Jungkook POV
Vážne povedal, že ma tiež miluje? Ak to nieje sen tak som práve najšťastnejší muž na svete.
Hneď ako ma objal okolo krku, ja som ho objal okolo pásu. Chvíľu na to som mu dal bozk do vlasov. Ale chcem viac.
Viac som si Jimina pritiahol ku telu. Mne asi fakt niečo je, lebo chcem viac.
Neváhal som a položil som si ho na stehná. Jimin od pekvapenia vypískol, ale nejak to neriešil. Teraz je to omnoho lepšie.
Jimin sa mi hlavou zavŕtal do hrude. Hneď na to mi jednu ruku obmotal okolo môjho pásu a drohou mi robil nejaké obrazce na bruchu, alebo na časti hrudi.
Uchechtol som sa, prsty som mu vplietol do vlasov a začal sa s nimi hrať. Má ich tak jemné.
V takejto polohe sme zotrvali asi pol hodiny. Pol hodiny v tichosti. Nám len stačila prítomnosť toho druhého.
Samozrejme nás musela tá šestka vyrušiť. Ani som si ich nevšimol, ale pád na zem nešlo nepočuť.
Hádajte kto spadol, urobil rachot a ako bonus zničil stôl pri dverách? Ak ste si mysleli, že Joon, tak ste mali pravdu. Však kto iný, no nie?
S Jiminom som presunul pohľad na chalanov. Tý vykukovali spoza dverý a pri nohách im ležal Joon. Jak komické.
,,Boli ste tak vžitý do seba, že ste si ani nevšimli našej prítomnosti", prehlásil Gi, hneď ako chalani vošli do miestnosti a pomohli Joonovi na nohy.
,,Ale boli ste taaaaak zlatý", Tae sa nad tým začal rozplívať. Následne chytil Giho a Hobiho za ruky a pritiahol si ich ku sebe.
Jiminie na to sčervenal. Hlavu si zaboril do môjho krku. Asi sa snažil zakriť tú červeň.
,,Ste hrozný", uchechtol som sa. Chalani sa nad tým len zasmiali, no Jimin mal hlavu stále v mojom krku. Zlatko moje milované.
Jimina som podchytil pod zadkom a následne sa pomaly postavil. Jimin na to zareagoval tým, že si ruky obmotal okolo môjho krku a nohy okolo pásu.
Zlatíčko......
Môžem ho spapať?
Jimin POV
Hneď ako si ma Kookie vyhodil na seba, ruky a nohy som mu obmotal okolo tela. Pre bezpečie aby som nespadol. I keď ma Kookie držal pod zatkom, ale ja chcem byť viac na jeho tele.
Kookie sa otočil a začal kráčať niekde do útrob domu.
Chalanom som zakýval s úsmevom. Odkývali mi, ale vyzerali nejak nechápavo.
Kookie sa zrazu posadil a následne oprel. Pozrel som sa okolo seba a uvidel, že som v izbe. A Kookie sa opiera o rám postele.
Na Kookieho som si sadol obkročmo. Následne som sa oprel o jeho hruď, konkrétne pod krk, z kadiaľ ide ukľudňujúce teplo. Tak príjemné.
Uchechtol sa a hlavu si položil na tu moju. Ruky si obmotal okolo môjho pásu a viac si ma na seba natiskol.
,,Kookie?", prerušil som to hrobové ticho, ktoré tu zavládlo a pozrel sa naň. ,,Áno zlatíčko?", pohľad mi opätoval.
,,Kedy si tu môžem priniesť veci?" ,,Tak čo tak po tréningu. Pôjdem aj ja spolu s Gim. Po skončení tréningu pôjdeme k tebe. Zbalíš si potrebné veci a následne to prenesieme ku nám. Môže byť?", na to som mu nemo prikývol.
Hneď som si hlavu položil na jeho hruď a začal fetovať jeho vôňu. Tu prekrásnu vôňu, do ktorej som sa zamiloval.
Cítim sa tak voľný a nič viac nepotrebujem.
VOUS LISEZ
Wolves //🇯︎🇮︎🇰︎🇴︎🇴︎🇰︎✔︎
Loup-garou,, ale ale....kto sa nám to tu zapotrošil na naše teritórium....." . . . . Top: Jungkook Sub: Jimin . . . . m-pregnant . . . . Začiatok: 15.6.2020 Koniec: 10.12.2020 . . . . chyby sa určite najdú