7252114117

235 39 4
                                    


                        " Söz veriyorum uyanacağım son sabaha kadar seni seviyor olacağım"

                                         Sözünü tutuyormusun?


Bölüm şarkı önerisi: Taladro Yaprak dökümü






Rüzgarı anlatmak geldi içimden, umarım dinlemeye takatiniz vardır. Rüzgarı ilk gördüğümde henüz ona aşık olacağımı bilmeden tam olarak gözlerine bakmıştım. Uzun uzun... O gün aklımın ön göremediğini kalbim öngörmüştü. Rüzgarın sapsarı saçları sapsarı sakalları vardı, gözleri bu dünyanın en güzel gözleriydi. Rüzgara bakınca dünya dururdu hep. O gün kıyamet kopsun Rüzgar elini çenesine koyup bana bakınca geçerdi. Size yemin ederim Bi adam ne kadar çok sevilebilirse o kadar çok sevdim ben o adamı. Eline diken batsa ben sızısını yüreğimde hissederdim. Çok sinirlenince anlında Bi damar kabarır, yalan söyleyince sol eliyle sağ elinin ortadaki iki parmağını sıkar, utanınca sol elini ensesine götürüp masum masum yüzüme bakar, ben çok konuşunca elimi tutup öper, en sevdiği şey benim dizimde uyumak. Boğazlı şeyler giymez boynundan tiki var, üzülünce burnu kanar, kontrol altında olmayı sevmez, olabildiğince sakin yaşar, asla bişeyi kafaya takmaz. Üzülmez, ağlamaz, kolay kolay sinirlenmez, ama sinirlenince gözü kimseyi görmez. Yemeklerden en çok mantıyı sever. Benim yaptığım böreği çok sever. Sabahları çok huysuz olur. Gönül almayı bilmez.
Rüzgarı günlerce anlatabilirim bu hiç zor değil, onu sevmek hiç külfeti değil. Rüzgar olmayan aşkın ızdırabını çekmeye bayılır. "senin derdin ne" soruma milyon kere "benim derdim sensin" derdi.

Rüzgar bana aradan yıllarda geçse araya yollarda girse kötü günümde yanımda olacağını düşündüğüm bir sevgi tattırmıştı ölsem unutamazdım.

Gerçek aşk böyle bişey miydi bilmiyordum. Çok küçüktüm. Ama delicesine sevmek nasıl olur ben bunu Rüzgarla öğrendim. İnsanların çehrelerine uzun uzun bakardım. Hiç birinin güleç yüzü Rüzgarın çatık kaşları kadar güvende hissettirmiyordu Alış deniz derdi hep hayatındaki yerime alış.

Rüzgar...
Sonumuz ne olur inan bilmiyorum ama bilmeni istediğim çok şey var. Elimden geleni yaptım diyorum gönlüm rahat bir şekilde şayet bir gün yolun bu taraflara düşerse gururla oku ve şöyle de "buralar hep benimdi, bu kızın kalbi hep benimdi" insanlar bana her zaman vazgeçmemi söyledi. Vazgeçmek bana göre değil. Ayrıca ben senden vazgeçme fikrine hiç ısınamadım. Sabahın beşinde o yolda denk düşüşümüzdü. Gerçek aşk sanırım bu ikiyken bir olmak aynı anda aynı şeyi düşünmek.
Şuan sana gelen tüm yollar kapalı üstelik sen bidaha dönemeyecek kadar çok yol aldın benimde ayaklarım yaralı. Biz bidaha asla bir araya gelemeyeceğiz çünkü o gün seni son görüşümde son kez sarıldığımı biliyordum. Ama ne biliyormusun bu şehir bizi illa birgün Bi sokakta denk düşürecek. İkimizde yoluna bakmış başka insanların hayatlarında birbirimizi bulmaya çalışacağız. Sevmeyi bilmedik biz. Gitme diyemedik kal diyemedik. En iyi biz biliriz demi bizi. Ne zaman geleceksin biliyorsun, ama geldiğinde bulurmusun onu bilmiyorsun
Benim sarı saçlı serseri adamım;
Umarım iyisindir ki biliyorum sen kötü kalmayı beceremezsin. Sözünü tutuyormusun uyanacağın son sabaha kadar beni sevecekmisin. Çok yorma kendini geceleri geç yatma beladan uzak dur düzenli beslen. Bişeyleri yoluna koymaya çalışıyorsun biliyorum başaracaksında. Ama hayatında bidaha ben olmicam, bidaha hiç benim sesimden adını duymayacaksın bidaha asla o yoldan geçemeyeceğim, bidaha o şarkıyı dinleyemeyeceğim fotoğraflara bakmayacağım sana ait eşyalara hiç dokunmayacağım bu arada sen bende bişeyin yok sanıyorsun ama Bi t-short var kız kardeşine ölümüne yemin ettirip uzun ricalarım sonucu getirmesini sağladığım Bi t- short ona kızma Bi nevi mecbur bırakıldı. Lacivert t-shortun bende hatıra kutumda sen hiç yoksun ama evimde bir yerlerde hala yaşıyorsun. Sen biz hiç konuşmuyoruz sanıyorsun ama ben hep içimden sana Bişeyler anlatıyorum. Hatalarımın farkındayım keşke nasıl sevdiğimi daha çok dile getirseydim çünkü sen hiç benim seni sevdiğime inanmadın. Ama yer gök şahit seni nasıl sevdiğime. Seni çok seviyorum Rüzgar ve eğer bunun bedeli bidaha hiç gülememekse oda benim başım gözüm üstüne, bilirsin senden ne gelirse gelsin benim başım gözüm üstüne...

Vazgeçilmeyecek biri değilim ama bana kal diyebilirdin bence buna değerdim kal demene değerdim. Ben o kadar kırılmışlığın içerisinde seni nasıl affedeceğimin derdine düşmüştüm.
Ben çok iyim Rüzgar toparladım herşeyi toparladım. Kendimi toparladım hayatımı toparladım iyim. İlk kar yağdı biliyormusun ama hemen eridi. Havalar baya soğuk hiç dışarı çıkmıyorum. Bu arada destan oluyoruz. Bidaha ne zaman gelirsin bu şehre? Herkes seni çok özledi. Ben çok özlemedim biliyorsun ben dayanabiliyorum seni görmemeye, ama hala sesini duymadan uyuyamıyorum...

Eğer okuyorsan burdaysan yada Bi şekilde haberin oluyorsa:
Ben sensiz çok iyim seni sensiz de yaşayabiliyorum sakın arkana bakma yolunda devam et halledeceğini biliyorum. Sakın geri dönme çünkü anahtarı sende olan o evin kapısında kalırsın. Gelme rüzgar bidaha bana seni seviyorum deme. Yeniden sevme. Umut verme, yolumuzda güzeliz ayrı ayrı güzeliz


Umarım iyisindir, iyi ol. O kadar iyi olki. Benim bu kadar kötü kaldığıma değsin. Mutlu ol hep gülümse umarım hayatına çok iyi insanlar gelir umarım hiç kötü bişey yaşamazsın ayağına taş değmesin. Ve umarım anlaşıldığın bir kalptesindir, onu seviyorsundur. Onun seni anladığı senin ise onu sevdiğin Bi ilişkin vardır çünkü birilerinin kalbinden uğurlandın bıraktığın yara ise artık acıtmıyor.

DİREN  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin