رامین نیند میں دھت تھی کہ فون بجنے پے اس کی آنکھ کھل گئی۔۔۔
اس نے گھڑی دیکھی جو صبح کے 11 بجا رہی تھی۔۔۔
اتنی جلدی صبح ہوگئی۔۔ وہ پھٹی پھٹی آنکھ سے گھڑی دیکھنے لگی پھر دوبارہ فون بجنے لگا سکرین پر شئیز کا نام دیکھ کر اس نے فون رکھ دیا اور فریش ہونے چلی گئی۔۔۔
وہ بال بنا رہی تھی جب ہانی اس کے کمرے میں آئی۔۔۔
رامین میں سارہ کو کال کر رہی ہوں تمہارے فون سے۔۔۔ ہانی نے کہہ کر رامین کا فون اٹھا لیا۔۔۔اوۓِ 130 مس کالز۔۔۔۔ ہانی حیرت سے کہہ رہی تھی۔۔۔
کس کی ہے؟؟؟ رامین نے اُسے سوالیہ نظروں سے دیکھا۔۔۔
شئیز کی یار ۔۔
اور رکو رکو 300 میسیجز بھی ہیں جس میں صرف سوری لکھا ہوا ہے۔۔۔ ہانی کی آنکھیں مزید پھٹی تھی۔۔۔رامین نے اس سے فون لیا اور حیرت سے ہانی کو دیکھا۔۔۔۔
بیچارے سے بات کرلو۔۔ ہانی اُسے کہہ کر وہاں سے چلی گئی۔۔
رامین فون رکھتی اتنے میں شئیز کی کال آگئی اور رامین نے اٹھا لی۔۔
جی کیا ہوا؟؟۔ رامین نے کہا۔آپ اب تک غصے میں ہیں؟؟ شئیز نے پوچھا۔۔
نہیں۔۔ مختصر جواب ملا ۔بات نہیں کرنی مجھ سے؟؟ وہ بچارگی سے بولا۔
نہیں۔۔!! رامین نے جواب دیا۔۔
یار سوری زیادہ غصہ کرگیا تھا میں۔۔
اوکے۔۔۔ رامین نے کہا تو وہ چپ ہوگیا۔۔
میرا موڈ خراب ہے بعد میں بات کریں گے۔۔ رامین اسکی خاموشی سے پریشان ہوئی تو خود ہی بول پڑی۔
ٹھیک ہے مجھے بھی تم سے ہماری شادی کے بارے میں بات کرنی ہے۔۔ شئیز نے کہا۔۔
رامین بیٹا۔۔۔ رامین کچھ کہتی لیکن عباس صاحب کی آواز سن کر اسنے فون بند کردیا۔۔
جی ڈیڈی۔۔ وہ ان کے پاس چلی گئی۔۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
لال گھیر دار شرارے میں کومل بہت حسین لگ رہی تھی۔
وہ براق کا ہاتھ پکڑے زین کے پاس سٹیج پر جارہی تھی۔
زین سیاہ رنگ کی شیروانی پہنے شہزادہ لگ رہا تھا۔
زین کومل کو پلک جھپکائے دیکھ رہا تھا۔براق نے کومل کا ہاتھ زین کو دیا۔۔
اوےےے میری بہن آج سے تمہاری۔
ایک آنسو بھی اس کی آنکھ میں دکھا تو تمہیں قبر میں اتار دونگا۔ براق نے زین کو آنکھ دکھا کر کہا۔تم سے زیادہ خیال رکھوں گا فکر ہی نہ کرو۔زین نے اسے یقین دلایا تو براق نے مسکرا کر اسے گلے لگا لیا۔۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
براق ، ہانی ، رامین اور سارہ کھڑے باتیں کررہے تھے ریان انہیں دیکھ کر ان کے پاس چلا گیا۔
ŞİMDİ OKUDUĞUN
انجان عشق (✔️COMPLETED)
Gizem / Gerilimمحبت عشق پیار۔۔۔ افف قیامت ہے یار۔۔۔🔥 کہانی ایک انجان عشق کی۔۔۔ کیا یہ عشق اپنی منزل تک جا سکے گا.؟ یا آدھے راستے میں ہی بھیانک موڑ آجاے گا؟؟؟ یہ کہانی صرف ایک کردار پر مبنی نہیں بلکہ آپ کو اس میں کئی کردار ملیں گے۔۔۔ ہر رشتے میں محبت اور دوستی دیک...