DÜĞÜN

161 65 0
                                    

Aradan böylelikle bir ay geçmişti hastane gününden sonra abimle hiç konuşmadım gerek yoktu zaten.Lise arkadaşım yavuzun düğünü vardı Kastamonu'da benide davet etmişti bende gelirim demiştim hem kafa dağıtmak, hava almak için güzel olurdu. Hafta sonuna bilet almıştım aileme söyleyip onlara sormuştum  izin vermişlerdi.

Of anne geç kaldım nerede kaldı babam tamam  kızım sakin ol gelir birazdan o sırada babam gelmişti beni almaya hazırlanıp hemen  arabaya bindim otogara geldiğimizde otobüsü az daha kaçıracaktım.Tam zamanında yetişmiştim hızlıca babama sarıldım otobüsteki en öne koltuğa bindim muhtemelen beş altı saat sonra oradaydım.
Otobüsten indiğimde beni karşılamaya yavuz ve eşi gelmişti  onlara sarılıp tebriklerimi sundum. Arabaya binip yıldızın evine gittik düğün günü yarın olacağı için bu akşam kına vardı bu gece onun yanında kalıcaktım.Yavuz bizi bırakıp gittiğimde annesi güzel bir sofra kurup karnımızı doyurmuştuk. Hüma hadi dinlen biraz yoldan geldin yorgunsundur, kınaya kadar uyu biraz istersen saol yıldız ama yorgun değilim gelirken çok uyudum otobüste hem hazırlıklara yardım edeyim  peki sen bilirsin.

Akşam olunca kına başladı yıldız kırmızı bir elbise giymiş üzerine mavi ,altın işlemeli bir kaftan giymişti.Sarı saçlarınıda örgü yapıp taç takmıştı.Kınasını annesi yakmış sonrada oyun havaları çalıp bir güzel oynamıştık. Eve gelince herkes odasına çekilmiş bizde biraz sohbet ettikten sonra uyumuştuk.Sabah erkenden kuaföre sonrada düğün salonuna gittik düğün devam ederken o sırada telefon çaldı.

Hüma
Efendim baş belası

Canım
Abla istanbula gel hemen abim yaşıyor ve biz şuan onun evindeyiz.

Hüma
Sen ne dediğinin farkındamısın.

Canım
Abla gel  şaka değil.

Hüma
Tamam geliyorum sakin ol ben gelene kadar birşey yapma görüşürüz.

Canım
Tamam abla görüşürüz.

Hızlıca yıldız ve yavuzu tebrik edip acilen hastaneden çağrıldıgımı söyleyip oradan ayrıldım nasıl olur bu. Uçaktan inip hızlıca eve gittim.

"Dolabımı açıp dar paça pantolon, uzun triko ,ceketimi giydim ,şalımı bağlayıp ve  spor ayakkabılarımı giydim".

Taksiye atlayıp abimin evine gittim. korumalara birşey söylemeden beni içeri aldılar.Hızlanıp villanın kapısına vurdum hızlıca kapıyı açan, çalışan bana yol verip içeri girdim herkes yemek sofrasında oturmuş bana bakıyorlardı.Baba hadi eve geri dönüyoruz bu kadar misafirlik yeter kızım buyur gel sende bize katıl. sinirlenmiştim masanın başına geçip baba hadi kalkın gidiyoruz.
Kızım sakin ol gel yemek ye hem siz artık bu evde kalacaksınız odalarınız hazırlandı.

Baba doğrumu bu evet kızım abin bizi yanına aldı öylemi sevindim peki o zaman  sizi iyi oturmalar benim bu evde ve ailede yerim yok abim benim için öldü. Size afiyet olsun gideceğim sırada Arslan denilen kişi sofraya büyükler çağrırlarsa gelinir sende  geliceksin en baş köşeye geçip yemek yemeye başladı öylemi tamam o zaman büyükleri  kırmamak lazım. Masanın örtüsünü baştan çektim tüm herşey yerdeydi.

Ben eline kana bulayan insanların masasına oturmam ,konuşmam şimdi evime gidiyorum.

Evin kapısına yöneldiğimde  silah sesi patlamıştı, arkasından dur diye bir ses geldi anlamı döndüğümde silahı bana çevirmişti.Gözlerinin içine bakıp silahı  omzumdan çekip alnıma koydum vur hadi adamsan ben doğruları söyler ve doğru olan şeyi yapmaktan vazgeçmem.

"Elinden silahı elinden alıp alnıma dayadım  ben benim üzerime bulaşan  kanlı lekeyi kendim temizlerim  dedim tetiği çektim."

KARANLIK SEVGİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin