OYUN BAŞLASIN

103 55 0
                                    

Rıza kim bu  Halide Lavin Dağ bizim işlerimize engel oluyor ,araştır şu kadını bana hemen.Gerek yok Arslan kılıç ben Halide Lavin Dağ.
Dağ holdingin kurucusu ve yöneticisi neden orjinal değilsiniz acaba, bir kadın sizi bertaraf edince zorunuzamı gitti.Ben kanunsuz iş yapmam otel yapacağınız arsa bir amcaya ait ve siz onu zorla satması için zorlamızsınız  birde bizden yardım istiyorsunuz arsayı sizden önce ben satın aldım otel yapılmayacak.

Şirketinizle yaptığımız anlaşma iptal oldu.Zarar kısmına gelince sizi bir ödeme yapılmayacak şirketiniz benim umrumda değil batması.

Bir anda yanıma gelip hüma senmisin dedi.Şok bir ifadeyle efendim hümamı arslan bey iyimisiniz , ikide bir aynı şeyi tekrar edip durmayın ben hüma değilim off bırakın kolumu derhal.

Kendine gelip özür dilerim sizi birine benzettimde kime acaba bu kadar önemlimi sizin için arslan bey. Evet hayatında ilk defa bana karşı gelip,bana sevmeyi öğreten birisi ne yazıkki ölümünde anladım değerini.

Hım öylemi keşke mezara girmeden önce anlasaydınız şimdi yanınızda olurdu.Her neyse şirketinizle olan anlamamız bitti  şimdi hoşçakalın.Halide hanım bir dakika evet siz olabilirsiniz hayır tabikide arslan bey.

Arslan
Evet oydu aynısıydı.Sadece ciddi inatçı ve hırslıydı ve gözlerinin içinde onu yakıp kavuran bir ateş vardı. Eğer oysan seni bırakmam Lavin.

KARANLIK SEVGİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin