Vyhládlo nám, a tak jsme šli na oběd, ale Klaus zakopl a strhl mně dolů i s sebou na zem.
,, Promiň já nechtěl"omluvil se Klaus stoupl a pomohl mi nahoru.
,, Dobrý "řekla jsem s úsměvem, neříkám nic ale bolelo to.
,, Co se stalo?" doběhl Pětka z wc.
,,Ale nic jenom Klaus s Maliou spadli "řekla Alisson.
Pětka se na nás podíval.
,, No spíš jak jsem padal, tak jsem s sebou strhl i Maliu" řekl Klaus a zadíval se do země.
,, V pohodě? Nepotřebuješ něco? "přiběhl ke mě Pětka.
,, Ne v poho. Jenom jsem spadla" řekla jsem a usmála se.
,, Tak dobrá, můžeme jít už máma hlad "prohlásila Vanya. A my jsme šli na oběd. Na oběd jsem měla pizzu. Dojeli jsme a šli jsme do pokoje Alisson, Vanyi a Luthera. Došli jsme tam a lehli jsme si na postele. Zapl se film, ani nevím jaký protože jsem u něho usla. Pětka mně jen přikryl a pak odešel do našeho pokoje. Šel chystat i s Diegem nějaké překvapení pro mě.
,, Jestli se jí to nebude líbit tak.... "nedořekl Diego.
,, Tak to ji neznáš" skočil Pětka do Diegova brblání.
MEZITÍM U MĚ
Já jsem furt spala a ostatní dokoukávali film.
,, Uklízečka "zaťukala a řekla paní za dveřma.
,, Omluvte nás, ale nemůžete přijít jindy?" otevřela a řekla Vanya.
,, Tak dobrá "řekla od pohledu milá paní a Vanya za ní zavřela dveře.
Vanya se pak vrátila za ostatníma.
,, Ale kdopak nám to tu žmourka očima" řekl Klaus, který byl vedle a hleděl mi přímo do očí.
,, Hmmm" zmohla jsem se na tohle otočila se a na druhé straně byl Ben, který se na mně tak tak díval jako Klaus.
Já se jenom posadila a rozhlidla se, všechny pohledy směřoval na mě.
,, Stávej sluníčko holala" začal tancovat Klaus a srhaval že mně peřinu
,, Vrat mi ji" zamručela jsem.
,, Počkat kde je Pětka a Diego " dodala jsem tázavě.
,, Šli něco zařídit" řekl Luther a hodil si do pusy další kousek popcornu.
,, Vy jako soukromničíte? Nebo co? " nadzvihla jsem obočí a po chvíli jsme se všichni rozesmálo a oni mi podali popcorn.
,, MALIO! Pětka potřebuje pomoct" vyletěl do pokoje Diego.
,, Co a kde je? " teleportovala jsem se k němu.
,, Je v pokoji dělej" zakřičel.
Já se teleportovala do pokoje a uviděla pětku stát u okna a vyhlížet z něj.
,, Děje se něco?"zeptala jsem se starostlivě.
,, Ne, proč?" odpověděl.
Já jen mlčela, protože až do teď jsem si nevšimla nachystaného stolu s jídlem, postele posypanou růžemi a Pětky oblečeném v košili, a ne v uniformě.
,, Co se tu děje? "zeptala jsem se ho opatrně.
,, Už dlouho ti chci říct co cítím" řekl a furt se díval z okna.,, Ani teď nevím jak ti to říct "dodal otočil se ke mě a klesl hlavou.,, Miluju tě a nikdy tě nechci stratit" dodal a podíval se na mě. Byla jsrm v šoku.
,, Ale jestli ty to tak necítíš, můžeme na můj proslov a tohle všechno zapomenout a budeme zase nejlepší kamarádi " dořekl to a podíval se mi do očí.
Já k němu jen přistoupila natáhla se k němu,, já tebe taky" zašeptala jsem mu do ucha a políbila ho. On si mě však k sobě přitáhl a políbil mě na oplátku. Jakmile jsme od sebe odstoupili, tak jsme si sedli ke stolu. Začali jsme jíst a povídat si bylo to nádherné. Jakmile jsme do večeřili, tak jsme si lehli do postele Pětka se kolem mně od ptal a řekl mi,, Nikdy tě nepřestane milovat Malio"na to já se k němu ještě víc zachumlala.,, a moc bych si přál kdybys se mnou chodila "dodal. Já jsem se jenom otočila políbila ho a řekla mu,, A víš že už z někým chodím?" on povolil ztisk a pomalu se se smutným výrazem odtahoval,, je nádhernej, sexy, chytrej a miluju ho"pokracovala jsem na to se Pětka zvedl a šel splátky k oknu a já se posadila na kraj postele. V odrazu v oknu Pětka vydel, že se dívám na hodinky,, jejda už zase. Už by jsem si ty hodinky mohla spravit furt jsem o něco dopředu "dořekl jsem a Pětka to pochopil tak jak měl přilížil se ke mě chytl mě ta pás a stáhl tak abych byla pod ním. Potom si na mě lehl a já mu zajela prstama do vlasů. A tak jsme i usli.Vim kratší kapitola, ale co už ŠKOLA 🍋
ČTEŠ
číslo 5. Jsi to ty?
FantasiKdyž jdeš pomáhat své nevlastní matce do koblihárny, tak se stane něco nečekaného. A v tom je ten zvrat... 💋Doufám že se bude líbit❤️