•בפרק הקודם•
"אני אקח אותה לחדר, אתה יכול להתקשר לאוולין שתבוא יחד עם לילי, אני צריך שאוולין תעזור לי לטפל בקים כי היא חולה ואין חי מושג מה עושים ברגעים האלה." ביקשתי מדניאל והוא הנהן לחיוב בזריזות והלך להתקשר לאוולין. לא ביקשתי מלאורה שתעשה את זה, כי הגיע הזמן שהיא סוף סוף תצא לחופשה קצרה של כמה, ואז תחזור בכוחות מחודשים ואנחנו נהיה מוכנים לסיים עם כל השיט הזה של הפשע ולהמשיך בחיים שלנו מבלי שום יריביות, מלחמות, קטטות, פצעים, וכ'ו וכ'ו... הנחתי את קים על המיטה וכשישנה ליטפתי את פניה בעדינות בזמן הזה שמעתי את ליבי פועם בחוזקה ללא מנוחה.
•בפרק הזה•
[נקודת מבט קים]
עברו כמה שבועות מאז אותו הקרב עם אבא של שון ושלי. באותו הערב אוולין הגיעה אלינו נם הבת שלהם, ובזמן שהילדים שלנו שיחקו היא ושון טיפלו בי ודניאל היה עם הילדים ועשה אחתם שטויות ושבר חצי בית כמו תמיד. בשבועות האחרונים שון היה עסוק בעיקר בלתת לי לנוח ולכל הפצעים על הגוף שלי להחלים עד הסוף. הוא לא נתן לי לעשות חצימהדברים בבית ואפשר לומר שהואהפך אותי לנכה שלא יכולה לעשות כלום, מה שעצבן אותי נורא.
"שון דיי כבר!" אמרתי לו בכעס כשפעם נוספת לא נתן לי לעשות משהו בעצמי. "אני רק דואג לך." הוא אמר ואני תפסתי בידו והבטתי בעיניו ברצינות ובכעס מועט. "אל תדאג לי יותר מידי. אני בסדר, חוץ מזה שאני זאת שצריכה להרגיש אשמה עם מה שקרה לא אתה." אמרתי לו לאחר שבכל השבועות האחרונים מרגיש אשם על כך שהייתי 'שבורה' ומ'סומנת'. "על מה את צריכה להרגיש אשמה?" שאל אותי בבלבול ואני קמתי ממקומי ונעמדתי מולו לאחר שכל הזמן הזה ישבתי והבטתי עליו מגובה נמוך יותר מאשר כשאני עומדת.
"אם לא אני, לא היית הורג את אבא שלך, ואני לא הייתע מפרידה ביניכם שוב פעם." אמרתי והוא נאנח וליטף בעדינות את שערי. "את הפרדת בינינו פעם אחת. את לא הרגת אותו בפעם הקודמת וגם לא בפעם הזאת. אני זה שלקח את ההחלטה להרוג אותו, כדי שהוא לא יהרוג אותך. זה אולי ישמע רע, אבל אני אוהב אותך יותר מכל אחד אחר. יותר מהילדים שלנו, יותר מההורים שלי, יותר מכל אחד אחר וזה פשוט לא יאומן כמה אני אוהב אותך. אל תאשימי את עצמך במשהו שלא עשית, כי את לא אשמה במה שקרה באותו היום." אמר בחיוך ואני חייכתי אליו בחזרה ונישקתי את שפתיו ברכות.
פעמון הדלת נשמע ואנחנו נאנחנו. שון פתח את הדלת וכל החבורה נכנסה הביתה. היום אנחנו רוצים לעבור על התוכנית איך אנחנו מסיימים את כל העניין פשע הזה. הפעם לתמיד. אלכס מצא את הכתובת שממנה שלחו את ההודעה, למרות שהם ניסו להסתיר אותה מאיתנו. "בואו פשוט נתפצל. אם אתם רוצים שמישהו הולך לכיוון שרציתם, לכו לכיוון אחר ככה שנקיף את כל המבנה ונוכל לפרוץ פנימה בקלות.
זאת המשימה הכי חשובה שהייתה לנו מאז ומעולם. אנחנו בעסק הזה כבר כמה שנים טובות, חלק יותר וחלק פחות, אבל כולנו באותו העסק בסופו של דבר. בואו נסיים עם השיט הזה שנפל על כולנו באמצע החיים, ולמרות שהיו לנו רגעים טובים, נעשה ככה שאף אחד לא ימות יותר." אמר שון וכולנו הנהנו לחיוב. כל הילדים של כולנו הוסתרו ביחד עם לאורה באיזה מקום שאין לי מושג איפה הוא אפילו.
YOU ARE READING
הילד הרע ששינה הכל
Romance//הושלם// מכיל שלושה חלקים (עונות) הם באים ממשפחות פשע חזקות ועמידות. כל אחד מהם חזק בדרך שלו, נחוש ובעל היכולת לאהוב יותר מכל אחד אחר. קים ג'ונסון נערה נחושה ואמיצה שתעשה הכל למען אלא שאוהבת. תתן מעצמה לא מעט ותוכיח שהיא לא רק 'נערה'. שון מייקלסון...