,, Jak to myslíte, že tu jsem po dlouhé době? Já jsem tu někdy byla? '' položila jsem otázku tomu šimpanzi.
,, On mě však neodpověděl jenom mi pokynul ať jdu za ním. Vyšli jsme schody a zatočily do leva. Přešli jsme celou dlouhou chodbou, až jsme byli na konci chodby pokynul ať otevřu dveře. Otevřela jsem je a uviděla menší salonek. Vešli jsme dovnitř a ten šimpanzi mu pokynul abych si sedla. Sedla jsem si krásně pohodlné křeslo. Šimpanzi si sedl naproti mě.
,, Tak slečno Hargreevesová, můžete se mne ptát na cokoliv. '' řekl a usmál se na mně.
,, Jak jste to myslel, že už jsem tu někdy dřív by... '' přerušil mně, když jsem mu pokládala první z mnoha otázek.
,, ještě před tím než začneme,tak se vám představím. Řekl ten šimpanzi.
,, jmenuji se Pogo a jsem, Teda byl jsem nejvěrnější přítelem vašeho otce. '' dořekl a zase se na mně usmál.
,, Jak to myslíte že jste byl nejlepší přítel mého otce a, kdo je můj otec '' položila jsem mu svou první celou otázku bez toho aby mne někdo přerušil.
,, Váš otec byl velmi mocný muž, tahle umbrella academy patří vašemu otci, kterou jste zdědila, podle jeho poslední vůle. Umřel na zástavu srdce ve 3 hodiny ráno. Našel jsem ho já, když si měl brát léky na vysoký tlak. Jinak všichni tady jsou rodina Hargreeves, ale nejsou prokrvení, všeci jsou adoptovaní. '' aniž by začal druhou větu přerušila jsem ho.
,, Jak to myslíte adoptovaní? '' zeptala jsem se ho.
,, Váš otec adoptovat 7 dětí z 43.''nedorekl to a hned jsem mu zase skočila do proslovu.
,, A proč zrovna 7 z 43?''zeptala jsem se ho znovu.
,, Dne 1.10.1989 se narodilo současně 43 dětí, ale u zádněho porodu nebyli známky těhotenství. Byl to zázrak a váš otec je chtěl všechny, chtěl vybudovat Academia, která bude bojovat proti zločinu. Chtěl zločin vymazat navždy.''dořekl a já se zarazila.
,, A Pogo jak Jste myslel, že jsem tu už někdy byla?''zeptala jsem se ho trochu tiším hlasem.
,, Vy a váš otec jste byli strašně sladci běhala jste za ním a pomáhala mu se vším, jenomže jednoho dne... '' zastavil se a nedořekl to.
,, Jenomže co? Skočila jsem mu do řeči.
MEZITÍM DOLE
,, pětko z Kama je? ''
,, vy spolu něco máte? ''
,, co tam asi řeší '' ječeli jeden přes druhého.
,, Hele, poprvé jsme se viděli v koblihárně, když jsem si jel na kafe. Ne nic spolu nemáme. A rozhodně nevím co se tam řeší '' řekl pětka už naštvaně.
Všichni se posadili a uklidnil se. Klaus si tam začal povídat sám se sebou, Teda s Benem a jinak bylo docela ticho až na to, když se Luther zdvihl a chtěl si jít pro vodu tak shodil vazů. Všichni dostali výbuch smíchu, když se to Luther snažil zakrýt. Jen pětka, furt dumal nad tím co je zač.MEZITÍM U MNĚ
,, Jenomže co?'' Skočila jsem mu do řeči
,, Jenomže vás pak unesla Jednatelka, a váš otec byl zničený nechtěl už ani jist ani pít. Potom co mu umřela jeho dráha manželka a vaše matka na mor, tak teď ztratil i vás. Víte jaké to pro něj bylo? '' zeptal se mne.
,, Ne nevím, nedokážu si to představit. '' odpověděla jsem a zaujmula zrak do země.
,, Bylo to pro něj tak zničující, že chystal pomstu, chtěl vás vypátrat a odvést zpět domů jenomže vás nemohl najít.''dořekl a podíval se na mně.
