Spíš?

222 16 3
                                    

Jakmile jsem se vrátila, tak Pětka už vytuhl. Spal a pochrupkával si. Já jsem se ještě šla napít a potom jsem si lehla do postele. Zase máme jednodílnou. Lehla jsem si Pětka něco zamrmlal, otočil se, obmotal kolem mě ruce a zase si pochrupkával. Z jeho objetí se nešlo vymotat. Nechala jsem to tak a usla.
Z POHLEDU PĚTKY
V Noci jsem se probudil. A zase jsem měl obmotané ruce kolem Malii. Nevím jak, nevím proč, ale zase ji držím v objetí. Vztal jsem z postele a sedl si vedle. Celou noc jsem přemýšlel jestli ji to mám říct, a jak. Napadlo mně pár věcí, ale musím o nich ještě popřemýšlet. Z mého přemýšlení mně vytrhla Malia, která zase měla noční můry. Sebral jsem se ze země a rychle jsem si lehl a přisunul si ji ke mě.
,, Neboj" pošeptal jsem Malii do ucha.
Ona se však jen zavrtěl a spala dál. I já po chvíli usnul.
POHLED MALII
,, Dobré ráno "rozrazili se dveře a v nich stál Klaus.
,, Co chceš" zeptal se ho Pětka, který si z batohu bral oblečení, Teda novou uniformu.
,, Nic, Jenom, že za chvíli odjíždíme " řekl Klaus a odcupital.
Já pak vtala z postele, vzala si oblečení a šla se převlíct do koupelny. Vyšla jsem a Pětka byl bez košile.
,, Pomůžeš mi?" zeptal se mně.
,, S čím? "otočila jsem pohled od něj, aby nešlo vydet jak se červenám.
,, Jenom zapnout knoflíky, dnes mi to nejde" řekl
,, Tak fajn"rekla jsem s úsměvem a odešla mu zapnout knoflíky.
On mi pak poděkoval dal si sako a my jsme mohli vyrazit. Měli jsme před sebou už jenom 10 hodin. V autě jsme si s Pětkou povídali. Byla sranda. Chytli jsme nejmíň 3 záchvaty smíchu a jeden z toho byl, když mi ukazoval video, kde se snaží tverkovat. Vůbec mu to nešlo. Po 5 hodinách byla další přestávka. O přestávce jsme zašli udělat kávy a do obchodu. Klaus nám potom přišel pomoct. Bylo divný Klause vidět, když je vstřízlivej. Bylo to jako, když démon rozdává sladkosti bez jakékoliv úmyslu. Další 5-ti hodinovou jízdu jsme si pustili film, byl to film Maska . Zkoukli jsme ho a potom jsme si pustili Drž Hubu. Nasmáli jsme se a čas ubíhal o hodně rychleji.
CÍLOVÁ STANICE
Dorazili jsme na místo, kvůli kterému jsme jeli 40 hodin. Ubytovali jsme se. Rozdělení pokojů jsme nechali. Vešli jsme do našeho pokoje. Byl krásný, a zas jsme měli společnou postel. Já si pak zabrala koupelnu. Vyšla jsem z koupelny a Pětka byl zase bez košile. Poskládala jsem si věci a dělala, že se nic neděje.
,, Proč se tak červenáš? " zeptal se provokativně.
,, Byla vřelá voda" odsekla jsem mu a usmála se. On mi úsměv operoval a zašel se taky okoupat. Jakmile vyšel z koupelny, tak si všiml, že už spím tak si potichu lehl a zapl si něco na telefonu. Projížděl naše společné fotky, a smál se nad nima.
,, ťuk, ťuk"zaklepal někdo
Pětka otevřel dveře a v nich stala Alisson, která nám nešla večeři.
,, Ona už spí? Tak já její večeři odnesou "řekla Alisson a chtěla odejít.
,, Nech ji ju tady, kdyby se probudila" zastavil ji.
Jo. A ehm...mohla bych se na něco zeptat? "řekla Alisson.
,, No?" odpověděl Pětka.
Alisson ho zatáhl na chodbu.,, Tak co už to ví? "zeptala se ho. Pětka se jí odvděčil jenom zmatený výrazem.
,, No to, že ji miluješ" objasnil mu.
,, Ne, a jestli z vás někdo o tom jenom čelně tak mu roztřískám hlavu o nejbližší zeď "řekl a Alisson suše polkla.
,, Neboj" řekla Alisson, to bylo jediný na co se v tu chvíli zmohla.
,, Všechno. Tak ahoj já už jsem taky unavenej."řekl Pětka a tím se rozloučil s Alisson. Došel k posteli, lehl si a potom si všiml v mém kufru skicáku. Otevřel ho a díval se na moje kresby. Potom si všiml, že se hybu a tak ho vrátil na místo a lehl si zpět jakoby nic. Najednou bylo ticho, Pětka usl. Oba jsme spali, usli jsme od sebe, každý na své polovině tak jsem zvědavá jak na tom budeme ráno
RÁNO
Vzbudili jsme se a zase jsme byli obmotaní. Sešli jsme na snídani já si dal lívance s nutelou a čokoládou a Pětka si vzal toustový chléb se zeleninou.
Po snídani jsme došli do pokoje. V pokoji jsme se převlíkli do plavek a šli jsme s ostatníma k bazénům nikdo tam skoro nebyl. S Pětkou jsme dávali souboje s Klausem a Diegem. Vyhrávají jsme my. Pak nás napadl jeden hodně špatně nápad a ten byl, že všichni uděláme splachovačku z největšího tobogánu. Vylezli jsme nahoru první jel Luther a zastavil v 2 zatáčce potom jel Diego ten zastavil o kousek před ním, pak jel Klaus a šlo to takhle dokud nebyla ráda na mě já jsem měla nabrat vodu úplně nahoře.
Uz byla po okraj tak jsem se pustila jela jsem dolů, narazila jsem a Pětku s Pětkou jsme pak narazili do Alisson a takhle to šlo dál dokud jsme nevyjeli z tobogánu. Já jsem vyletěla a měla jsem štěstí, že mě chytnul Pětka nebo by jsem vyletěla do tyčky.
Blbli jsme tak až do oběda. Vyhladlo nám, tak jsme šli na oběd, ale......

Ahoj chtěli by jste novou knihu?
A čeho by se měla týkat?
Muže to být i něco jiného než the umbrella academy, je mi to jedno 😉
Miluji vás ❤️

číslo 5. Jsi to ty?Kde žijí příběhy. Začni objevovat