Ráno
Pětka už byl dávno zhůru spal dohromady, tak 3 hodiny. Došel do kuchyně na kávu. V tu dobu tam ještě nikdo nebyl a káva byla ještě teplá. Nalil si do hrnku a chtěl se otočit, když v tom.
,, Ale, ale naše malá Pětka má chuť na kafíčko, co? A mě nenalije? '' řekl Klaus udiveně.
,, Podívej máš ruce, a já jsem si taky zvládl nalít kávu '' řekl Pětka na obranu a teleportovala se do Malina pokoje. U Malii v pokoji čekal další 3 hodiny, ale stále nepřišla. Tak si řekl, že si ještě na chvíli lehne.
MEZITÍM U MALII
Vzbudila jsem se, nevím kolik bylo, ale už je čas se vydat domů. Proměnila jsem se v jaguára se zlatými ornamenty a rozběhla jsem se lese zpátky domů. Byla jsem na konci lesa a viděla jsem louku. Nechtěla jsem na sebe upoutat pozornost, tak jsem se proměnila ve vránu a letěla jsem k Academia. Odletěla jsem až k oknu, které patřilo mému pokoji. Zadíval jsem se pořádně dovnitř. Byl tam Pětka, spal. Sice nevím proč v mém pokoji, ale byl sladkej. Proměnila jsem se v motýla a proč Pala jsem se dovnitř malou škvírou. Jakmile jsem vztoupila tak jsem se proměnila zpátky v člověka, jenom jsem se zneviditelnila. A jestli vás to ještě furt překvapuje, tak ano mám víc než jednu schopnost. Zneviditelnila jsem se teda a šla si lehnout na gauč. Došla jsem ke gauči, lehla jsem si a podívala jsem se na Pětku, který akorát vztával.
Protáhl se vztal a sedl si. Asi hodinu čuměl z okna a pak si všiml hýbajícího se kliniku pizzy. Přišel pomalu ke mě, chtěl zjistit co to je, ale já mu ten klínek švihla o obličej. Začala jsem se smát, a utekla jsem z pokoje, jenomže jsem už neměla sílu se znaviditelnit, tak jsem běhala po domě jako člověk. Pětka se mě snaž dostat, ale nešlo to. Byla jsem na něho asi moc dobrá. Vlakala jsem ho do tělocvičny, a pak jsem se teleportovala ke stáji. Schovala jsem se za seno. Pětka mě hledal a nemohl mně najít. Až najednou mně prozradila bahnita stopa. Teleportoval se za mnou a já zalezl ještě víc do sena. Viděla jsem jeho nohy, pro jistotu jsem přestala dýchat.
,, Krásné místo na schovku, že? '' řekl známý hlas za mnou.
,, Jo to j.. '' zesekla jsem se.
,, Ale notaaakkk''řekla jsem, byl to Pětka vylezli jsme.
Já udělala, že jsem spadla a zároveň jsem propadla portálem do postele.
Pětka tam furt stál a hledal mě. Zatímco já jsem si dojídala v klidu pizzu. Potom se teleportovala do mého pokoje. Přišel k mé posteli.
,, Je tu volno? '' zeptal se.
,, Jo v pohodě mů... Vlastně ne promiň je tu můj nejlepší kámoš '' řekla jsem.
,, Jakože vážně? '' zasmál se.
,, A jo promiň, můj mozek jede o něco dopředu '' řekla jsem a koukla jsem se na nechapajiciho Pětku a vybuchla jsem smíchy.
,, Aha''řekl a lehl si vedle mě.
,, Jo a jen pro případ, kdyby ses chtěl zeptat kde jsem byla, ale jak tě znám, tak jsem tě teď od té otázky vyrušila.''zastavila jsem se.,, Šla jsem se jenom projít. Jenom se to trochu protáhlo, usla jsem tam. Byla jsem moc vyčerpaná.''dorekla jsem a podívala jsem se na Pětku, který mimochodem,, chtěl vzít MŮJ! klínek pizzy.
,, Co si myslíš že děláš? '' zeptala jsem se ho.
,, No ehm nic''odpověděl.
,, Tak si ho Vem, stejně oba víme, že vždy vyhrají já' 'řekla jsem, aby jsem ho podráždila.
,, No tak hoohoohoo. Já a prohrát tak to neznám''řekl podrážděně.
,, Film? '' nabídl.
,, OK, ale teď vybírám já '' řekla jsem a šla jako první na ovladač. Rozjela jsem Netflix a pustila MULAN.
,, Tak fajn ale jestli tady chcipnu z nudy, tak mně budeš kopat do země ty '' zasmál se.
,, Hele máš na výběr buď tohle a nebo Nicky, Ricky Dicky and Dawn''řekla jsem přes mu výbuch smíchu.
,, OK tak tohle' 'řekl a zčervenal.
Dívali jsme se na film, byl dobře natočený, na to, že to je těžce natočitelný. Koukali jsme se, až jsem zase usla. Jinak jsem nemohla usnout, než zase na Pětkové hrudi.
RÁNO
Probudil se první zase Pětka opatrně mě odsunul hlavu a položil ju na polštář. Zakryl mně a odešel dolů.
De už byli ostatní, byvili se o Malie.
,, Hele je tu Pětka. Akorát se bavíme co cítíš k Malie''řekl Klaus.
,, Proč bych vám to měl říkat?' 'zeptal se.
,, Protože jsme tvoji sourozenci' 'řekl Diego.
,, Řekl bych vám to, kdyby jste uměli držet jazyk za zuby.''řekl a nalil si kávu.
,, A když budeme držet jazyky za zuby? '' řekla Alisson.
,, Tak fajn, ale jestli z vás někdo jenom o tom co vám řeknu cekne, tak vás pohřbím za živa. '' řekl Pětka.
,, Jo neboj. Tak co? '' lehl si Klaus na zem a zakmital nožičkama.
,, No nevím jak to popsat, ale... '' zastavil se.
,, Neboj '' řekla Alisson.
,, Ona není jako vy. Ona je speciální. Nádherná. Má nádherné hnědé vlasy,k tomu má krásně hluboké oči ve, kterých se při pohledu na ní ztrácím '' řekl a hlesl hlavou.
,, Líbí se to co? '' řekla Alisson.
,, Malia? Jasně je to holka mých snů '' dořekl.
,,Ahoj všichni, o čem tu mluvíte? '' vešla Malia do obýváku a dívala se co tam řeší.
,, OH. Ummm. Nic''řekl Pětka.
Malia na to jen odešla do kuchyně a nalila si kávu. Došla pak do obýváku.
,, Jak si tam mohla vydržet v té zimě' 'zeptal se Malii mrznoucí Klaus na zemi.
,, Nevím' 'pokročilá Malia rameny.
Potom se bavili jestli nepojedu někam na výlet, dopadlo to......
ČTEŠ
číslo 5. Jsi to ty?
FantasíaKdyž jdeš pomáhat své nevlastní matce do koblihárny, tak se stane něco nečekaného. A v tom je ten zvrat... 💋Doufám že se bude líbit❤️