⋅•⋅⊰∙∘☽༓☾∘∙⊱⋅•⋅
Oare ce așteptam să-mi declare? Da, am petrecut destul timp împreună, fiindcă așa s-au ivit situațiile. Dar nu am apucat să comunicăm prea mult și să formăm o legătură indistructibilă, care să doară cu adevărat pe cineva. Poate doar pe mine, fiindcă îmi făcusem iluzii ca proasta. Complet nefondate.
― Tu?
Chipul lui s-a umplut de o tandrețe de nerecunoscut. Respirația mi s-a blocat în gât. Am așteptat cu sufletul la gură ceea ce avea de mărturisit.
― Ce faceți?
În schimb am auzit vocea inoportună a lui Winter.
Am scrâșnit din dinți de ciudă. Poate că de data asta Burov chiar fusese dispus să lase puțin de la el, iar Winter se găsise să strice cu atâta pricepere clipa.
Sasha s-a dezmeticit primul, dar nu s-a îndepărtat atât de repede pe cât m-am așteptat. Ba chiar mi-a reținut încă destul de mult mâna într-a sa. Apoi doar când celălalt bărbat s-a apropiat mai mult de noi, m-a eliberat complet, iar eu mi-am așezat palma deschisă pe pulpa piciorului.
― Deci?
Winter a venit lângă noi, aruncându-se pe canapea, cot la cot cu brunetul. S-a uitat întrebător când la unul, când la celălalt.
Fratele lui Sunrise era mai mare cu un an decât Burov. Diferența de vârstă fiind mică, nu era notabilă în niciun sens. Cei doi se asemănau foarte mult, în comportament și mentalitate, din cât reușisesem eu să cunosc până în prezent.
Winter a avut o iubită de care s-a despărțit cu doar câteva luni în urmă. Ea trăsese de el să oficializeze relația, iar Hall nu se simțise încă pregătit pentru acel pas.
Sunny îl critica de multe ori din cauza asta, căci logic și firesc ar fi fost ca el să accepte, din moment ce relația lor dura de câțiva ani deja. Laura era o femeie drăguță, ne-am înțeles mereu foarte bine cu ea.
Winter însă părea concentrat doar pe afacerile sale, punându-le mereu pe primul loc și făcând din ele o prioritate. Nu era de mirare că femeia se săturase.
Tot timpul umbla doar cu Sasha, de parcă legaseră un parteneriat în timpul programului de muncă și în toate orele după aceea.
Hall era înalt, zvelt, cu un corp bine proporționat și un chip de neuitat. Atrăgea toate privirile femeilor care treceau prin barul său. El și Burov erau duoul fatal.
Șaten, cu un chip de Făt-Frumos și niște buze pline, plus un zâmbet fermecător, n-aveai cum să-i găsești cusur în privința fizicului.
Brunetul și-a dres glasul, după care a răspuns. Eu oricum n-aș fi știut ce să spun. Și așa cu greu mă puteam simți în largul meu, lângă ei, fiind îmbrăcată în halul ăla.
Winter era încă la costum, iar eu...
Îmi doream să găsesc un motiv și să o zbughesc de acolo cumva.
― Îi ghiceam în palmă, a spus Sasha și de abia atunci am remarcat acel accent rusesc care făcea întotdeauna diferența când venea vorba de el.
Existau momente când era aproape insesizabil. Părea că doar când îl încurca o anumită situație, revenea și accentul într-o mai mare măsură decât până atunci.
― Tu? ne-a privit suspicios Winter. Ai deprins noi îndeletniciri? l-a tachinat.
― Cine a zis că nu le aveam deja? Nu trebuie să știi tu totul, Hall.
CITEȘTI
Sasha
RomanceSasha Burov a crescut obișnuit cu respingerile celor din jur. În special cu ale celor apropiați lui. Din această cauză nu se poate atașa de nimeni. Cu toate astea, Scarlett Cooper nu ține cont de dorințele lui, pe care și le exprimă adesea. Scarlet...