Co Se Stalo?

378 22 0
                                    

Byl večer a já se šla okoupat. Vešla jsem do koupelny a první čeho jsem si všimla bylo tekutý mýdlo, jasně byla to krásná koupelna, ale to tekutý mýdlo. KONEČNĚ!!! Svlékla jsem se a šla do sprchového Koutu. Umyla jsem se TEKUTÝM mýdlem a vyšla ven ze sprchy. Dala jsem si vlasy do turbanu, a oblíkla si tričko a dala kalhotky. Vyšla jsem z koupelny a namířil jsem si to rovnou pro telefon, aby jsem se podívala co je nového. Než jsem tam došla tak se za mnou objevil Pětka a já se tak lekla, že mi podklouzly nohy a já spadla k zemi. Pětka se jen usmál,, Promiň jestli jsem tě nějak vystrašil.''řekl a já se na něj naštvala.
,,Ne to je vpohodě, já obyčejně padám k zemi jako schnilý jablko. '' řekla jsem mu na oplátku a sebrala se že země.
,, Grace jen chtěla ať ti jdu rist, že je za chvíli večeře '' řekl a díval se na mně ještě víc udivený obličejem, když jsem si upravoval ten turban na mé hlavě, který se díky němu rozpadl.
,, Jo, vyřiď že za chvíli dojdu''odpověděla jsem mu s úsměvem a vyhanela ho z mého pokoje. Jakmile odešel rak jsem zalezl do šatníku a vybrala jsem tam něco na sebe. Vzala jsem si černé džíny s bílým trikem a černou velkou mikinou, a vlasy? Ty jsem si nechala rozpuštěné, a ano vím že je mám mokré. Došla jsem k nim dolů a oni se na mě jen usmali a já se posadila ke stolu. Měla jsem kapuci na hlavě, tak jsem vypadala jako zločinec, a proto jsem vyděsila Klause, který měl už něco v nosu.,, Padouch''zařval Klaus a hodil po mě první věc co mu byla po ruce, byla to kniha. Já ji však v čas chytla než by mě vrátila do obličeje. A trochu si poodkryla kapuci.
,, Promiň myslel jsem, že jsi nějaký padouch' 'řekl Klaus, protože se cítil trapně.
,, To je v poho' 'řekla jsem a usmála jsem se něj.
Mezitin nám Grace donesla jídlo, byl to salát. Snědla jsem ho a šla do pokoje. Z pokoje jsem šla do koupelny aby jsem si mohla vyfénovat vlasy. Vyfénovala jsem si vlasy a šla si lehnout. Ani jsem se nestačila otočit a už jsem usnula.
Z POGOVA POHLEDU
Malie se zdály nechutné noční můry. Řvala ze spaní hodně sebou cukala. A pak najednou levitovala. Levitovala ve vzduchu. Potom se pohnula a zakřičel tak nahlas že se rožli všechny světla v Academii a všichni doběhli k ní do pokoje. Potom se položila zpátky na postel a všichni odešli, protože jsme si mysleli, že je po všem, ale to jsme se mýlili.
Z POHLEDU PĚTKY
Odešli jsme a já se zeptal Poga co to bylo.
,, Nevím jistě, ale zřejmě nic příjemného '' odpověděl vážným pohledem.
,, Bude v pořádku? '' přišla Alisson a zeptala se Poga.
,, To nevím '' odpověděl a zašel do svého pokoje.
Nevím co se sní stalo, ale nelini se mi. Je to divné. Moc divné, jako. Jakoby ji něco posedlo, nebo něco takovýho. Jako v těch hororech. No nic doufám že se nic nestane. Teda ! JÍ !
,, Pětko, Pětko stůj, počkej. No tak stůj '' zakřičel Alisson.
,, No?'' řekl jsem otráveně.
,, Tohle bys měl vidět '' řekla Alisson a ukázala na Maliu, která měla černo v očích a šla naproti nám.
,, No to snad ne '' řekl jsem sám pro sebe.
,, Co to proboha je?! '' řekl Luther.
