Kılıç holdingle yapacağımız anlaşmayı bugün yapılmaya karar verdik.Evet Halide hanım istediğiniz gibi bir profesyonel bir anlaşma hazırlandı sizinde imzanızla ortaklaığımız başlayacak peki.
İmza zamanı geldiğinde asistanım efendim Polis beyler geldi ve sizi soruyor zerda gerek yok ben giderim onlar bizim gurur ve onurumuz.
Evet buyrun beni sormuşsunuz önemli bir konumu var acaba.Halide hanım bir şirketinizde yasal olmayan işler yaptığınız hakkınızda bir şikayet aldık bizimle korakala kadar gelmek durumundasınız.
Peki zerda avukatıma haber ver.Geldiğim gibi bir odaya alınıp , sorgu için
beklenmeye başladım.Halide hanım şirketinizde gizli yollardan uyuşturucu kaçakçılığı işi yaptığınız görülüyor.Bakın Polis bey şirketimde böyle bir iş yapılamaz ben buna izin vermem.Bu iftara kendimde böyle kötü işlerde bulunmam
peki Halide hanım neden kimlik değiştirdiniz ,aileniz sizi öldü neden biliyor bunların cevabını verin.O sırada anladımki bu arslan ve abimin oyunuydu
beni gerçekleri söylemem için itiraf ettirmeye çalışıyorlar.Yeter bu saçmalık ben hüma değilim o olamam ona benzediğim için o olmammı
gerekiyor.Onu ve Kılıç ailesini yeni tanıyorum şirket bana dedem saydığım kişiden kaldı.Torunu ile yönetmeye çalışırken onuda kaybettim işleri tamamen ben yüklendim öf sıkıldım bunu kim yaptırdı biliyorum.Sana gelince bu oyuna ortak olmanın bedelini karın ödeyecek nasılmı.Karını aldattığını ve bir bebeğin olacağını öğrenerek.Bunu yapamazsın buradasın çünkü yaptım bile sen bana bu saçma soruları sorduktan sonra sorgu bitti.
Odadan çıktığında kusura bakmayın hanımefendi yanlış ihbar etmişler ama bulduk sadece sizin şirketinizin adını kötülemek için yapmışlar cezalarını çekecekler merak etmeyin geçmiş olsun.
Bahçeye çıktığımda arslan ve abim yanıma gelip söz hakkı tanımadan sizi insan yerine koyup ,yeni bir başlangıç yapmak istedim ve ortaklığa adım attım.Size verdiğim bu son fırsatı mahvettiniz artık anlaşma olmayacak iki şirkette rekabet olacak bir daha görüşmemek üzere oradan ayrılıp eve gittim.
Arslan
Fatih bu kız hüma değil defalarca araştırıp, takip ettirdim bu oyunu oynadım.Ama oyuna gelmedi zeki kız oyuna gelmedi.
Hüma ile arasında benzerlik var sadece artık kabul edelim hüma öldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK SEVGİ
SpiritualBu katil ailenin kızı ile evlenebilmek için kendini bize ölü gösterdin sahte acın yüzünden benim kardeşim öldü onun küçük bedenini kendi ellerimle yıkayıp toprağa gömdüm Sen ve katil karın bunun hesabını verecek.