,, A má matka?' 'zeptala jsem se a odtrhla oči od země.
,, Vaše matka vskutku krásná žena, krásu máte po ní, jenomže jak už jsem řekl, vaše matka zemřela na mor. A vy jste se jí narodila když už byla mrtvá.' 'řekl a podíval se na obraz za mnou.
,, Aha. P-p-počkat jak jako, že jsem se jí narodila, když už byla mrtvá.? '' zeptala jsem se zataženě.
,, To je právě to co nikdo neví, stejně tak jak se vyskytlo těch 43 dětí bez toho aniž by před porodem byli náznaky těhotenství.'' Zastavil se,, proto vám všichni říkali dcera mrtvé. '' dorekl Pogo a podíval se ne mně starostlivý pohledem jestli jsem v pořádku.
,, Aha. A jak je možná že si nic nepamatuji? '' optala jsem se ho tichým hlasem.
,, To nevím ale asi jste cestovala časem a to vám vymazal paměť. '' řekl a pokračoval,,jestli chcete poprosím slečnu Addison ať vám vrátí všechny vzpomínky. '' dorekl.
,, Ano prosím chci všechny vzpomínky zpět '' neváhala jsem a nabídku prijmula.
Pogo jen zacinkal zvonečkem a do salonku přišla dáma. Chodila jako robot.,, Malio, tohle je Grace tvá nová matka. Je to robot tak se zbytečně nelekej. '' řekl Pogo, a dal pokyn aby přivedla Alisson. Po chvíli do pokoje vešla Alisson s Grace a Pogo ji řekl ať mi vrátí vzpomínky všechny.
,, Proslýchá se, že se ti vrátili všechny vzpomínky '' řekla Alisson. A já si úplně na všechno vzpomněla.
,, Alisson děkuji ti za to že jsi mi vrátila vzpomínky, vážně moc si mi tím pomohla ''. Řekla jsem ji.
,,Nemáš zač sestřičko''odpověděla mi Alisson.
,, Jo a Alisson, prosím vrať paměť i ostatním' 'řekl Pogo,, Grace ti s tím pomůže''dodal ještě a Alisson s Grace odešli.
,, Tak Malio teď tě zavedou do tvého pokoje '' řekl mi Pogo, který mě právě vedl dlouhou chodbou, která byla na proti salónku, chodba byla skleněná a byl z ní nádherný výhled.Dovedl mne až do krásné síně kde byli schody nahoru vyšli jsme je a byli tam dveře ta jsem otevřela a... Uviděla tu krásu, opravdu nádherný pokoj, jako pro princeznu. Se mě promitalo v hlavě.
,, To je krása '' řekla jsem.
,, Váš otec chtěl aby jste se cítila jako princezna, proto vám nechal udělat tohle '' řekl.
,, Tak za to si s ním budu muset promluvit '' řekla jsem s úsměvem.
Pogo se na mne jenom podíval a, pka mu to došlo.
,, Ale já jsem nemyslel jenom pokoj to hle všechno je vaše '' řekl. Já jsem nevěřila svým očím byla to opravdu krása ten krb nádherné hudební nástroje, prostě krása.
Potom přišla Grace říct Pogovi, že je vše hotové.
Jo a je načase vám představit mé sourozence :
Luther (číslo 1)=super síla
Diego(číslo 2)=schopnot ovládat jakoukoliv zbraň
Alisson(číslo 3)=fonuti vás udělat cokoliv při požití těchto slov - Proslýchá se
Klaus(číslo 4)=komunikuje s duchy
Pětka (číslo 5)=,, ovlada'' čas umí chodit časoprostorem umí cestovat v čase
Ben (číslo 6)=ma v sobě nestvůru - zesnulý
Vanya(číslo 7)=telekineze
Tak tohle jsou moji sourozenci. Jsme sice trochu pošahaná rodina ale co už.3 kapitola. Kapitoly budou vycházet každý den když se mě to povede. Miluju vás. ❤️💋
ČTEŠ
číslo 5. Jsi to ty?
FantasyKdyž jdeš pomáhat své nevlastní matce do koblihárny, tak se stane něco nečekaného. A v tom je ten zvrat... 💋Doufám že se bude líbit❤️