Sen Kendini Ne Zannediyorsun ?!

3K 101 10
                                    

En son ne yazmıştım hatırlayalım :

"Sen akşam ki yemeği düşün. Ne giyeceksin, ne yapacaksın?"

" Ne yemeği?"

" Gu Jun-pyo ve ailesiyle olacak yemeği."

" Ne?! Anneee!!!"

" Ne var ? Görende dünyanın sonu gelmiş zannedecek. Alt tarafı bir yemek..."

" Bir yemek ha ? Ben o yemeğe katılmayacağım ! "

" Geum Jan- Di ! Seninle bu konuyu tartışmayacağım. O yemeğe katılacaksın ! Arabaya bin ve gidelim."

Oflaya oflaya arabaya bindim.

Ne gerek var ki böyle bir yemeğe? Tamam anladım şirketler arası bir sözleşme imzaladınız , neden bize bulaştırıyorsunuz ki ? Büyükler her şeyi bilir derler ama hiçbir şeyi bildikleri yok! Babama söylesem ... Evet evet o benim istemediğim bir şey yapmaz. Hemen aramalıyım!

Telefonumu elime aldığım gibi babamın numarasını tuşladım.

Aç hadi !

" Kimi arıyorsun?"

" Babamı , ama açmıyor."

" Toplantıdadır. Ayrıca baban akşam ki toplantıya katılamayacak. Gu Jun- pyo'nun babasıyla başka bir yere gideceklermiş."

" Gu Jun - pyo' nun babası ne alaka ?"

" Salak gibi davranma , ortak olduk ya ! "

Eve gelmiş olmalıyız ki durduk , ikimizde aşağıya indik. Koşarak eve girdim ve odama çıktım.

Ya ben ne güzel yatacaktım. Sonra kalkıp film izleyecektim... Şimdi ise elbise seçmem , sonra makyaj yapmam ve elbiseme uygun saçımı toplamam gerek.

Neden ben ? Neden bu gün ? Neden Gu Jun - pyo ' nun ailesi ?!

Yine kendi kendime saçmalamaya başladım...

Uzun zamandan beri alışverişede çıkmıyorum. Doğru düzgün elbisem yok ! Akşama güzel giyinmeliyim. Gıcık Gu Jun - pyo' nun benimle dalga geçmesine dayanamam.

Kapının açılmasıyla kafamı çevirdim. Gelen evdeki tek sırdaşım , hizmetçimdi. - Hizmetçim dediğime bakmayın ben onu hizmetçim olarak görmüyorum.-

" Efendim yani Geum Jan - Di , anneniz bu elbiseyi sizin için seçmiş. Akşam ki yemekte giymenizi istiyor."

"Vaov! Elbiseye bak! "

Elime aldığım gibi üzerime tuttum. Uzun , yandan yırtmaçlı , göğüs dekolteli - bayağı bir dekoltesi var - ,kıp kırmızı bir elbise...

" Üzerinizde harika duracak."

" Dediğin gibi olmasını temelli ediyorum. "

" Merak etmeyin , size her şey yakışır. Ha birazdan kuaför gelecekmiş. Anneniz hazırlanıp aşağıya inmenizi istiyor. Size güzel bir bakım yapılacakmış."

" Bakım ? Sadece saçlarım yapılmayacak mı?"

" Hem saçınız yapılacak hem de bacaklarınız , kollarınız , kaşlarınız ve aklınıza ne geliyorsa alınacakmış."

" Ney ?! Hahah hiç güleceğim yoktu. Şaka anlayışın çok kötüymüş. Böyle şaka yapılır mı? Ben daha hiç bacaklarımı , kollarımı , kaşlarımı aldırmadım ki. "

" Merak etmeyin efendim herşeyin bir ilki vardır. "

Olamaz ...İşte şimdi yandım !

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Yaban Çiçeği : Görücü Usulü Aşk (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin