Chtěli jsme odejít, ale v tom se řítil Klaus že schodů.
,, Hele, a co já? '' řval na nás.
,, Pohni''okřikl ho Diego.
Po tom co přišel Klaus jsme nasedli do auta a vyrazili jsme.
V autě byla sranda, hlavně tam Klaus furt vykládal vtipy, kterým jsme se všichni smáli. Jeli jsme pět hodin v kuse a máme před sebou dalších 35.
Přestávka
Udělali jsme prastavku u benzínky, aby jsme nakoupili jídlo a natankovala.
,, Počkejte chvilku''řekla jsem.
,, Jo v pohodě' 'odpověděl Diego.
Čekali na mně proto, že jsem šla do automatu pro kávu. Dvě kávy se mě rozlily, tak mě přišla pomoct Vanya. Donesli jsme kávy, rozdělily je a vyrazili jsme. Uběhlo už 10 hodin a my jsme byli ještě furt na cestě. Tak jsme se rozhodli že zastavíme u prvního motelu, co uvidíme že v něm přespíme. Jako vždy nám to Alisson domluvila zadarmo.
Pokoje byli rozděleny
Klaus (Ben) +Diego
Alisson +Luther+Vanya
Malia+Pětka
Po rozdělení pokojů, jsme se vydali do našich pokojů. Vypadali jakože v pohodě na to, že to byl takový ne moc pěkný motel z venku. Jakmile jsme vešli, tak jsem si všimla jedné manželské postele. Přišla jsem k ní a lehla si.
,, A já mám spát na zemi? "optal se s úsměvem Pětka.
,, Ty si spí klidně, na parapetě" odpověděla jsem mu přes můj, dnes
už po několimátý záchvat smíchu.
Potom jsem odešla do koupelny, se osprchovat, vyčistit zuby a převlíct se do mojeho sobíkového overal na spaní. Vyšla jsem a pro srandu jsem udělala sexy pózu.
,, vrrr" řekl Pětka.
Ja dostala jenom další záchvat smíchu
, Pětka se začal smát taky, a proto radši zalezl do koupelny a šel se okoupat. Po chvíli vylezl, taky se sobíkovým overalem, který jsme si koupily, kdysi v obchodě. Lehl si do postele ,, A teď už nám chybí jenom santa a 5 dalších sobů"rekla jsem a začali jsme se smát.
,, Ale počkat a kdo bude dělat, hodného skřítka?" zeptal se přes smích.
,, No vidíš na něho bych úplně zapomněla. "odpověděla jsem.
Ještě chvíli jsme se bavili a pak jsme oba usnuli. Já se ale po asi 2 hodinách vzbudila a šla se napít. Jakmile jsem si lehla, tak se Pětka začal strašně cukat. Já jsem mu jenom položila ruku na tvář, jakou má teplotu. Moje ruce však sjeli do jeho vlasů. On se po chvíli otočil a obmotal ruce kolem mě. Já jsem se nemohla dostat z jeho objetí, tak jsem to nechala být a usla jsem.
RÁNO
,,Dobré ráno"řekl mi Pětka, který se díval jak rozlepuju oči.
,, To mi chceš říct, že už je ráno? Já chci ještě spát! "ani jsem tu větu celou nedořekla a Pětka se začal smát.
,, Čemu se směješ ty bastarde" skočila jsem na něho a, tím ho svalila pod sebe.
,, Tobě" řekl a přetočil mně tak abych byla pod ním.
Na mně..." nestačil doříct a já udělala vývrtku, tím pádem byl na zemi.
,, Co si mi to chtěl říct "zeptala jsem se ho a oba jsme dostali záchvat smíchu.
,, Konec srandy, jedeme" vrazil do pokoje Luther.
,, Jo do 10 minut jsme tam. " řekla jsem za oba.
,, OK" a s tím odešel.
