V NOCI
Luther s Diegem hlídali Pětku aby zůstal v pokoji a už nic nepil.
Bylo to náročný, když jeden z nich usl ten druhý to měl horší Pětka chtěl za každou cenu za Maliou. Bylo to od minuty k minutě horší. Chtěli to s ním probrat, ale byl do sebe uzavřený jakoby už nikdy neměl být šťastný.
Chvíli ho hlídala i Alisson s Vanyou, protože se chtěli vyspat. Seděl na okraji postele a díval se z okna, stékalu mu slza ta slzou.
Potom Pogo vběhl do pokoje a ukázal na něco v knížce.
,, Tohle dokáže pomoct Malie "řekl a Pětka se ta ním teleportoval.
,, Ano je to tak, váš otec čekal nejhorší, i tohle a tak studoval vše co šlo aby byl připraven" dodal.
Po téhle novince šli Pogo s Grace do sálu a ostatní šli do obýváku.
,, Myslíte, že to bude fungovat? "zeptal se Diego.
,, Budeme doufat, že bude" řekla Alisson a dívala se na nervózního Pětku.
,, Donesu kafe" řekla Vanya.
Vanya odešla a šla udělat kafe. Dala do konvice vodu a opřela se o kuchyňskou linku, pak se podívala do okna, když v tom uviděla postavu Malii jak šla za ní. Rozběhla se zpět do obýváku, všichni na ní hleděli proč je tak vyděšená a proč nemá slibovanou kávu.
,, Co se stalo? "řekla Alisson
,, V kuchyni, byla v kuchyni" vykoktal že sebe.
,, Kdo. Kdo byl v kuchyni "zeptal se Luther.
,, Byl to duch Malii viděla jsem ho v odrazu v okně" jakmile to dorekli, tak se podívali na Klause.
,, Od jejího úmrtí jsem ji neviděl. "řekl a zasekl se,, Vanya přeci neumí vidět mrtvoly, nemá schopnost jakou mám já. Znamená to....." nedořekl to protože to dodal Pětka.
,, Znamená to, že se z ní stal opravdový démon, co se může objevovat komukoliv. Teď o sobě nebude mít ani páry, nebude ani vědět že jsme její rodina" řekl s vyděšeným obličejem.
,, Ne to nemůže být pravda. A - a jak to víš "řekl Diego.
,, Jednou když spala měla noční můry, ze spánku se probudila a tím probudila i mě. Zeptal jsem se co jí je, a ona se mi svěřila. Řekla že když umře a bude na svojem zdroji energie, a někdo ji zasáhne nějakou speciální zbraní, tak se z ní stane démon, který bude prahnout po pomstě a bude chtít zabíjet všechny. " jakmile to Pětka dořekl, tak sklidil 6 tázavých pohledů.
,, Takže jsme v nebezpečí?" zeptal se Luther za všechny.
,, Pokud si vás najde a uvidí ve vás svého vraha, tak vás buď prokleje nebo vám na místě vysaje duši z těla "odpověděl a jakoby chtěl něco dodat,, ale problém je ten, že jak už jsem zmínil nebude mít tu ha koho zabíjí. Bude ji to jedno bude prahnout po pomstě. Můžeš to být ty" a ukázal na Luthera,, nebo já démon, který prahne po pomstě nebude přemýšlet koho prvního. "dořekl.
,, A-" nestačil doříct Diego, když v tom všichni zahlidli Maliu jak se Di na schodech. V okamžiku, když na ní padala všechna pozornost zvedla svůj zrak a měla rozežraný obličej. Rozešla se k nim kulhala, smála se jako psychopat,byla tak posednutá pomstou že na Luthera spadl lustr. Udělala to ona, ale jakmile došla k Pětkovi tak její touha po pomstě jakoby ustála hleděla do Pětkových očí. Po 2 minutách přerušila jejich oční kontakt a ustoupila o krok dozadu. Zaječela a zmizela, Zaječela tak moc že prasklo okna, skleničky, vše co bylo že skla, dokonce i vitrýna s fotkami.
Operace trvala celou noc, Luther naštěstí neumřel, sice měl jen pár škrábanců, ale jinak byl v pohodě.
PO OPERACI
,, Je hotovo, ale je tu jeden nebo dva malé problémy " řekl Pogo.
,, Jaký "zeptali se všichni co tam byli
,, Nemusí si nic pamatovat a může stratit schopnosti" dořekl a všem se sklopil zrak.
,, Ale je tam nějaká pravděpodobnost, že to nemusí být pravda, že? "zeptal se Pětka.
,, Je, ale strašně malá" odpověděl.
,, Ale furt nějaká "jakmile to Klaus dořekl uslyšeli zvuky.....
ČTEŠ
číslo 5. Jsi to ty?
FantasyKdyž jdeš pomáhat své nevlastní matce do koblihárny, tak se stane něco nečekaného. A v tom je ten zvrat... 💋Doufám že se bude líbit❤️