Üç gündür mezarın başından ayrılmadım göz yaşlarım bazen gelip geri gidiyordu.
İçimden sadece o mezara kardeşim yerine ben girseydim düşüncesi geçiyordu.Bu düşünceyi bir kenara bırakıp kardeşime veda edip mezarlıktan çıkıp deniz kenarına gittim.O mavi suya ilerleyip denizin dibine oturdum sadece düşündüm neden artık düşünmek yok sadece hesap sorma var.
Denizden çıkıp evime gidip üstümü değistirdim zorlada olsa sıcak çorba içip ilaç aldım.
Ve doğruca abimin evine gittiğimde kapıya hızlıca vurdum bir kaç dakika içinde kapı açıldı hizmetçiyi umursamadan salona doğru yol aldım yemek masasındaki herkes sessizce beni izliyordu.
Sadece bir soru sorup gideceğim ve sizde buna cevap vermek zorundasınız.
Kardeşimin ölüm sebebi ne ve kim öldürdü?Hüma bunlar sonrada konuşulur gel sofraya yemek yedim yorgun görünüyorsun abimi takmayıp soruma cevap ver beni düşünme sen bu kadar kardeşini düşünseydin ölümüne sebep olmazdın Hüma.
Abi cevap ver sesim yüksek çıkmış olacakki masadaki küçük çocuk ağlamaya başladı arslan beyimiz yeliz oğlumu odasına götür kadın dediğini yapıp çocuğu odasına götürdü.Bak sen katilimizin bir çocuğuda varmış inşallah senin gibi olmaz acıyorum ona babası ve bu aile yüzünden birgün oda ölecek.
Soğuk bir şekilde kardeşini düşmanımız Cenk Turağ öldürdü.Öldürmesinin sebebi ise abin onun kardeşinin ölümüne sebep oldu kardeşini okula giderken öldürdüler.
Anladım bu aile bundan sonra gün yüzü
görmeyecek bu aile yaptıklarının bedelini
en ağır şekilde acı çeke çeke ödeyecek özellikle sen abi.Belimdeki silahı çıkartıp abime sıktım abim sırtından yaralanmış bir şekilde acı çekerken silahı alıp evden çıkıp Cenk turağın evine gittim korumalar soru sormadan beni içeriye aldılar bahçedeki çardağa yol aldım.
Hoşgeldin Hüma çetin gelme sebebin benimi vurmak öyleyse vur sende bunu yapacak yürek var.
Seni vurmaya gelmedim ben katil değilim sadece şunu sorup gideceğim neden kardeşime kıydın abimi neden öldürmedin
o vurmadımı senin kardeşini, senin canını o yaktı senin can parçana o kıydı benim kardeşim değil.Ama sende haklısın kanı kanla ödedim masum birinin hayatına sebep oldun şimdi seni öldürsem kardeşim geriye gelmeyecek
daha fazla kan döküp can alıp sizin gibi olmayacağım senin hesabını ben değil rabbim soracak hepinizi ona havale ettim.Elimden gelen başka bir şey yok sen yaşadığın acıyla hareket ettin bende bu acıyla hareket ettim.Rahat ol sana zarar vermeyeceğim çünkü her gece vicdan azabın seninle olucak yattığın o rahat yatak sana cehennem olacak bu vicdanın sana öyle ağır gelecekki taşıyamayacaksın
bende bunu gördüğümde mutlu olucam hepiniz yanıp yanıp kavrukacaksınız kor
ateşte şimdi hoşçakal.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK SEVGİ
SpiritualBu katil ailenin kızı ile evlenebilmek için kendini bize ölü gösterdin sahte acın yüzünden benim kardeşim öldü onun küçük bedenini kendi ellerimle yıkayıp toprağa gömdüm Sen ve katil karın bunun hesabını verecek.