V. her yaranın izi kalır kalpte

651 55 17
                                    

Pomme, Ceux qui révent

REFLECTİONS

REFLECTİONS

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"kesik dikişleri,

kanayan elleri,

ruhuna uzatılmış elleri,

kalbinden nasıl atacaktı sahi?"


V. HER YARANIN İZİ KALIR KALPTE 

Ellerinizle kazıdığınız yollar vardır. Emin adımlarla yürürken önünüze bile bakma gereği duymazsınız. O yollar için yıllar harcamış, yıllara güvenmişsinizdir. Oysa küçük bir tahta parçası çekildiğinde yıkılacağını unutursunuz. 

Güvendiğiniz bu köprü yıkıldığında düşersiniz. Ve en kötüsü de yere çakılmadan farkına varmaz insan gerçeklerin.

Aç gözleri, bak Chaeyoung! Kim sahte, kim gerçek bu oyunda?

Kimseyi umursamadan Katrina'nın omzuna çarparak yanlarından uzaklaştım. Onlar konuşma içine girip saraydan uzaklaşırken ilerden bana doğru gelen beden gözlerimin dolmasına neden oldu.

"Taehyung!" Gözümden akan yaşları umursamadan ona koştum. Gerçekten Taehyung'a zarar verdiklerini düşünmüştüm ve içimdeki koca şehir yanmaya başlamıştı. Buz tutmuş ellerimi ona vardığımda boynuna sardım. "Aptal." Ağzımdan bir hıçkırık kaçmıştı. Peşinden gelen ağlama isteği bugün engel olamayacağım kadar yoğundu. Zaten umurumda da değildi. 

Elimi saçlarının arasına geçirip çekiştirdim. "Tam bir aptalsın. Senden nefret ediyorum." Hafifçe güldüğünü duyduğumda daha da sinirlenip sırtına vurmaya başladım. "Pisliksin." O da kollarını belime sararken yüzümü omzundan alıp yüzünün karşısında durdum. "Gerçekten sana bir şey yaptıklarını sandım. " Hıçkırık. "O aptal kız saçma şeyler söyledi. Yakalandığından korktum ve hepsi benim suçumdu-" 

"Sakin ol Rosie ben iyiyim. Bak." dedi kendini gösterip. 

Dudaklarımı büktüm. Yaşadığım şeyin etkisi vücudumu hala terk etmemişti. Bu yüzden bacaklarım ve ellerim hala titriyordu. "Çok korktum." Kısa bir an duraklamasına neden olan cümlem gülüşünü de durdurmuştu. "Gel buraya." Kolları tekrar beni sararken sokağın başından hızlı adımlarla buraya doğru gelen Jungkook'u fark etmiştim. 

"Jungkook geliyor." Taehyung'un gözleri anında açılıp baktığım yöne baktı. "Siktir." 

Taehyung hareket bile edemeden Jungkook yanımıza ulaştığında bu sefer gülen bendim.

reflectionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin