TUTSAK

137 64 0
                                    

Alnıma dayadığım silahtan ses gelmemişti. Etrafımdaki herkes bana şaşkın bir ifadeyle bakarken elimden silahı  bana ver diyerek karşımda sinir küpüne dönmüş  bir abim ve  aynı şeyi tekrarlayan arslan vardı.Abim silahı elimden aldığı gibi fırlattı bu kadar oyun yeter hüma  dediği gibi evden çıktı arslan ise  kolundan tuttuğu gibi aşağıya bodrum kattaki bir odaya kapattı  engel olmak istedim ama artık gücüm ve enerjim bitti. kolumdan tutup beni odaya fırlattığı gibi kapıyı kitledi üstüme  burada kal aklın başına gelsin bana kimse karşı  gelemez.

"Neden ben geldim  hem sana tokat attım hemde  tüm herkesin önünde seni rezil
ettim ve bu gerçekten hoşuma gitti."

Kapıya bir tekme atıp gitti.Solandakilere herkes odasına gitsin hiç kimse kapıyı açmayacak ama oğlum olmaz fatih ne der anne kimse karışmasın kimseden bir şey söylemeyecek ben otele gidiyorum yapacak işlerim var görüşürüz der demez evden çıktı.

Arslandan
Hayatımda bana kimse karşı gelmedi.Ne kadar ölmeyi seviyor ya  abisine bile silah dayayıp öldürecek şimdi dursun o odada aklı başına gelsin.

Eve geldiğimde bodrum kata indim kapıyı açtığım anda şimdi akşam yemeği sende gelip benden özür dileyeceksin anladınmı.

Yüzüme bakıp geçmesini izledim sadece yukarı ikimiz çıktığında sofrada oturan herkes  hüma ya odaklanmışlardı. Sizden özür dilemem ben özellikle senden katil bu aile bir gün sonunu getirecek hemde kendi ellerinizle birbirinizin  sonu olacaksınız bu sözler onlara yeter artar bile abim yanıma gelip haddini aşma özür dile çabuk hayır o sırada gözlerim kararmaya başladı konuşuyorlar ama ben duymuyorum abimin kollarına düştüğümde tek dediği şu sen ne yaptın.

KARANLIK SEVGİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin