Capitolul 3

2.3K 283 138
                                    

⋅•⋅⊰∙∘☽༓☾∘∙⊱⋅•⋅


    — Vii cu mine sau ai vorbit cu Julie să mergeți la cumpărături azi? m-a întrebat Sunny.

— Am canto, nu pot nici cu ea. O să mă aducă India probabil.

— A luat carnetul deja?

— Da, luna trecută.

— Oh, nu am mai văzut-o de ceva timp.

— O ține Misha ocupată, am spus și am râs amândouă.

O plăceam mult pe India Evans, chiar dacă nu eram atât de apropiate de ea, căci făceam parte din clase diferite. O cunoscusem anul trecut la orele de canto pe care le luam în particular amândouă. Ea avea o voce mult mai bună decât a mea. Eu nu luam chiar atât de în serios acel hobby, însă îmi propusesem ca, atât cât se putea, să profit de orice lucru care îmi plăcea. Să dezvolt fiecare pasiune și să descopăr încotro aveam să ajung cu ea.

Adeseori luam prânzul noi trei împreună cu ea, Sierra și Alfie. Mult mai des înainte decât acum, căci după ce a format un cuplu cu Misha Volkov, a început să-și petreacă majoritatea timpului cu el. Ceea ce mi se părea și normal. De asemenea Sierra se afla mai mereu în compania lui Ian Cunningham. Amândoi băieții erau de treabă, iar cele două cupluri erau invidiate în tot liceul.

Apoi erau Sunny și James, care în sufletul meu ocupau primul loc. Sunrise, așa o chema, dar cu toții o strigam Sunny, căci ea era cea care aducea întotdeauna buna dispoziție pe chipurile noastre. Nu exista nimeni mai adorabil decât ea în toată lumea asta. Amândouă eram cu capul în nori, iar Julie se străduia să ne aducă înapoi cu picioarele pe pământ, de multe ori.

Toate trei eram vecine de bloc, dar Julie fusese repartizată de la început în altă clasă. Fapt care nu ne-a incomodat atât de tare, căci în pauze eram mereu împreună.

— O.K. Vezi că am stabilit cu Julie să mergem diseară la MidHall. Așa prescurtaserăm noi numele barului.

— Bine. Vorbim când ajung acasă.

— Perfect, mi-a făcut cu ochiul, binedispusă.

A plecat, iar eu am rămas pierdută pe coridor.

Mă simțeam ciudat având toate aceste secrete față de ele. Noi trei ne spuneam absolut totul, împărtășind fiecare problemă și discutând-o. De data asta însă îmi era greu să dezvălui ce aveam pe suflet. Nu era vorba despre oricine, ci tocmai despre Sasha Burov. Un om pe care-l cunoșteam toate de mult timp și pe care aveam să-l implic în ceva subiectiv. Căci ținea doar de mine. El evident nu gândea la fel.

De asemenea purtam o anumită teamă pentru faptul că ele nu aveau să mă înțeleagă în privința asta și mă vor judeca. Burov se apropia de douăzeci și șase de ani, eu de abia împlineam optsprezece. Exista o diferență notabilă între noi. Plus că era prietenul lui Winter. Probabil că pe Sunny ar fi deranjat-o orice implicare a lui cu mine.

Și oricum n-avea niciun rost să fac prea multă tevatură deocamdată, era posibil ca totul să se stingă ca și cum nici n-ar fi existat. Să se înăbușe, rămânând doar cenușă din iluziile mele deșarte.

Mă simțeam prost ascunzându-mi frământările față de ele, dar ceva ce nu puteam explica, nu mă lăsa să mă destăinui.

Mama nu mi-ar fi ținut niciodată partea, deci excludeam din start varianta asta. Cu siguranță ar fi făcut scandal și nu m-ar mai fi lăsat să ies din casă. Tata muncea foarte mult și nu avea niciodată timp de povești din astea. Iar el nici nu era cel mai potrivit confident. Poate chiar ultimul de pe lista mea.

SashaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum