DAVET

97 55 0
                                    

Kılıç ailesi bir davet veriyormuş  Fatih ve Bahar Çetin ailesinin kızları iki yaşlarına girecekleri için benide davet ettiler e gitmemek olmaz.

Davet çoktan başlamıştı herkes içeriye girip sohbete dalmışken şimdi tam zamanıydı girmenin kapıdan içeri girdiğinde tüm gözler bendeydi özellikle ailem.Uğur yanıma gelip bana sarılmıştı hüma abla gitmedin sen geri döndün o sırada sarılmak istesemde yapamadım çocuğa sarılmayıp çocuğu biraz itip benden ayrılmasını sağladım ve ağlamaya başladı.

Off birde çocuk sesi çekemem arslan çocuğu kucagina alıp sakinleştirmeye başlayıp bu kadar acımasız olamazsınız benmi acımasızım siz acıdınızmı hiç masum birine.

İşte o sırada abim hüma deyip bana sarılmaya çalışınca yeter artık ben hüma değilim adım Halide Lavin Dağ sizide tanımıyorum ama araştırdım ama Hüma Çetini nikah masasında kendini vurmuş senin yüzünden,eline kardeşinin kanı bulaşmış Fatih bey doğrumu  evet dedi kısa bir şekilde.

Aile ilişkileriniz beni ilgilendirmez tebrikler kızınız hümanın yeni yaşı kutlu olsun şimdi gitmem gereken bir yer var görüşmek üzere hediyeyi verirken  eğilip kulağına sonnunuz olmaya geldim.

Sadece bana bakıp şaka yaptım korkmayın benden ama bu aileyle işim olamaz iyi günler.

KARANLIK SEVGİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin