Emlékszem mikor kicsi voltam mindig belógtam anyu szobájába és felpróbálgattam a ruháit. Nem érdekelt, hogy lógnak rajtam, felnőtt akartam lenni, mint anyu. Akkor azt hittem, hogy felnőttnek lenni jó, hogy a felnőtteknek nincs semmi gondjuk. Ugyan milyen gondja lehet egy felnőttnek? Gondoltam én kis 5 évesként. Most már tudom, hogy a felnőtteknek rengeteg gondjuk van. Míg nekem 5 évesen az volt a legnagyobb gondom, hogy összedőlt a homokváram addig a felnőtteknek olyan gondokkal kellett megküzdeni, mint a munkanélküliség, kamaszodó gyerek stb.
- Csenge ne csak bámulj magad elé! – rángatott ki a gondolataim közül Adél.
- Nem bámultam! – ráztam meg a fejem és odébb sétáltam tőle.
- Szóval most haragszol rám?
- Még csodálkozol? Miért nem mondtad el?
- Mert tudtam, hogy reagálnál rá!
- Ezért inkább hazudtál... hát gratulálok!
- Nem hazudtam! Nem is mondtam neked, hogy kivel fogok táncolni. – ellenkezett.
- Tökmindegy. Attól még azzal fogsz...
- Nem utálhatod örökre! – szólt rám.
- Csak figyelj! – húztam össze a szemem és kicsörtettem a folyosóra ahol kibe futottam? Na, vajon kibe? Hát persze, hogy Bencébe.
- Ne legyél már dühös, na! – ragadta meg a kezem és szorosan a mellkasához húzott.
- Engem te csak ne ölelgess! – fújtattam a karjaiban vergődve, de minél jobban mocorogtam ő annál szorosabban ölelt engem.
- Szeretlek, Cseng...
- Hát nekem nem úgy jött le! – vágtam a szavába.
- Hagynád, hogy végig mondjam?
- Nem tudsz semmi újat mondani!
- Azért csak hallgass meg Picasso! – kérte.
A becenevem hallatán, amit már hosszú idő óta senkitől nem hallottam egy pillanatig elgyengültem, de aztán újra megacéloztam magam. Mondhat bármit a véleményem nem fog megváltozni! Biztos, hogy nem!
- Meghallgatsz?
- Addig úgy sem akadsz le rólam. – morogtam.
- Pontosan! Leülhetnénk valahol?
- Gyere. – indultam meg Zoli szobája felé, ami jelenleg fiú öltöző gyanánt szolgált, de reméltem, hogy nincs bent senki.
Pechem volt ugyanis amint beléptem az ajtón Zolit pillantottam, meg aki épp a fürdőből jött ki szokásához híven meztelenül.
- Azta rohadt! – torpant meg kikerekedett szemekkel és elismerően végig mért.
- Nem akarsz valamit felvenni? – kérdezte Bence.
- Hm?
- Meztelen vagy, a húgom előtt!
- Jó ég Bence! – fakadtam ki.
- Bocs, de nem hagyhattam szó nélkül. – tartotta fel a kezét védekezve.
- Már nem vagyok kislány! – toppantottam a lábammal. – Nem tudod hova mehetnénk ahol nincs senki? Nem hagy békén addig, míg el nem mondja, amit akar.
VOUS LISEZ
Szíveddel láss!
Roman pour AdolescentsTe képes lennél megbocsátani annak, aki pokollá tette a gimis éveidet? Annak aki megmentette az ártatlanságod s ezért a szeme világával fizetett? Legalábbis ideiglenesen. Te mit tennél Csenge helyében? Úgy cselekednél mint ő? Vagy másképp? A Szíved...