Davetten sonra eve gidip hazırlanıp kardeşimin mezarına gittim.Uzun zaman zaman oldu ziyaret etmeyeli.
Ben geldim kardeşim özür dilerim affet beni seni ziyaret edemedim.Yavaş yavaş
intikam almaya başlayacağım kardeşim şimdi gidiyorum ama tekrar gelicem.Mezarlığın yanında omzuna bir el dokundu sen kimsin burada ne işin var birşey demeden hızlıca koşmaya başladım oda peşinden koşmaya başladı yarım saattir koşuyordum beni kovalayanda aralandı.
Bir yere saklanıp izimi kaybettirdim. Sokağın ortasında sensin hüma biliyorum sensin kardeşinden ayrı kalamazsın sen çık dışarıya çabuk elime bir sopa geçirip arkasından ona vurdum.
Yere düştüğünde yarı baygın bir şekilde bana bakıyordu sesimi değiştirip ben dediğin kişi değilim ama o kişi senin ve ailenin sonunu getirecek.Tamamen bayıldığında onun telefonundan kardeşine mesaja atıp buraya çağırdım ve bir yere saklandım ön beş dakikada abim ve karısı geldi arslanı alıp hemen hastaneye götürdüler.
Direk eve geçip duş aldım, üstüme rahat birşeyler geçirip uyumaya başladım sabah asistanım zerda aradı.
Alo efendim zerda
Efendim bugün saat ikide bir toplantınız var.Arslan bey buraya geldi önemli bir konu olduğunu sizinle görüşmek istediğinizi söyledi sabahtan beri burada bekliyor.Tamam zerda geleceğim sen işine dön birşey sorarsa cevap verme kendisini şirketin dışarıda beklemesini söyle çıkmazsa güvenlikler halletsin.
Telefonu yüzüne kapatıp hızlıca hazırlanıp Holdinge arabayı sürmeye başladım.
20 dakika sonra arabadan inip bankta oturan arslanın yanına gittim.Benimle ne konuşacaksan konuş evet seni dinliyorum yüzüme bakıp bayıldı.
İyimisin mesut abi buraya gel hastaneye gidiyoruz. Arslanı arabaya taşıyıp hastaneye sürdüm arabayı....Doktorlar arslanı odaya alıp muayene etmeye başladılar.Kadın doktor yanıma gelip durumu iyi ama yoğun başına aldığı darbeden dolayı yoğun bakımda tutacağız
geçmiş olsun.Baharı arayıp
Alo merhaba ben lavin dağ abiniz rahatsızlandı hastaneye getirdim şuan kendisi yoğun bakımda adresi atıyorum.Bir saat sonra tüm aile başıma toplandı olan biteni anlatıp bende beklemeye başladım.Doktor yanımıza gelip merak etmeyin eşinizin durumu iyi normal odaya aldık geçmiş olsun.Pardon ben eşi değilim iş arkadaşıyım doktor bana bakıp kusura bakmayın ailesinden burada kimse varmı acaba hastane işlemleri için ben babasıyım halledicem gidelim.
Odaya herkes girince uyanmış bana bakıyordu geçmiş olsun arslan bey şimdi gitmek zorundayım tekrar geçmiş olsun.Halide hanim teşekkür ederim sizinle konuşmak istediğim konu şuydu sizden özür dilerim ve ortak olmak istiyorum şirketinizle.
Teklifinizi siz sağlığınıza kavuştuktan sonra uygun bir prosedürle konuşup hallederiz geçmiş olsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK SEVGİ
SpiritualBu katil ailenin kızı ile evlenebilmek için kendini bize ölü gösterdin sahte acın yüzünden benim kardeşim öldü onun küçük bedenini kendi ellerimle yıkayıp toprağa gömdüm Sen ve katil karın bunun hesabını verecek.