Gözlerimi açtım ve boynumun tutulduğunu yaşadığım acı sayesinde anladım. Kafamı çevirmeye çalışırken ayakta gardiyan gibi bekleyen 2 kişiyi gördüm. Evet onlar Alara ve Cemre'ydi. Cemrenin yüzünde bir şaşkınlık varken Alara'da ise biraz kızgınlık vardı. Kafamla ne bakıyorsunuz diye hareket yaparken ikisi de gözleriyle yan tarafımı işaret ediyordu.
Kafamı çevirip baktığımda şok olmuştum. Bilge hala daha omzumda uyuyordu. Şimdi sıçtım. Diye geveledim.
İlk şokun etkisiyle kendimi geri çektim. O ara Bilge boşluğa doğru düşerken uyandı.
Bilge: Noluyor ya?
Cemre: Valla bende aynı şeyi soracaktım.
+ Ne var yani kızım uyumuş kalmışız işte.
Cemre: Ölüm uykusu mu bu oğlum. Bir türlü uyanamadınız.
Cemre'ye ters bir bakış attım. O sırada Alara hala benden bir cevap bekliyor gibiydi. Onu yumuşatmam gerekiyordu.
+ Canım ? Sen neden konuşmuyorsun?
Alara: Ne diyeyim ki Efe?
+ Ne bileyim bir şey söyle işte.
Alara: Yahu ben seni teneffüste yanıma gelirsin diye bekliyorum ama sen burda uyuyup duruyorsun.
Neyse ki Alara düşündüğüm gibi kızmamış yanına gitmediğim için tavır yapıyordu. Korkum yersizdi aslında. Ne düşünecekti ki zaten. Uyumuş kalmışım işte. Yanımda bir kız olsaydı neyse ama yanımdaki sinir bozucu Bilge'ydi.
+ Haklısın canım ama biliyorsun işte edebiyat dersi insanı bayıyor, benim gibi birini dahi uyutmuş işte. Bu yüzden kızma bana olur mu?
Alara: Ya zaten sana kızamam ballısı.
Cemre: Kızım ballısı nedir ya. Biraz daha insanca sevseniz birbirinizi.
Alara: Cemrecim, biz birbirimize böyle hitap ediyoruz. Öyle değil mi beybisu?
Bilge: Beybisu mu? Ha ha ha
+ Noldu koçum beğenemedin mi?
Bilge: Aksine çok beğendim tam sana göre 😂
+ Bana bak!
Bilge: Kızma bana beybisu. Ahahah
+ Ağzına bir tane çakınca görürsün beybisuyu.
Cemre: Hey Tatlıtuğ sen bi gidip hava alsana.
Bilge: Tamam peki gidiyorum beybiler.
+ Ya bak hala...
Cemre: Sakin ol şampiyon.
Alara: Evet aşkım sakin ol biraz.
+ Ya nasıl sakin olayım? Şunun yanında şöyle şeyler demesen olmaz mı? Bilmiyor musun bu çocuk gıcığın önde gideni.
Alara: Haklısın ballı lokumum. Bilemedim.
+ Hey Allah'ım ağlamak istiyorum.
Cemre: Ya kızım, anlamak istemiyorsun heralde şu çocuk diyorki elalemin yanında abuk sabuk şeyler söyleme. Bu kadar basit.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sıradan Adam 🌈
HumorHayatı klişelerle dolu olan birinin yaşamı ne kadar değişebilir ki? Ne de olsa Sıradan Adamın sıradan bir hikayesiydi bu. Yalnız, bu kişinin hayatı bir çok olaylara gebe.. Kendini tanımaya çalışan, tanıdıkça kendini reddeden ama içten içe kabullenme...