Ráno som sa zobudil na pocit nevoľnosti. Tým som sa rýchlo postavil z postele a bleskovo som si to namieril do kúpeľne. Tam som sa len tak tak sklonil pred misu a vyvrátil obsah svojho žalúdka.
Po chvíli som už bol na pokraji svojích síl a našťastie som už bol celkom prázdny. Záchod som spláchol a oprel som sa o stenu vedľa neho. Čo so mnou je?
,,Minnie, si v poriadku?", spýtal sa ma Kook hneď ako sa dostavil do kúpeľne. Rovno si ku mne sadol a pritiahol si ma na svoju hruď. Len som vyčerpane vydýchol a nechal sa od neho obýmať.
,,Neviem. Zobudil som sa na to, že mi prišlo zle", prehlásil som celkom vyčerpane. Na to ma Kook postavil ku umývadlu. Rovno som si vypláchol ústa a nechal sa od ním odniesť naspäť do našej izby.
Položil ma na posteľ, obliekol mi boxerky a jeho tričko a následne zabalil do deky. Len som sa naň usmial a viac sa uvelebil na posteli. Je tak pozorný.
,,Zavolám Jina, nech sa na teba pozrie", úsmev mi opätoval. Pohladil ma po tváry na čo mi vtisol bozk na čelo. Následne sa postavil a začal sa približovať ku dverám.
,,Na čo chceš volať Jina? Určite mám len nejakú chrípku", prehlásil som na čo sa na mňa usmial. Nechápem. Čo je Jin niečo ako och zdravotník alebo podobné veci?
,,Jin s jeho rodinou mali za úlohu starať sa o svorku po zdravotníckej stránke. No a Jin je teraz náš zdravotník", prehlásil Kook na čo som už len prikývol a nechal ho odýsť.
Hneď ako odyšiel, pocítil som neuveriteľnú chuť na jedlo. Ale dosť šialenú chuť. Čo to so mnou do čerta je?
,,Tak čo Minnie? Ako sa cítiš?", spýtal sa ma Jin hneď ako vošiel do izby. Tak ten fakt prišiel rýchlo. Dúfam, že mu Kook nepovedal, že tu práve umieram.
,,Len som dostal strašnú chuť niečo zjesť ale nie niečo normálne", nad tým sa Jin zarazil a zamkol dvere. Kook asi ostal čakať vonku. Takto si nebude pridávať na starosti.
,,Minnie, hlavne sa neboj a poď sa najesť. Tieto znaky sú znakmi tehotenstva a tebe sa pred malou chvíľkovú zmenila vôňa na vôňu budúcej matky. U Taeho je to rovnaké, lenže tam to nastalo hneď a je to ľahko určiť. Je Omega u ktorej je tehotenstvo normálne. No u mužskej Alfy je to dosť vzácne. Nerob si starosti", usmial sa Jin a hneď mi pomohol sa postaviť.
Takže som tehotný? To je úžasné! Vždy som chcel mať deti. Môj sen sa splnil. Len teraz nastane problém, či to Kookie prijme. Ak nie, odýdem. Ja si ho nechám.
,,A Kooka ti sem najprv pošlem. Nech si to vybavíte", na to som len prikývol a nechal som ho bez zastavovania odýsť. Takmer okamžite som vbehol Kook.
Zastavil sa tesne pri zatvorených dverách a nasával moju 'novú' vôňu. Len som sa naň nevinne usmial a čakal na jeho reakciu, v podobe pomalého približovania sa. Notmálne si prídem ako koriť.
Hneď ako stál pred mnou, ruky si obmotal okolo môjho pásu a hlavu si zaboril do záhybu medzi mojim krkom a ramenom. Cítil som, ako nasál moju vôňu.
,,Len mi prosímťa povedz, že si ho necháme."
YOU ARE READING
Wolves //🇯︎🇮︎🇰︎🇴︎🇴︎🇰︎✔︎
Werewolf,, ale ale....kto sa nám to tu zapotrošil na naše teritórium....." . . . . Top: Jungkook Sub: Jimin . . . . m-pregnant . . . . Začiatok: 15.6.2020 Koniec: 10.12.2020 . . . . chyby sa určite najdú