Alarmın o iğrenç sesiyle uyanmak hayatta en çok nefret ettiğim şeylerdendi. Sabaha karşı uyumuş olmamdan dolayı gözlerimi açamıyordum adeta biber sürülmüş gibi yanıyorlardı. O sırada içerden ses geldi "oğlum hadi bak geç kalacaksın." Evet annemin sesiydi. Ama değil annemin sesi kulağımda siren sesi bile çalsalar gözlerimi açamazdım ki içeriden bir ses daha geldi. "Oğlum kalk dedim, bak ilk günden gelinimi bekletmene müsade edemem." Annemin dedikleri beynimin süzgecinden geçmesi ile gözlerimi aralamam bir olmuştu.
Hasss... Ya ne güzel unutmuştum neden hatırlatıyorsun. Diye söylendim kendi kendime. Evet bugün Cemre'ler bana oyun mu oynadılar yoksa gerçekten biri benden hoşlanıyor mu anlayacaktım. Gerçi ben ne olduğunu biliyordum ama oyunu kuralına göre oynamak istedim.
Okul formamı giyip elimi yüzümü yıkamaya gittim ardından masaya geçtim o sırada önüme tost ve 1 bardak çay geldi. Kahvaltı yapmayı sevmediğimi önceden söylemiştim tost gibi pratik yiyecekler sabahları bana daha cazip gelirdi. Tostumdan bir kaç ısırık alırken yine düşüncelere dalmıştım ki annemin sesiyle kendime geldim.
Eee bugün büyük gün. Dedi gülerek.
Yaa ne demezsin. Diye cevap verdim.
Gerçekten şaka olduğuna mı inanıyorsun?
Başka ne olabilir ki?
Belki dedikleri doğrudur ve senden hoşlanan biri olabilir mesela.
Hiç sanmıyorum.
Oğlum neden öyle söylüyorsun?
Annecim beni biliyorsun. Ortama hemen girebilen sosyal kişilerden değilim. Sınıfta en çok Cemre ile konuşuyorum, o ve onun tayfası haricindeki kimseyi çok tanımıyorum haliyle kimsede beni bilmiyor. E bu durumda hangi kız tanımadığı soğuk bir çocuktan hoşlanır ki?
Ah salak oğlum.
Ne oldu şimdi yaa.
Bak çocuğum aslında bazı kızlar gizemli erkeklerden daha çok hoşlanır. Yani senin asosyal oluşun kızlar nezdinde cool gelmiş olacak ki seninle ilgilenmeye başladılar.
Anne?
Efendim.
Bu sen misin?
Yok dedenim.
Anneeee.
Sen kaşındın.
Ama şuan ben şaşkınım.
Aa neden şaşkınsın.
Maşallah ilişki uzmanı gibisin.
Ben hep öyleydim.
Öyle mi? Neden peki ben şimdi öğreniyorum bu özelliğini?
Çünkü bu zamana kadar senden bir atak görmedik de ondan. Hoş şimdide bir atağın yok o ayrı.
Anneee
İyi be üf. Ye şu yemeğini. Ben içerdeyim.
Okey.
Annemin dedikleri mantıklı gelmişti bana. Çevremdeki bir çok kişi ergenliğin verdiği etkiyle libidoları tavan yapmışken. Bense sanki hiç ergen değilmiş gibi tavırlar sergiliyordum. "Vay be, istemsizce cool olduk iyi mi?" Deyip güldüm kendi kendime.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sıradan Adam 🌈
HumorHayatı klişelerle dolu olan birinin yaşamı ne kadar değişebilir ki? Ne de olsa Sıradan Adamın sıradan bir hikayesiydi bu. Yalnız, bu kişinin hayatı bir çok olaylara gebe.. Kendini tanımaya çalışan, tanıdıkça kendini reddeden ama içten içe kabullenme...