21❄

458 65 52
                                    

Kitabevinin kapısında öylece kalmıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kitabevinin kapısında öylece kalmıştım. Taehee koşarak evine gitmişti ailesine söylemek için. İçimden lütfen bu gitme mevzusu Taehee'nin abartması olsun diye dua ediyordum. Ne yapacağımı bilmez halde öylece dikilirken kapı açıldı. Taehyung'un öz amcası ilerde duran arabasına doğru giderken sert bakışlarını benim üzerimde gezdirmişti.

"Amca biraz bekler misin?" dedi Taehyung. Amcası kafasını sallayıp arabaya bindi. Taehyung kolumdan tutup beni içeri sürükleyip kapıyı kapattı.

"Jungkook-ah." Yutkundu konuşmaya devam edemedi.

"Söyle." Dedim merakla.

"Bir yere gitmem gerekiyor."

"Nereye?"

"Amcam o adam. Onunla bir yere gitmem lazım. Bugün gelmeyebilirim. Sorun olur mu senin için?"

"Evet. Ama gitmelisin. " dedim kendimi gülümsemeye zorlayarak.

"Noel'e yetişirim ama kermes için birlikte hazırlık yapacaktık. "

"Ah sorun değil. Kermes işini ben hallederim. Taehee yardım eder zaten. Noel yemeğinde burada ol yeter."

"Evet evet, noel günü yanında olacağım. Merak etme." Gülümseyip yanağımdan öptü. Sonra kollarını sardı etrafıma. Bu hoşuma gitmişti. Ama bir yandan da gideceği için içim içimi yiyordu. Bende onun yanağından öptüm.

Kermes için hazırlık yaptığımızdan aslında zaman çabuk geçmişti. Bir önceki gün kitap kulübünde herkesin ne satması gerektiğine karar vermiştik. Su Jeong teyze yaptığı güzel çöreklerden, Namjoon hyung dükkanından getirdiği avizelerden, Seungwoo ve dedesi ise közlenmiş tatlı patatesler satacaklardı. Ji hyun ise kaligrafi standı açıp insanların istediği noel dileklerini yazacaktı. Taehee de bana yardım edecekti. Ben kitapçıda dururken o da kermesteki standa bakacaktı. Zaten kermes alanı da çok yakındı.

Kermesin yapılacağı yer çoktan noel için süslenmişti. Belediyenin yaptığı bir etkinlik olduğu için Jimin ilgilienmişti yine organizasyonla. Çok da iyi bir iş çıkarmıştı. Her yer ışıl ışıldı ve insanlar mutlu bir şekilde noel alışverişlerini yapıyorlardı. Soğuk havada dışarıda satıi yapıyor olmalarına rağmen satıcılarda çok neşeliydi. Noel şarkıları söyleniyordu arada. Taehyung da burada olsaydı her şey tamam olurdu geçireceğim en mutlu noel için.

Ben de kermeste iyi satış yapmak istiyordum. Kitabevi zaten iyi işlemiyordu normalde bu yüzden Taehyung'un yanında gereksiz gibi hissediyordum. Daha çok satış yapıp ona kendimi kanıtlamak istiyordum. Taehee her ne kadar abisi gittiği için mutsuz olsa da yardım ediyordu.

"Taehee sence insanların ilgisini çekmek için ne yapabiliriz?"

"Bilmem. Kitabevini süsledik işte. Gelmeyen de gelmesin. Zaten Taehyung gitti işte niye onun kitaplarını biz satıyoruz?" kızgın bir şekilde konuştu Taehee. Abisinin gidişi onu kırmıştı. Bir önceki gidişinde 3 yıl gelmediği için yine geri dönmezse diye korkuyordu. Ama ben Taehyung'a güveniyordum. Geri dönecekti.

Winter's Tale | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin