Jestli Se V Noci Budu Bát Tak Spíš Se Mnou

316 18 0
                                    

,, Protože mi bylo jasné, že se jednou zeptáš, co se včera stalo '' řekla jsem.
,, aha''řekl Pětka.
,, A co jsi mi chtěl tu druhou otázku?''zeptala jsem se.
,, No víš, ehmm. Už nic '' vykoktal že sebe Pětka.
,, Hmmmm. Připadá mi, že mi lžeš'' řekla jsem posměšně.
,, Ne ne-nel-nelžu slibuju''zase něco vykoktal.
,, No nic, když mi to nechceš říct, tak tě nechám''dodala jsem a odešla z jeho pokoje.
POHLED PĚTKY
Když odešla, tak se mi zaplnila hlava výčitek jako,, proč si ji vůbec říkal, že máš dvě otázky, a i kdyby si to už zmínil a bylo pozdě tak si ji to měl říct. Ale ne,ty jako zbabělec si to zapřel, a navíc tě určitě prokoukla. Ty si vážně teda dobrý hoch. '' nad tím posledním slovem jsem se pozastavil. HOCH! To nejvíc nevhodné slovo v konverzaci se mnou. Když to jenom někdo zmíní nebo naznačí, tak se mi začne vařit krev. Nenávidím to slovo, protože jsem 58 dědula, uvízlej v puberťákovi, kterýho nikdo neposlouchá. Fakt bezva. Nad tím jsem jen protočil oči a šel na vzduch.
Venku jsem potkal Maliu jak si zpívala písničky měla sluchátka na uších, ale jak zpívala. Její zpěv byl nádherný, takový jsem jakziv neslyšel. Byl krásný stejně jako její hlas. Přišel sem k ní blíž, ale ona zmizela. Před tím než jsem omdlel, tak jsem ucítil pacivou bolest za krkem.
ZPÁTKY KE MĚ
Někdo se za mnou objevil a já se z reflex teleportovala, a omráčila ho ranou za krk. Je tam slabé místo. Ale potom jak jsem se podívala kdo to je.... Zůstala jsem zaražená. Okamžitě jsem se sehnula k Pětce a obejmula ho potom jsem ho teleportovala do mého pokoje. Položila jsem ho do mé postele, na to jak byl hubený, tak byl docela těžký. Potom jsem běžela pro čaj a sušenky, kdyby se probudil. V kuchyni mně zastavila Vanya, která mi představovala jejího nového přítele. Leonard se myslím, že jmenoval, jo Leonard.
,, No nic už musím, tak zatím '' řekla jsem a došla do mého pokoje, kde měl ležet Pětka, ale ne ležel tam, místo toho si prohlížel mé obrazy.
,, Kde ses naučila, tak kreslit. Je to opravdu nádhera. '' řekl mi a ani od obrazů neodtrhl oči.
,, Děkuji, už je ti líp? '' zeptala jsem se.
,, Jo o hodně '' odpověděl a usmál se tím jeho sladkým úsměvem.
,, Moc se omlouvám, já se tě lekla pro-'' nestačila jsem doříct poslední slovo a Pětka mně políbil.
,, Promiň, j-j-já nechtěl''vykoktal že sebe.
Dnes kokta nějak hodně. Možná to má co dočinění s tou druhou otázkou, kterou mi chtěl položit. No nevím, ale je podezřelej.
,,Já se ti vážně moc omlouvám''řekl Pětka se svěšenou hlavou.
Já jsem ho jenom obejmula a řekla mu, že mi to nevadí. On mě obejmutí opětoval. Stáli jsme tam obejmuti asi 5 minut a potom nás volala že zdola Alisson, že máme jít na oběd. S Pětkou jsme si vzali dvě pizzy, potom jsme šli ke mě a pustili si film. Pětka byl rychlejší, a zapnul tam horor. Já jsem k němu jen došla s pizzou a řekla mu, že jestli se v noci budu bát tak bude spát se mnou. A pak jsem si uvědomila co jsem řekla, tak jsem šla udělat popcorn.
Z POHLEDU PĚTKY
,, Jestli se v noci budu bát tak spíš se mnou''řekla Malia a potom odešla pro popcorn vrátila se za chvíli a donesla popcorn. No nic vrátím se k té větě   ,, Jestli se budu bát tak spíš se mnou,, to bych bral a s velkou radostí. Ona, tam celou tu dobu seděla vedle mě a krčila se, zakrývala si oči bála se. Já jsem se tomu jenom zasmál. Pak nastal scéna, kde se hodně lekla se a přitulila se ke mě. Nevím proč, ale mě to dělalo dobře. Nenávidím, když na mě někdo sahá, ale s Maliou to bylo jinak. Horor po chvíli skončil a já se chtěl zvednout, jenomže Malia usla, tak jsem si řekl, že s tím nic nenadelam tak jsem usl s Maliou na mě hrudi.
Z POHLEDU MĚ
Probrala jsem se a všimla si, že ležím na Pětkovi, teda na jeho hrudi.
,, Ty už jsi zhůru? '' zeptal se mně povědomí hlas.
,, Ježíš promiň, že jsem na tobě usla. Strašně jsem se bála a-a''nedořekla jsem větu.
,,To nevadí, vždyť si říkala, že jestli se v noci budeš bát, tak že spím s tebou''přerušil mně a usmál se.
Potom jsme oba uviděli poslední klínek pizzy a, tak jsme se pro něj oba vydali. Pětka se teleportoval ke stolku, já se za ním objevila a odšoupla jsem ho pryč. On se naštval a chytl mně do náruče a odnesl mně k posteli, potom mě tam hodil a on se teleportoval ke stolu. Ale já jsem se nedala a přítahla si tu krabici s tou pizzou k sobě pomocí telekineze , a ano mám víc jak jednu schopnost. Jsem přece DCERA MRTVÉ. On se na mně jenom podíval s velkým otazníkem.
,, Ten poslední kousek bude můj '' rakla jsem s posměchem.
,, Tím by jsem si nebyl tak jistej. '' řekl na oplátku.
O poslední klínek jsme se tahali, až přišel Luther.,,Co tu děláte '' zeptal se nás a my se na něj podívali. Bylo nám docela trapně. Protože jsme se tahali o jeden blbej kousek pizzy. Luther k nám přišel vzal ten kousek pizzy a odešel.
,, To je bastard '' řekli jsme zároveň.
Pak jsme se rozesmáli. Chytili jsme totální záchvat smíchu. Po záchvatu jsme došli na oběd. A ano na snídani jsme chyběli, protože jsme se vzbudili pozdě a bylo už po snídani.
,, Tak co je dobrého''řekl Pětka.
,, Ahoj''uvítala jsem se se vše a co tam byli.
,,Je grilovaná makrela s americkým bramborami a se zeleninou''odpověděla Alisson.
My se posadili ke stolu a Grace donesla oběd samozřejmě, že pro Pětku nějaký salát. A mě se makrela moc nezamlouvala, tak jsem si vzala jenom ty americký brambory s kečupem a se zeleninou. Dojela jsem, odnesla Grace nádobí a odešla jsem do tělocvičny, do které nikdo nechodí. Došla jsem před dveře a uslyšela jsem rachot....

číslo 5. Jsi to ty?Kde žijí příběhy. Začni objevovat