• ερ 1

1.9K 111 166
                                    

💎 vote

▪️Öfke, acı ve özlem. ▪️

Genç kız girdiği sisli arazide, ezbere bildiği yere doğru ilerledi. Her adımıyla birlikte yüreğindeki sızı da artıyordu. Yutkundu zaman boğazı ona acı veriyordu. Yedi ay oluyordu her gün buraya geleli.
Yedi aydır yarı ölüydü o.
Yedi aydır hayatı karanlığa gömülmüştü.
Yedi aydır acıdan, özlemden başka bir şey hissetmiyordu o.

Gereken yere vardığında adımlarını durdurdu. Siyah kabanının cebinde titreyen ellerini çıkardı. Yavaşça diz çöktü yere elini soğuk mermerin üzerinde gezdirdi.

" Merhaba sevgilim. "

Diye fısıldandı titrek sesiyle. Siyah mermerin isim yazılan kısmını okşadı parmaklarıyla.

" Seni çok özledim. "

Bir hıçkırık çıktı ağzından. Boş mezarlıkta yankılandı kızın acısı.

" Hâlâ inanamıyorum gittiğine. "

Dudaklarını taşa bastırıp, fısıldadı.

" Hep derdim, ' sensiz nefes alamıyorum diye. ' alıyorum sevgilim. Sen yoksun ben nefes alıyorum ama.."

Hıçkırıkları izin verdi kızın sözünü tamamlamasına. Anlını taşa yaslayacak sıkıca sarıldı soğuk mermere .

" Yemin ederim her nefes zehir gibi yakıyor ciğerlerimi sevgilim. Yapamıyorum sensiz. Hissedemiyorum, hayatın tüm sıcaklığı bana yasak oldu. "

Titreyen eliyle sildi göz yaşlarını.

" Bana geçerek diyorlar, atlatacaksın diyorlar. Ama onlar anlamıyor, bu asla geçmeyecek. Bu acı son nefesime kadar benimle olucak. "

Kız dudağını sertçe ısırıp, kızarmış gözlerle baktı mezara.

" Ah sevgilim, sana olan özlerimi bir bilsen. Her gün uyandığımda, yatağımın diğer tarafına bakıyorum senin orda olma umudunla. Her kapı çaldığında umutla açıyorum sen olucaksın ve bu kabus bitecek diye. "

Mezarın yanına uzanarak, kafasını toprağa yaslayıp sevgilisinin göğsünde uyuduğunu hayal etti.

" Rüyalarıma girmiyorsun, bana kırgın mısın yoksa?. Lütfen bu gece gel. Rüya bile olsa sana sarılmak istiyorum, öpmek istiyorum seni. "

Kızın durmadan akan göz yaşlarını toprak hapsetiyordu içinde. Elini nemli toprağa sürterek derin bir nefes çekti içine.

" Cennet gibi kokan sevgilim, ne oldu sana?. Neden eskisi gibi alamıyorum kokunu?. Neden benden gittin?. Neden beni yalnız bıraktın ki?. "

Eline düşen su damlasıyla irkildi kız. Kafasını topraktan kaldırıp gök yüzüne baktı. Bir damla daha düştü kızın yanağına, göz yaşıyla birlikte süzülerek aktı çenesine doğru. Kız içindeki öfkeyle kalktı ayağa.

" Senin yüzünden!. "

Diye haykırdı gök yüzüne doğru.

Rain ᴷᵀᴴHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin