Hastaneden çıktıktan sonra eve gidip eşyalarımı almam gerekiyordu neredeyse iki hafta oldu ben eve adım dahi almamıştım.
Eve girdiğimde iki büyük boy valize eşyalarımı topladım gerekli olan şeyleri aldım aile fotoğrafımız büyük bir duvarda kendini sergilerken elimdeki bibloyu çerçeveye attım yere düşer düşmez kırılıp paramparça oldu.Cam parçalarını umursamadan fotografta olan yerimi yırtıp ,yaktım evde ne kadar fotoğraf varsa yırtıp paramparça edip evden dönmemek üzere çıktım.
Hastaneye gidip yıllık iznimi istedim onlarda şaşırmış bir şekilde bana bakarken herkese çok yoruldum dinlemek istiyorum bahanesi uydurdum.
Yakın bir emlakçıya gidip uygun ve eşyalı küçük bir ev bulup yerleştim. Aradan o işleri hallettim derken tam bir hafta oldu.
Abimlerle hiç konuşmadım hepsini sosyal medya ve telefondan engelledim.Gecenin bir saati kapı vurmaya başladı kalkıp başıma tülbent taktıktan sonra polar giydim hızlı bir şekilde kapıyı kim o demeden kapı yere düştü karşımda tanımadığım siyah takımlı üç adam abi bulduk kız burda dedi telefonu kapattı.
İkisi birden yanıma gelip koluma girdiler tabi bu abimin adamları değildi düşmanının adamlarıydı.Kolumu bırak dedim sesli bir şekilde ikisi bana bakıp daha fazla sıkmaya başladılar sağındakinin ayağına hızlı bir şekilde basıp kolumu kurtardıktan sonra süpürgenin sopasını sol adamın kafasına geçirdim.
Elindeki silahı adam omzuma dayadı bu kadar gösteri yeter ,canını bizi yaktırma beni vur kurtul ozaman.Adamlar şaşkın halde bana bakıp delimi acaba diye sorgulamaya başladılar.
Alın kızı çabuk tamam gelicem ama bana bir dakika verin hemen odaya geçip dar kot pantolon üzerine siyah uzun tişört ,siyah polar ve ceketimi giydim üzerine siyah şalımı bağladım hemen botlarımı giydim hazır olunca odadan çıktım ne bakıyorsunuz ilk defa kaçırılıyorum ve kesin ölücem. Hadi gidelim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK SEVGİ
SpiritualBu katil ailenin kızı ile evlenebilmek için kendini bize ölü gösterdin sahte acın yüzünden benim kardeşim öldü onun küçük bedenini kendi ellerimle yıkayıp toprağa gömdüm Sen ve katil karın bunun hesabını verecek.