LII.

548 35 2
                                    

Z kaviarne sme vychádzali až o hodinu neskvôr, lebo sme sa viac zakecali. Veľká časť našej konverzácie bola úchylná. Ako inak sa Sehun vypitovať na sex a podobné dristy.

Pred kaviarňou som sa s Kookiem rozlúčil z chalanmi. Tý sa hneď aj pobrali domov. Ja s Kookiem som sa ruka v ruke pobral do svojho starého domu.

Pôjdeme sa asi niekde prebehnúť, lebo je ešte skoro na spanie. Nič iné ma teraz nenapadlo. Kookie podľa mňa bude súhlasiť.

,,Tak čo ideme robiť?", spýtal sa ma Kookie hneď ako sme vošli do domu. ,,Pôjdeme sa prebehnúť. Čo ty na to?", spýtal som sa. Kookie mi na to iná s úsmevom prikývol.

Nadšene som sa usmial a hneď som naň vyskočil. Nohy som si obmotal okolo jeho pásu a ruky som si spojil za jeho krkom. Kookie si ma podchytil pod zadkom.

Hneď som sa mu prilepil na pery. Začali sme sa pomaly bozkávať. Obaja sme si tak ukazovali, ako sa milujeme a všetky ostatné city k tomu druhému.

Odtiahli sme sa od seba z tichším mľasknutím. Čela sme si od seba opreli a zadívali sme sa jeden druhému do očí.

,,Poďme sa už prebehnúť. Aspoň nám tak ubehne deň rýchlejšie", prehlásil som. Kookie ma opatrne položil na zem. Následne sme sa obaja pobrali na záhradu za domom.

Prešli sme až do lesa, kde sme sa hneď až zmenili. Netrvalo dlho a už sme bežali hlbšie do lesa. Samozrejme bol Kookie rýchlejší a tak bežal pred mňou.

Dnes večer som sa rozhodol posunúť náš intímnu život o trochu vyššie. Chcel by som ísť do vany spolu z Kookom. Hambím sa, to nepopieram, ale chcem, aby sme si boli viac bližší. Myslím v intímnom živote.

Chcel som sa prebehnúť preto, lebo sa takto trochu viac spotíme a ja tak budem môcť vidieť svoju polovičku viac sexy ako už je. Už sa na to nemôžem dočkať.

Ale teraz späť ku súcastnej situácii. Kookie trochu spomalil a ja som tak mal lepšiu šancu ho dobehnúť. Hneď ako som bol vližšie k nemu, skočil som naň zo zadu. Tým pádom sme obaja spadli a začali sa kotúľať dole menšou prepadlinou.

Hneď ako sme už ležali na rovnej zemi, začali sme sa smiať. Priplazil som sa ku Kookovi a oprel si oň hlavu. On mi ju nežne potľapkal svojou labou.

Po chvíli tichého ležania sme sa postavili a rozbehli sa viac  do lesa. Spoločné chvíle milujem. Je to to najlepšie.

Takto sme sa prechádzali alebo bežali až do večera. Následne sme sa vrátili domov a rovno sme vbehli do mojej starej izby.

,,Chceš ísť do sprchy prvý?", spýtal sa ma Kookie hneď ako sme sa pripravovali do sprchy. Očividne nastal čas, kedy sa spýtam vetu, pri ktorej sa budem červenať viac ako nacervenejšia paradajka.

Sčervenal som a pozrel sa mu priamo do očí. Hambím sa sa to spítať, ale inak to nezostím. Musím nabrať viac odvahy.

,,Chcel by som ísť do sprchy s tebou", prehlásil som skoro nečujne. Hneď som aj všimol Kookového nechápavého a zároveň prekvapeného výrazu v tvári.

,,Si si tým istý?", spýtal sa ma neveriacky. Na to som prikývol. Hneď som aj uvidel ako sa Kookovi usadil úsmev na tvári.

,,Dobre, tak ideme", prehlásil a následne sme sa spoločne pobrali do kúpeľne. Už sa nemôžem dočkať. Bude to perfektné.

Už sa na jeho telo teším.

Wolves //🇯︎🇮︎🇰︎🇴︎🇴︎🇰︎✔︎Onde histórias criam vida. Descubra agora