Zobudil som sa až večer na chlad, ktorý obklopoval moje telo. Neochotne som rozlepil svoje oči a rozhlidol som sa po celej izbe. No nikto okrem mňa tu nebol.
Postavil som sa a vytrepal som sa z izby. Rovno som si to namieril do obývačky, kde sedel Tae s veľkou zmrzlinou. Akoby vycítil moju prítomnosť a zodvihol druhý kelímok. Len som sa usmial, prisadol som si k nemu a kelímok si od neho prevzal.
,,Kde sú chalani?", spýtal som sa, na čo som sa pustil do zmrzlíny. Okrem Teaho tu nikto nie je. Alebo som si fakt len nikoho nevšimol.
,,Jin s Joonom išli do ošetrovne, kde mi dvaja budeme chodiť na kontroli. No a naši partnery išli do školy niečo vybaviť. No a my máme celú chladničku pre seba", nad tým sme sa len zasmiali a cinkol si lyžičkami.
Tae zapol telku a nabehol na nejaký random seriál. Nejaký mysteriózny, krimy a trošku romantiky. Pri tom sa dobre papká zmrzlinka.
Takto sme pred telkou sedeli asi dve hodiny, pozerali sme seriál a jedli čo nám prišlo. Vyrušilo nás až otvorenie dverý. Len sme sa letmo pozreli na dvere, no opäť sme sa pozreli na telku.
,,A čo tak privýtať svojich partnerov?", spýtal sa Gi, na čo sme s Taem len rýchlo povedali 'ahojte' a ďalej sa im nevenovali. Kto by povedal, že seriál môže byť tak zaujímavý.
Chalani sa len zasmiali a prisadli si ku nám. Kook sa chystal schmatnúť ovládač, na čo som ho čapol po paprči a zavrčal. Nikto mi nebude prepínať môj seriál. Tae si to na Alfu nemôže dovoliť, takže to ostáva na mne.
,,Nedráždi budúcu matku. To je to najhoršie, čo môžeš v obdobý piatich mesiacov urobiť", prehlásil Jin, ktorý pred chvíľou prišiel aj z Joonom.
,,Vďaka Hyung", prehlásil som s Taem naraz a ďalej sa venovali koncu epizódy. Teraz asi budeme dosť náladový. No čo? Kookie si bude musieť zvyknúť. Vlastne je to jeho práca.
Hneď ako epizóda skončila, telku sme vypli a spokojne sme sa na svoje polovičky pozreli. Kookie sa na mňa udivene a zároveň nechápavo pozrel.
,,Jak ja stebou vydržím tých päť mesiacov?", posťažoval si z úsmevom na perách. Následne si ma vtiahol do svojej náruče. Len som spokojne vydýchol a viac sa uvelebil na jeho pevnej hrudi.
,,Takže. V škole sme povedali, že ste sa presťahovali. Učiť vás budeme buť my alebo potom cez internet. V práci sme povedali, že ste súrne museli odýsť na dobu neurčitú. Takže budete od teraz oddychovať. A hlavne počúvať Jina na slovo", na to sme len prikývli.
Následne sme sa začali rozprávať a preberať budúcnosť. Samozrejme sme preberali aj svorku. Kook bol šťastný, že konečne naberú na veľkosti a táto svorka bude opáť tá najsilnejšia. Mal na mále. Videl som, že sa mu od šťastia chce plakať.
Ani neviem ako a už bola skoro pol noc. Ani som si to neuvedomil tak ako chalani. Vážne nechápem ako sme si nevšimli, že je tma. To sme sa až tak zakecali?
Ale aj tak sme išli apať až nadránom.
ESTÁS LEYENDO
Wolves //🇯︎🇮︎🇰︎🇴︎🇴︎🇰︎✔︎
Hombres Lobo,, ale ale....kto sa nám to tu zapotrošil na naše teritórium....." . . . . Top: Jungkook Sub: Jimin . . . . m-pregnant . . . . Začiatok: 15.6.2020 Koniec: 10.12.2020 . . . . chyby sa určite najdú