Malia prošla kolem nás a šla po schodech dolů. Byla jako posedlá. Posedlá něčím neznámým. Všichni se zase probudili a šli jsme za ní. Ona šla do kuchyně, z kuchyně šla na zahradu. Na zahradě se zarazila a sesunuka se k zemi a začala brečet a křičet. Chtěl jsem se jí dotknout, ale ona se vyskytla v plamenech. Z ničeho nic začala hořet. Potom to přestalo, Teda ! ONA ! přestala. Ale potom ji narostl obrovské černé křídla a rohy. Vypadala jako démon, taky že byla. Po chvíli co seděla na zemi se sebrala že země a šla k nám potom se zastavila, přede mnou a řekla,, promiň '' otočila se ode mně a šla směrem od nás, byla děsivá, byla posedlá. Potom došla na místo kde seděla. Sedla si tam znovu. Křičela, brečela. Mě to trhalo srdce, nedokážu se dívat na někoho kdo se trápí, kdo trpí. Nedokážu to s lidma, aspoň ne které miluju. Ano miluju ji, no a? Zadíval jsem se na ni šel jsem k ní pomalu, ale potom mě chytil Luther a říkal, že nikam nepůjdu. Snažil jsem se dostat od něho, ale nešlo to. Malia tam seděla bezmocně křičela, brečela a mě to rvalo srdce, ale potom se její křídla změnily na bílou barvu, a zmizeli jí rohy. Dokonce se jí vrátili i oči, neměla už ty černé které měla když byla démon. Teď se z ní stal anděl. A právě, když se stala andělem, tak začalo pršet, jako by to bylo načasováné. Malia tam bezmocně seděla, potom stoupla a šla k bazénu, který byl napouštěný ještě od léta. Došla k němu, otočila se k němu zády a překlopila se. Spadla do vody.
,,Luthere pusť mě, hned!!! '' zařval sem na něj. Doběhl jsem k bazénu skočil do něj a plaval pro Maliu. Vytáhl jsem ji a odnesl do mojeho pokoje.
PO HODINĚ
Probudil jsem se v uplně cizím pokoji, který byl menší než jsem měla já, po stěnách byli nějaké výpočty, které byli špatně. Potom jsem vedle sebe uviděla Pětku, který usnul vedle na křesle. Vylezla jsem z postele, vzala křídu, a chtěla jsem opravit výsledek, ale v tom se probudil Pětka, teleportoval se ke mě a díval se ne mně co dělám.
,, Chtěla jsem ti opravit ten výsledek. Není to 0,75 ale je to 7,5''dokončila jsem větu a on se rozešel ke stěně a začal znovu počítat.
,, Kde ses naučila tak dobře počítat' 'zeptal se mě a opravil výsledek na číslo, které jsem mu řekla.
,, Ani nevím' 'odpověděla jsem.
,, A jestli se mohu zeptat, kde to jsem' 'zeptala jsem se.
,, U mě v pokoji' 'odpověděl.
,, Mám hlad mohla bych se jít najíst?' 'zeptala jsem se.
,, Ano tam máš snídani, omluv mne za můj výběr, ale jsem vegan, tak jestli ti to nevadí, tak..' 'řekl a podal mi jídlo, které měl nachystané.
,, Ne jistě nevadí' 'usmála jsem se na něj a oba jsme se navzájem dívali do očí. Sedla jsem si ke stolu a pustila jsem se do jídla. On se na mně jenom díval.
,, Co je? Vypadám jako anorektička, která se přišla léčit s váhou. Protože ty vypadáš jako ten dozorce, co kontroluje, aby snědla jídlo '' řekla jsem mu a zasmála se.
,, Co? Ne? '' odpověděl mi a usmál se.
,, Mám otázku, mohu se zelptat? Teda mám dvě, dvě otázky. '' řekl a já se na něho podívala.
,, Tak na první otázku se mě ptát ano nemusíš. Včera večer jsem dostala záchvat. Ten záchvat byl způsoben tím, že jsem dlouho skrývala své síly. '' řekla jsem dřív, než se mě stačil zeptat.
,, Jak to víš? '' zeptal se zmateně.
,, Protože mi bylo jasné, že se jednou zeptáš, co se včera stalo '' řekla jsem.

číslo 5. Jsi to ty?Kde žijí příběhy. Začni objevovat