Byl 1 den před odjezdem a my jsme se vydali na poslední místo v aquaparku v Kanadě. Bylo to tam super, ale já jsem odešla na záchod. Přišla jsem a uslyšela střelu a pak další. Byla to Jednatelka. Doběhla jsem tam a všechny drželi. A mě vrtalo hlavou, proč nebojují, pak jsem to skudila i já, ale nešlo to s energického zdroje, co jsme všichni používali. Uviděla jsem Jednatelku mířit na Pětku, já jsem se tak moc naštvala že jsem se odpojila ze zdroje co čerpají všichni (byla to velká chyba) a přepla se na na svůj zdroj. Zčernali mi oči narostla mě 2 x větší křídla než mívám a tak zároveň i 2 x větší rohy. Tentokrát se ze mě opravdu stal démon.
,, C-c-co to je. Ty jsi - ten-ten-ten - ten "vykoktala pomalu že sebe.
,, Ten-ten-ten Démon?!" zařvala jsem chraplavým hlasem.
,, Střílejte "zařvala a začala šmátrat po kufříku.
,, Ty ty mrcho nikam nejdeš" řekla jsem teleportovala jsem se k ní otevřela jsem hubu a ukousla jsem jí celou hlavu a ona jenom odpadla.
Potom jsem šla zpátky a všichni na mě začali střílet. Já jsem jen malá křídly a byla mrtvý. Jen jeden přežil a ten střelil po Pětce. Rychle jsem se teleportovala a Kupka zasáhla mě, neřekla bych kdyby to byla normální kulka, ale ta kulka byla speciální, byla speciálně vytvořena. Jakmile mně zasáhla tak se ve vnitr otevřela, a vypustila do mě nějakou tekutinu.
Po zasahnutí jsem se sesunula k zemi.
, Ne, ne ne! "křičeli všichni.
Diego zabil posledního člověka a Pětka nás všechny teleportoval na Academii.NA ACADEMII
Teleportovali jsme se na Academii a položili mě na operační lehátko. Zároveň tam přiběhl Pogo s Grace.
,, Ne, ne nemůžeš umřít" začala křičet Vanya.
,, Ne, ne, ne, ne MALIO, ne! "řval Diego
,, Ne,ne MALIO nemůžeš mě opustit!" křičela Alisson
,, MALIO!! "řval Luther
,, Ne MALIO! Ty to zvládneš, pojď bojuj všechno bude v pořádku "říkal mi Klaus.
,, Ne MALIO! Nezavírej oči" říkal Pětka.
Pětkova ruka držela tu mou a jediný na co jsem se zmohla bylo,, Pro-pro-promiňte, A-ale je č-č-čas odejít mi-miluju tě Pě-pětko ".
Furt jsem držela pětkovu ruku po chvíli jsem se začala dusit a kašlat krev.
,, Ne - ne" říkali všichni.
Já jsem potom uvolnila tělo, necítila jsem nic byla jsem mrtvá. Pogo s Grace začali resuscitovat. Nic se jim však nepovedlo.
POSLEDNÍ FLASH-BACKJakmile jsme do večeřili, tak jsme si lehli do postele Pětka se kolem mně od ptal a řekl mi,, Nikdy tě nepřestane milovat Malio"na to já se k němu ještě víc zachumlala.,, a moc bych si přál kdybys se mnou chodila "dodal. Já jsem se jenom otočila políbila ho a řekla mu,, A víš že už z někým chodím?" on povolil ztisk a pomalu se se smutným výrazem odtahoval,, je nádhernej, sexy, chytrej a miluju ho"pokracovala jsem na to se Pětka zvedl a šel splátky k oknu a já se posadila na kraj postele. V odrazu v oknu Pětka vydel, že se dívám na hodinky,, jejda už zase. Už by jsem si ty hodinky mohla spravit furt jsem o něco dopředu "dořekl jsem a Pětka to pochopil tak jak měl přilížil se ke mě chytl mě ta pás a stáhl tak abych byla pod ním. Potom si na mě lehl a já mu zajela prstama do vlasů. A tak jsme i usli.
KONEC FLASH-BACK
Všechni brečeli, a nejvíc zhroucení byl Pětka chodil se mnou týden a já mu umřela. Ale pozitivní je, že jsem ho ochránila, položila jsem za něj život.
,, Musím se vám omluvit, ale.... "nedořekl Pogo a všichni to pochopili.
,, Ne to není pravda" zařval Pětka a rozběhl se na operační sál.
Chytil mě za ruku,, Malio nevzdávej to. Já ti věřím "řekl, ale odpovědi ani ničeho se nedočkal.
Pětka na tom byl špatně že všech nejvíc dokonce se i tak opil, že ho Luther s Diegem museli hlídat a dávat mi kávu aby vystřízlivěl.V NOCI
...
ČTEŠ
číslo 5. Jsi to ty?
FantasyKdyž jdeš pomáhat své nevlastní matce do koblihárny, tak se stane něco nečekaného. A v tom je ten zvrat... 💋Doufám že se bude líbit❤️