My jsme se pak převlíkli a vyrazili jsme. Jeli jsme celej den a po 5 hodinách jsme dělali přestávky, tak na 20-30 minut. Já jsem po první přestávce usnula. Usnula jsem nechá na Pětkovém rameni. Pětka se jenom usmál a dal hleděl z okna. Na druhou přestávku mě probudil Klaus.
Já vyšla ven a nějak se mi zaútočila hlava. Vydělá jsem všechno 2x, bylo to pro mě normální jelikož mám nízký tlak. Po chvíli jsem se odvážil udělat krok, ale ten jsem neudělala. Spadla jsem do bezvědomí.
,, MALIO!, MALIO! "řval Pětka a těsně před pádem mě chytnul.
,,Co jí je?" ptal se Luther.
,, Nic jenom spadla do bezvědomí "řekla Alisson.
Tak jo vy nakupte jídlo, Malii hlavně vodu" řekl Pětka.
,, A já ji odnesu" dodal.
Po té co mě odnesl jsem začala že spaní něco brblat. Nevím jak, ale když jsem byla v bezvědomí, tak jsem se dokázala proměnit proměnila jsem se v černého jaguára se zlatýma ornamentama. Pětka se jenom udiveně díval a pak si mě položil do klínu aby mě mohl hladit.
,, Co to je? Kde si to vzal? Vždyť nás to sežere! Počkat kde je Malia! "křičeli jeden přes druhého.
,, Buďte ticho! Tohle je Malia" okřikl všechny Pětka a ukázal na černého jaguára.
,, To není možné"řekli udiveně.
,, Stejně tak jako pro normální lidi, nejsou normální naše schopnosti" zastal se mě.
Jakmile jsme se rozjeli a trochu s sebou cukli, tak jsem se proměnila zpět v člověka. Po asi hodinové cestě jsem se probudila. Všimla jsem si Pětkovy ruky, která mě hladila. Klaus tam v rohu spal a ostatní si povídali. Pětkova ruka mě furt hladila.
,, Nepotřebuješ napít? "zeptal se mně opatrně napít.
,, Jo máš holou vodu?" optala jsem se.
,, Jasně" řekl a vytáhl z batohu flašku.
Poděkovala jsem a vzala si od něj flašku. Napila jsem se a musela jsem si lehnout, protože by jsem nedokázala sedět.
,, Dobrý?" zeptal se mne Ben.
Kývla jsem na souhlas a zavřela jsem oči. Pětkova říká mně zase začala hladit. Na další přestávku jsem vylezla s auta pomocí Pětky, Pětka mě po zbytek dne hlídal jako 3 měsíční děcko. Na jednu stranu ho chápu, že se o mně boji, ale na druhou stranu je až moc starostlivý.
Bylo kolem 00:00 a my jsme dojeli před další motel. Rozdělení pokojů bylo stejné.
Já jsem, ale spala, tak mě Pětka musel odnést do pokoje. Položil mně do postele, a odešel se okoupat. Mezitím co se koupal, tak jsem se probrala. Došla jsem a snažila se najít mě pižamo, ale nikde nic. Teleportovala jsem se k Diegovi a Klausovi do pokoje, vzala že stolu klíčky od auta. Vzala jsem si pak z auta pižamo, vrátila jsem klíčky a teleportovala jsem se zpět. Pětka stál v pižamu a koukal se na mě jak kdybych byla nějaká posvátná věc.
,, Co? Kde si byla? " řekl starostlivým hlasem a trochu i naštvaným, že jsem mu neřekla kam jdu.
Ja mu jenom ukázala na pižamo a on pochopil, že jsem šla pro pižamo, které zapoměl vzít. Já se šla okoupat. Jakmile jsem se vrátila, tak.......
ČTEŠ
číslo 5. Jsi to ty?
FantasiKdyž jdeš pomáhat své nevlastní matce do koblihárny, tak se stane něco nečekaného. A v tom je ten zvrat... 💋Doufám že se bude líbit❤️