Kapitola 1

1K 73 3
                                    

,,Hmmm....co dneska budu dělat?"zamyslela jsem se.,,Asi půjdu ven" řekla jsem si a spolkla poslední kousek rohlíku s medem od snídaně. ,,Mami jdu na dvě hodiny ven."zavolala jsem. ,,Ok."řekla. Tak jsem vyrazila. Je neděle 27.7.2014, venku je slunečno s občasným výskytem mráčku, ve stínu je asi tak 16 stupňů, je po 8. hodině ranní. Jmenuji se Chicko, Chicko Wiliemsnova a je mi 16 let. Jsou prázdniny a všichni mí kamarádi jsou u moře a nebo na táborech, jen já musím trčet doma jako každé prázdniny. Upřímně se těším až zase začne škola, což je u mě neobvyklé. Procházím se o kolo mé staré školy, na kterou mám nemilé vzpomínky. Asi i proto myslím na školu. Opouštím pozemek školy a jdu na psí louku, kde si sednu na lavičku a koukám na oblohu. Nachvilku se zamyslim, když tu najednou slyším kňučení psa. Rychle vstanu a běžím se tam kouknout, vidím partu kluku, kteří si hází s malým pejskem a okolo nich běhá holčička s vodítkem. Co nejrychleji jsem vyběhla ze křoví, kde jsem byla ukrytá a hned jsem kopla jednoho kluka přímo mezi nohy, který se zkácel na zem bolestí. Sebrala jsem mu psa z ruky a dala ho holčičce, ,,běž a neohlížej se" řekla jsem. Holčička ještě roztřesená z nemilého zážitku stála a tiše na mě koukala. ,,Běž!"zařvala jsem. Holčička s sebou cukla a utíkala pryč. Otočila jsem se a viděla jak ta parta kluků pomáhá tomu na zemi. Jen co ho zvedli všichni se okolo mě seskupili a tvářili se dost naštvaně. ,,Jsem v háji. " pomyslela jsem si. Zavřela jsem oči a čekala na úder, ale nic se nestalo. Otevřu oči a před sebou vidím pěst, která je držena neznámím klukem vedle mě.

Je to moje úplně první povídka, tak kdyžtak prosím napište jestli se vám líbila a já v ní budu pokračovat. :)
Na obrázku je Chicko. ;)

Znovu setkáníKde žijí příběhy. Začni objevovat