2 Yatak

1.7K 76 3
                                    

En sonki bölümde ne olmuştu hatırlayalım :

Hepimiz soluk soluğaydık.

" İyi ki tulum giymişim , elbise giyseydim kurtlara yem olacaktım."

Hepsi sinirli bir şekilde bana bakmış ve üzerime gelmeye başlamışlardı.

" Kurtlara yem olmadın ama şimdi bize yem olacaksın!"

Onlar benim üzerime geldikçe geriye gidiyordum. Hepsi acayip derece sinirliydi.

" Bakın çocuklar bende bilmiyordum . Yoksa neden buraya gelmek isteyeyim ki? "

Saklanacak bir yerim kalmadı galiba. Cidden beni öldürecekler!

Birileri kahkaha atmaya başlamış hepimiz çevremize bakınmaya başlamıştık sesin nereden geldiğini bir türlü kestiremiyorduk. Ama gelen ses sayesinde kıl payı kurtlumuştum.

Şimdi ne oluyordu? Bu sefer inler cinler mi basmıştı burayı?!

Kahkaha sesi dahada yaklaşmış ormandan nereden baksanız 10- 15 kişi çıkmış yanımıza geliyorlardı.

Ellerinde koca bir kamera ve leptop vardı.

Aralarından tanıdık bir sima farketmiş hemen öne atılmıştım.

" Geum Jan Di!"

" Tonton amca!"

Bu gideceğimiz restorantın sahibi Tonton amcaydı. Hemen onun yanına gitmiş ve sarılmıştım.

" Burdan bir an önce gitmeliyiz. Az önce arkadaşlarım ve bana bir kurt sürüsü saldırmaya çalıştı."

Tonton amca ellerini ağzına götürmüş aynı az önce duyduğumuz gibi tiz seste bir ıslık çalmıştı.

Bir kaç dakika içinde ormandan koşarak kurtlar yanımıza gelmiş ben ve F4 çığlıklar atarak koşmaya başlamıştık.

Tonton amca ve yanındakilerin gülmeleri daha da şiddetlenmişti.

Neden gülüyorlardı ki? Komik bir şey yoktu , aksine korkulacak şeyler vardı. Durun bir dakika!

Korkmuyorlar , kaçmıyorlar aksine bizim kaçışmamıza gülüyorlar. Yoksa , yoksa bize oyun mu oynadılar ?!

Artık koşmuyordum , Tonton amcaya doğru dönmüş sinirli bir şekilde ona bakıyordum. Kurtlar onların yanında durmuş sessiz şekilde oturuyorlardı.

Evet , bu bize oynanan bir oyundu.

F4 de durmuş olanları yeni yeni anlamışlardı.

Tonton amca bana doğru gelmeye başlamış ne kadar ciddi olmaya çalışsada bir türlü yüzündeki gülümsemeyi silememişti.

" Alacağım olsun Tonton amca ! Bizi ne kadar korkuttun biliyor musun?!"

Gelmiş ve bana sarılmıştı. Hayla kahkaha atarak gülüyordu.

Az önce olanları düşününce bende gülmeye başlamıştım. F4 ' e bakmış onların da gülen yüzlerini fark etmiştim.

" Peki ya bu kurtları nereden buldunuz?"

" Onları tam 3 ay önce kapanan hayvanat bahçesinden aldık. Eğer biz onları sahiplenmeseydik hepsi sokakta olacaktı. Bizde onları hem eğitmek hem de buraya gelen turistlere şaka yapmak amacıyla onlara büyük bir yer inşa ettik. "

Kırkırdamaya başladı.

" Siz bizim dördüncü kurbanımızsınız. Gördüğün şu koca kamerayla arkadaşlar sizi çekti ve şu anda internettesiniz."

Yaban Çiçeği : Görücü Usulü Aşk (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin