Bitti

1.2K 55 9
                                    

En sonda yaşananlar :

" Geum Jan Di ,Gu Jun Pyo'yla evlenemezsin . Çünkü..."

" Evet ?! ÇÜNKÜ?!"

" Başka biri ondan hamileymiş."

" Nee?!"

Amansızca kahkaha atmaya başlamıştım. Annem ne saçmalıyordu böyle? Bu mümkün olamazdı ki. Gu Jun Pyo böyle bir şey yapmış olamazdı...

" Geum J-"

" Anne sus! Siz cidden napıyosunuz? Başta zorla evlendirmeye kalktınız şimdide ondan ayrılmam için saçma bir yalan uyduruyorsunuz! Yeterin artık , hayatıma burnunuzu sokmayın! Onunla evleniceğim ve burdan gidiceğiz , bir daha beni göremeyeceksiniz!!"

Annemin gözlerinde hüzün vardı. Bana acıyordu. Bana acıyordu....

" Geum Jan Di , Gu Jun Pyo'yu ara."

Hızlıca cebimden telefonumu çıkarmış rehberden Gu Jun Pyo'yu bulup arama tuşuna basmıştım.

2 kere çalmış sonuncusunda telefonu açmıştı. Konuşmasını beklemiştim ama konuşmamıştı. O da benim konuşmamı bekliyordu.

" Gu Jun Pyo biliyorum sanada çok saçma gelecek ama annem bana bir şeyler söyledi ve söylediğine g-"

" Geum Jan Di "

Adımı veda eder gibi söylemişti.

"Annenin söylediği her şey , "

" Evet ?"

".....
Ayrılmalıyız ..."

Dıt dıt dıt dıt.......

Şu anda ne yapacağımı veya ne düşüneceğimi bilmiyordum. Yapayalnızdım...

Evet annem haklıydı. Biz evlenemezdik... Gu Jun Pyo hakkında ki tüm iddaalar doğruydu ; biri ondan hamileydi.

" Geum Jan Di , iyi misin kızım?"

Annemin söyledikleri uğultlu gibi geliyordu. Dediklerini tam anlamıyordum. Başım dönüyor ve anlamadığım bir şekilde midem  bulanıyordu . Ağzımda metalismi bir tat vardı . Ah kesin kusacaktım.

Koşar adımlarla banyoya gittim  ve midemde ne varsa lavaboya boşalttım. Başım daha da dönmeye başlamış ve isteksiz olarak yere kapaklanmıstım . Annem korkuyla suratıma bakıyor ve kolumu tutup beni kaldırmaya çalışıyordu.

Belkide ölmeliydim. Belkide bu dünyaya hiç gelmemeliydim.

Vücudumu hissetmiyordum. Hiçbir yerim hareket etmiyordu. Belkide ölüyorumdur . Belkide benim için ; bizim için en iyisi budur.

~~~~~~~~~~~~~

Yavaş yavaş gozlerimi açmayı becerebilmiştim . Çok yorgundum , tüm vücudum ağrıyordu . Ah cidden hastaneye mi getirilmiştim?! Şaka yapıyor olmalıydılar. Alt tarafı bayıldım  yani.

Kapı sonuna kadar açılmış ve Gu Jun Pyo içeri girmişti . Cidden yanlış görüyor olmalıydım. Onun burda ne işi olabilirdi ki?!

" Sen..."

" Geum Jan Di iyi misin? "

" Bunu bana nasıl yapabilirsin?"

Sesim sakin çıkmıştı , bu durumda oldukça sakindi ...

"Geum Jan Di , nasıl olduğunu bende bilmiyorum. Her şeyi yeni öğrendim. "

" Senin bir çocuğun olacak ve bunun nasıl olduğunu bilmiyorsun ? Şaka yapıyor olmalısın! Söyle kim senden hamile?!"

Bir an duraksamıştı. Ne diyeceğini bilemiyor gibiydi.

" Jae Kyeong Ha benden hamileymiş."

Kulaklarım çınlamaya  başlamıştı.

"Ama bu nasıl mümkün olabilirki?"

" Bende bilmiyorum , onunla hiçbir zaman o derece yakınlaşmadım. Tek bildiğim ortada bana ait olan bir bebek var. "

" Nasıl bilemezsin Gu  Jun  Pyo?! Yakınlaşmadıysanız bu bebek nasıl senden olabilirki ?!"

" Bundan 2 hafta önce seni daha sevdiğimi kendime itiraf edememiştim. Jae Kyeong Ha ile beraber gece kulübüne gittik ve sarhoş oldum. Bana söylediğine göre  her şey o zaman olmuş. "

Ağlamaya başlamıştım. Canım yanıyordu. Onu görmek dahi canımı yakıyordu.

" Geum Jan Di ben böyle olmasını istemedim. Seni çok se-"

" Git ! Seni görmek istemiyorum. Her şey senin kendini bu denli beğenmişliğinden oldu. Şimdi mutlumusun ? Ortada biz diye bir şey yok artık. O senin bebeğin ve ben bebeğinle senin arana girmeyeceğim. Her şey bitti. Hoşçakal..."

Merhaba... Finale son 1 bölüm kaldı . İyi okumalar...

Yaban Çiçeği : Görücü Usulü Aşk (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin