"Jungkook-ah okulda hoşlandığın biri var mı?" Bo Yeong bahçede kolkola yürüyüş yaparken sormuştu."Bilmem. Hiç kimseye o gözle bakamıyorum. Gay değilim aseksüelim galiba. " deyip güldü Jungkook.
"İnanıyorum ben vakti geldiğinde çok güzel bir aşk yaşayacaksın Jungkook-ah. Seninle erkeklerden hiç konuşmadık. Top 3'ten de mi etkilenmedin hiç?" Bo Yeong Jungkook'u neşelendirmek için sormuştu.
"Top 3 ne?"
"Aaa nasıl bilmezsin. Bak şimdi okuldaki en popüler 3 erkek, listenin en üstü yani. Zirvedekiler kısaca. Bak üç numara Min Yoongi. Aslında biraz gizemli ama oldukça zengin olduğunu duydum. Ve karakteri de çok iyi. İki numara Park Jimin. Hem yakışıklı hem sevimli hem arkadaş canlısı hem de zengin, babası meclis üyesi. "
Jungkook dinliyordu ama ilgisini çekmiyordu.
"Park Jimin etkileyici değil mi?" İlerde karşıdan gelen Jimin'i göstererek sordu Bo Yeong
"Bilmem. Benim tarzım değil galiba." Dedi Jungkook.
"Bak bak şuradaki de bir numara. İşte orada görüyor musun?" Bo Yeong eliyle ileriyi gösteriyordu. Çocuk karşısında oturanlarla gülüşüyordu ama havalıydı da.
"Biraz korkutucu görünüyor sanki."
"Değil mi? Bana da öyle geliyor. Onun ismi de Kim Seokjin. O da Seul'den gelmiş senin gibi. Gelir gelmez okulun bir numarası oldu. Ailesi ne iş yapıyor bilmiyorum ama çok yakışıklı. " Jungkook da kafa sallayarak onayladı onu.
"Her neyse benim hoşlandığım kişi farklı."
"Şu kitap okuyan çocuk değil mi?" dedi Jungkook. Bo Yeong kafa salladı.
Jungkook okula geldiği ilk yıl sayesinde işte böyle Bo Yeong ile yakınlaşmıştı. Hatta bazıları onları sevgili sanırdı. Bo Yeong bundan rahatsız olmuyordu. Jungkook ise zaten söylentileri umursamıyordu. En azından insanlar eşcinsel olması ile ilgili dedikodular yapmıyordu. Jungkook için daha iyiydi açıkças bu da.
Bir gün yine okul çıkışı bisikletle dönecekken Jungkook'un bisikleti bozulmuştu. Tamir etmek için uğraşıyordu okulun bahçesinde. Taehyung ise çoktan bisikleti binmiş gidiyordu ki Jungkook'u gördü. Yanına gidemedi çünkü daha önce hiç konuşmamışlardı aynı sınıfta olmalarına rağmen. Sadece izledi Jungkook'un bisikleti tamir etmeye çalışmasını. Etraf karanlık bu yüzden tamir etmek zordu. Taehyung kadar verip bir adım atmıştı ki arkasından Jimin bağırdı. "Taehyung-ah! Beni bekle birlikte gidelim." Taehyung hemen kendine çeki düzen verip Jimin'e döndü. Ve arkasına bakmadan onunla gitti. İnsanlar Jungkook'tan hoşlandığını bakışlarından anlar diye bile korkuyordu. Sevgisini tamamen içinde yaşıyordu. Yaptığı kötü bir şey değildi sadece seviyordu ama en yakın arkadaşı Jimin'e bile anlatamıyordu derdini. Korkuyordu çünkü yargılanmaktan ve Jungkook'a zarar vermekten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Winter's Tale | Taekook
FanfictionBana yaşadığın şehrin kapılarını aç... Başka şehirleri özleyelim orada seninle. Bu evler bu sokaklar, bu meydanlar İkimize yetmez. 09.11.20