Jakmile jsem to dořešila s Benem, tak jsem se šla okoupat a pak jsem kreslil. Byla jsem vzhůru hodně dlouho shledla jsem snad 2 série mého oblíbeného seriálu. Okolo 5 ráno jsem se rozhodla konečně, že si půjdu lehnout. Už jsem ležela, ale v tom mě přepadla žízeň. Došla jsem do kuchyně a byla tam Alisson, která právě vyjídala lednici.
,, Nemám se ptát co tu děláš, že ne? "řekla jsem a začala jsem se smát.
,, Promiň já nevěděla, že tu někdo bude" řekla a strčila si do pusy poslední kousek pizzy, která tam zůstala od večeře.
,, Neva "řekla se a usmála jsem se na ni.
Po téhle krátké konverzaci Alisson odešla do pokoje aha šla taky. Cestou jsem snad 2x zakopla, ale to je i mým zvykem. Jakmile jsem došla do pokoje a lehla si, tak jsem do půl hodiny byla tuhá.Ráno jsem se vzbudila (tím myslím ve 12) a šla na pozdní snídani (oběd) pohlédla jsem a vydala se k sobě do pokoje. V pokoji jsem si vše promyslela a začala to chystat. Vytratila jsem se z domu a vydala jsem se na moje místo, k jezeru. U jezera jsem natáhla deku a dala na ní jídlo(přesně to co nachystal Pětka v tom aquaparku), potom jsem napsala Klausovi, že jsem si v nedalekém lese rozrazila koleno a nemůžu stoupnout.
V Academii
,, Pětko, Pětko, Malia si udělala něco s kolenem a nemůže se pohnout! "vletěl
Klaus do pokoje Pětky.
,, Co? Kde je!?" vyletěl s postele.
Klaus mu jen podal mobily a Pětka se teleportoval k Malii.
,, A co můj mobil! Taková drzost! "řekl naštvaně Klaus.
Pětka se teleportoval do lesa a začal ji hledat. Pak se teleportoval na místo, kde byla večeře. Nechápal to, jako že tam není Malia.
Z pohledu Malii
Pozorovala jsem Pětku z větve a seskicika z ní.
,, Co to děláš! A-a-a jako, že nemáš nic s kolenem? "zeptal se.
,, Co ti to připomíná?" zeptala jsem se a otočila se tady k němu.
,, T-t-to není možné. T-t-ty jsi si vzp..."
Nestačil doříct a já ho políbila.Jakmile jsme dojedli, tak jsme se teleportoval na Academii znovu jako pár. V Academii byl nějaký večírek. Jako vždy Klaus tancoval až mu padala jeho, Teda Alissonina sukně. Luther byl v rohu a měl Coca-Colu. Diego seděla na gauči a měl whisky a Alisson? Ta tam v tu chvíli přinášela alkohol. Řekli jsme si, že si taky zatančíme a tak jsme se připojili. Po chvilce tancování Pětka šel s Diegem pro drinky. Diego byl sám a to znamenalo že ho s Pětkou vystrašíme. Pětka se totiž vymluvil, že potřebuje na záchod. Teleportoval jsem se za něho a řekla jsem pouhé,, BAF" a chudák Diego se tak lekl, že se rozmazl po zemi. Pak ke mě přišel a obejmul mě. POCHOPIL, ŽE SE MI VRÁTILA PAMĚŤ, PROTOŽE TOHLE JSEM MU DĚLALA POŘÁD. A pak jsme jen tančili, pili, tančili a zase pili. Asi kolem 1 ráno jsme se zamysleli, že s tím seknem. My s Pětkou jsme se vydali k němu do pokoje a tam jsme i usli.
Ráno nás vzbudil Klaus, který....
Omlouvám se, že nevychází kapitoly, ale nemám moc času, tak se ještě jednou omlouvám. A jinak co JEŽUCH CO NAJEŽIL? ❤️A musím vám poděkovat za 500 přečtení, moc vám děkuji a jestli chcete napište mi nějaké speciál jestli by jste chtěli ❤️🦋
Tak zatím a AHUUUUUJ🍋
ČTEŠ
číslo 5. Jsi to ty?
FantasíaKdyž jdeš pomáhat své nevlastní matce do koblihárny, tak se stane něco nečekaného. A v tom je ten zvrat... 💋Doufám že se bude líbit❤️