XI

5.9K 330 977
                                    

Davetliler dans pistinde toplanıyorlardı. Louis sırıtarak beni damalı zemine çekti.

"Ve şimdi, bayanlar ve baylar,ilk dans zamanı! Bay ve Bayan Tomlinson, hazır mısınız?" Carrick eli Johannah'ın belinde,başıyla onayladı.

"O zaman başlayalım. Söz sende Sam!"

Genç bir adam sıcak alkışlar arasında sahneye yürüdü, arkasındaki orkestraya dönüp parmağını şıklattı. I've Got You Under My Skin*'in tanıdık ezgisi havayı kapladı. (*İçime işledin.)

Louis, gülümseyerek beni kollarının arasına çekti ve dans etmeye başladı. Ah o kadar iyi dans ediyordu ki onu takip etmek çok kolaydı. Birbirimize aptal gibi sırıtıyorduk. Çok mutlu hissediyordum.

"Bu şarkıyı severim," dedi Louis. "Duruma da çok uygun görünüyor."

"Sen de benim içimdesin," diye yanıtladım. "Ya da yatak odanda öyleydin."

Dudaklarını büzdü ama keyiflendiğini gizleyemiyordu.

"Bay Styles,bu kadar kaba olabileceğinizi hiç bilmiyordum."

Sırıttım. "Ben de öyle Bay Tomlinson. Sanırım sebebi yakın zamandaki tecrübelerim olmalı. Ciddi bir eğitimdi."

"İkimiz için de." Louis yine ciddileşmişti. Sanki pistte sadece ikimiz kalmıştık. Özel baloncuğumuzun içinde gibiydik.

Şarkı sona ererken Louis dudağıma ufacık bir öpücük bırakmayı ihmal etmemişti.

"Araya girebilir miyim?"

Açık arttırmada bahsi arttıran adamı hemen tanımıştım. Louis beni gönülsüzce bıraktı, ama aynı zamanda eğlenir gibiydi.

"Keyfine bak. Harry,seni John Flynn'le tanıştırayım. John,Harold."
Hasiktir!

Louis sırıttı ve dans pistinin kenarına doğru gitti.

Dr.Flynn pürüzsüz bir sesle, "Nasılsınız,Harold?" deyince İngiliz olduğunu fark ettim.

"Merhaba."

Dr.Flynn'le dans etmeye başladık. Yüzünü görmesem de beklediğimden çok daha gençti. Hareketlerinde Louis'nin zarafeti yoktu.

Ona ne demeliydim? 'Louis neden böyle bombok' mu?

"Sonunda tanıştığımıza çok memnunum,Harold. İyi vakit geçiriyor musunuz?"

"Geçiriyordum,"

"Ah. Umarım ruh halinizin değişmesinden ben sorumlu değilimdir."

"Dr.Flynn,Psikiyatr olan sizsiniz,siz söyleyin."

Sırıttı. "Sorun bu, öyle değil mi? Psikiyatr kısmı."

Kıkırdadım.

"Ele vereceklerim için endişe ediyorum. Ve açıkçası size Louis hakkında sorular sormak istiyorum."

"Öncelikle bu bir parti, yani görevde değilim. İkinci olarak sizinle Louis hakkında konuşamam. Ayrıca," diye takıldı, "anlatması Noel'e kadar sürer."

Kaşlarımı çatarak ona baktım.

"Ah, doktorlara özgü bir espri,Harold."

Utançtan kızardım ama sonra biraz kızdığımı hissettim. Louis'sle alay eden bir espri yapmıştı.

Biraz daha konuştuktan sonra müzik sona ermişti. Louis yeniden yanımızdaydı.

"Sizinle tanışmak zevkti,Harold."

Your Love Is KingWhere stories live. Discover now