7❄

610 81 55
                                    

İşler bittiğinde Taehyung ile üst kata çıktık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


İşler bittiğinde Taehyung ile üst kata çıktık. Gidecek bir evim olmadığı için onunla birlikte kalacaktım. Bana karşı çok özenliydi. Banyo yapmak istediğimi söyleyince temiz havlu çıkarıp banyoya bıraktı. Neyseki kıyafetlerimi getirmiştim küçük bir çantayla. Banyo yapıp rahatladıktan sonra etrafta saç kurutma makinesi aradım ama bulamadım. Banyodan çıkmak için kapıyı açtım ve karşımda sepete konulmuş saç kurutma makinesini gördüm. Eğilip aldım yüzümde ki gülümsemeyle.

Sonra aklıma teyzem geldi. Eczacı bana teyzemin sürekli baş ağrısı için ilaç aldığını söylemişti. Bugün eve bakmaya gittiğimde sordum. Ölmek isteyecek kadar çok ağrıdığını söyleyip güldü. Bir şeyi var diye enşilenmeden edemiyordum. Eve gidip baksam bir şeyler bulurum belki diye düşündüm. Belki bir hastane raporu belki bir ilaç.

Taehyung'a eve gideceğimi söylediğimde etraf çok karanlık diye benimle birlikte geldi her zaman ki gibi. Eve baktık ama kayda değer bir şey bulamadım. Annemden gelen mektuplar vardı sadece. Annem bana hiç mektup yazmamıştı. Teyzeme yazmasına şaşırdım.

"Bazı insanlar hayatları boyunca endişelerini kimseyle paylaşamazlar; zorlansalar da zorlanıyorum demezler, acı çektiklerinde acı çekiyorum diyemezler." dedi Taehyung kitapçıya doğru adımlarken karanlık yolda.

"Ailelerine bile mi?" dedim.

"Evet, söylemezler sadece bastırırlar. Belki de ölene kadar." bana bakıp duraksadı sonra devam etti.

"Kalplerinin için bir kulübe inşa ederler. ve yaşamları boyunca o kulübeyi terk etmezler.Yalnız hissettiklerinde bile itiraf edemezler. Aslında yalnızlık içinde yaşamayı kendileri seçerler. Kendi ailelerinden daha çok severler. Belki de Myeong noona böyle birisidir. " hafif bir tebessüm bıraktı.

Haklıydı. Teyzem anlaşılması zor biriydi. Hatta tüm ailem öyleydi. Bende sonunda onlar gibi yalnız kalmıştım işte.

Ertesi gün Taehyung ile kasabanın merkezine gidiyorduk halletmesi gereken işler vardı.

"İstersen seni Su Jeon teyzeye götüreyim. Myeong noonayı görmüş olursun. Dün endişelendin."

"yok gerek yok". dedim.

"O mahallede bir toplantım var. Kitabevi İle görüşeceğim. 1-2 saat sürecek."

"Bir kafede oturup seni bekleyebilirim." Kafa salladı ve sürmeye devam etti.

"Merak ettiğim bir şey var" dedim.

"Sor" dedi.

"Su Jeong teyzeye teyze diyorsun ama teyzeme noona diyorsun. Neden?"

"Myeong noona öyle istedi." dedi gözlerini kaçırıp.

"Anladım sormadım say." Taehyung güldü.

"Bir şey daha sorayım mı?" dedim.

"Sor bakalım."

"Şuradaki anahtarlıkta 'sweet night J.' yazıyor. J kim? Sevdiğin kişi mi?" Arabadaki anahtarlık her bindiğimde dikkatimi çekiyordu. Beni üzeceğini bile bile sordum.

Winter's Tale | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin