Sabah uyanır uyanmaz yanımda yatan zavallı tuğçe 'ye baktım kız tatilin son gününü benimle cips-kola-nutella-yabancı film dörtlusüyle geçirdi yazık.
Bu arada adım deniz kalkan annem ve babam hollanda da gazetecilikle uğraşiyor ama sorumsuz ebeveyinlerden değiller.her tatilde ya onlar gelir yada ben onların yanına giderim. babaannemle kalıyorum dünyanin en tatlı insanidır kendisi. Bide onun kankası var. ya bir insan her gün mü bize gelir ya. Neyse onu da severim ona hep elif sultan derim. hepsi ayni eski kafadan işte. Bide onun bir torunu var . Dünyanın en sinir insanı .8 yaşindan beri tanırim onu adı koray oda bize gelir arada. karşi komşumuzdur kendisi. Bizim tayfadanda eylem ve selim 2 senedir çıkıyorlar bizim tuğçe de batuhanı seviyor ama benim bildiğimi bilmiyor zavallıcık.
Elimdeki yastiği alıp yanımda uyuan tuğçenin kafasına attım kız zombi gibi kafasıni kaldırıp bana"sana bunu ödeticem"dedi tövbebismillah sanki karnını deştik . Neyse bende ona "okulun ilk günü geç kalmak istemessin"dedim sesim tahmin ettiğimden daha boğuk çıkmıştı. Henüz lise iki ye gidiyor olmamiza rağmen fazla çalışkan değildik .en azından ben .tuğçe siyah yırtık kotunu ve kırmizı yarım gömleğini giydi.bende kot şortumu ve beyaz rambo atletimi giydim sarı saçlarimı topuz yapıp kurdele tokamı taktım .tuğcenin siyah saçları ve ela gözleri vardı benim ise tam tersi sarı saçlarım ve yeşil ila mavi arasinda giden gözlerim. Okul cok disiplinli aman aman harika bir okul olmadığı için forma giyme zorunluluğu yoktu.
Ve vardık.vay canina tuğceyle birbirimize baktik bana "başliyoruz " dedi bende güldüm tam havalıca içeri girerken tuğcenin kafasına gelen basketbol topuyla irkildik. topu şu meşhur koray'ın attığını farkettim oda bize pis pis bakıp gülüyordü havalı züppe işte ne olacak topu yerden alıp potaya attım ve "sana da meraba budala" dedim.Salak korktu ya bana bakıp gözlerini kırpıştırdı yav he he dermiş gibi. tam bir budala.tuğçe bana bakıp seninki geliyor dediğinde ölmeyi diledim gerçekten ölmeyi .o geliyordu özgür. 2 senedir hoşlandığim çocuk .ama tek sorun onun korayın en iyi arkadaşı olması değildı aynı zamanda korayın özgürü sevdiğimi bilmesi ve her ödevini yapmayışimda şantaj yapmasıydı. Ben bunları düşünürken yanımdan geçip gitmisti bile. Tuğçeyle ilerdeik eylemi selimi ve batuhanı da gördük hepsini öpüp sarıldım.canlarım ya batuhan ve selim de öyle maço tipler değildi. hatta bizim evde muffin bile pişirmiştik anne annemde çok sever onları. Eylemcik te çok tatlı ve iyi birisidir kahverengi saçları ve kahve tonlarındaki gözleri onu daha başka yapardı. he bırde melisa var Yani bir insan bu kadar mı sinir olur ya. Hemde korayın sevgilisi . Ikisi birbirine göre. minicik eteği ,yarım atleti ve boyalı sarı saçlarıyla bara gider gibi bir hâli vardı . aniden irkildim "bak bak küçük prenses ve çetesi de burdaymış"dedi işaret parmağini boynumun altına bastırirken tek söylediğim" ben burdayım ama senin o küçük beynin yolcu gözüküyor "oldu. Allahım! ergenlikten bu kadar geç çıkamamak benim suçum muydu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Budala
ChickLitBizi duygularımızdan arındıracak biri değildir ihtiyacımız olan, kimse kendine açıklayamasada bize o duyguları yaşatacak birini isteriz. Bize sürekli iyi davranan birine ihtiyaç duymamızın kendimizi sorgulamamıza neden olması gerekir. Bizim elde etm...