22 günlük yoğun bakımdan sonra bir kaç gün daha hastahanede kaldım ve eve getirdiler. Beklediğim bir sondu aslında çokta Sürpriz olmamıştı. Kuzenimle eski eşim. Eve gelir gelmez tabletten haklarında çıkan haberlere baktım.
" Rüzgar Özsoydan yeni bir skandal. Üç sene önce Süheyla Karadağ la evlenen Rüzgar Özsoy düğünden aylar sonra eşini döverek bebeğinin ölümüne sebep olmuş ardından rezilliklerin ardı arkası kesilmemişti. Rüzgar Özsoyun eşinin kuzeni Rana Karadağ la adı ihanet iddialarına karışmış eskiden araları çok iyi olan Rana ve Süheyla Karadağ kuzenleri bir daha bir arada görünmemişti. Buda iddiaları güçlendirmişti. Geçtiğimiz günlerde Rana Karadağ ve Rüzgar Özsoy sadece şahidlerin katıldığı bir nikahla evlendiler. Rana Karadağın Hamile olduğu iddiasıda kulağımıza gelen bilgiler arasında. Haberin detayları için... " ikiside iğrençti. İkisindenden nefret ediyordum. Rana 4 aylık hamile demek ben gittikten 3 ay sonra böyle bir münasebetleri olmuş demekti. Ne bekliyordum ki. Annem bu cümleyi sık sık kullanıyordu. Ne bekliyordum ki? Ellerimi yıkamak için ayağa kalktığım sırada odamın kapısı çalındı. Gelen Yamaçtı. Ona doğru bir adım attım ve sıkıca sarıldım.
- Çok korktum Süheyla. Çok korktum.
- Özür dilerim.
- Dileme. Seni çok seviyorum. Her şeyden daha çok seviyorum.
- Biliyorum. Neden bu kadar uzun sürdü biliyormusun?
- Sen şoktan dolayı bayıldın, sana son tahlillerin kötü olduğunu söylemiştim zaten. İzmire dönünce daha ağır bir tedavi başlayacak senin için.
Yatağımın kenarına oturdu ellerimi tuttu ve uzun uzun yüzüme baktı. Başımı göğsüne yasladım. Biraz sohbet ettikten sonra Annem odaya girdi ve bizi öyle sarılırken gördü.
Annem
- Çok özür dilerim ben yanlış bir zamanda mı geldim.Toparlandık.
Yamaç
- Estağfurullah Özlem teyze bende gidiyordum zaten.Yamaçın elinden tuttum
- Gitme olurmu? Anne biz sana bir şey söyleyeceğiz.
Annem
- Dinliyorum.- Biz Yamaçla beraberiz.
Annem
- Gerçekten mi ne zamandan beridir?Yamaç
- Buraya gelmeden önce beraberdik.Annem ikimizede sarıldı tebrik etti. Yıllardır beklenen ve herkesin mutlu olduğu bir haber oldu. O gece ben Selin Kübra ve Asya bizim evde kaldılar.
Asya
- Bişey soracağım ama kızma.- Kızmam.
Asya
- Rüzgara hırsından öyle demedin değil mi?- Kızlar biz buraya gelmeden üç dört gün önce başladık. Yani Rüzgar muhabbetinden sonra değil.
Selin
- İkinizde hakettiniz bunu Yamaç yıllardır seni seviyor.Kübra
- Sevgide saygıda hak edene verilir.Asya
- Rana bizim için öldü bizimkiler asla onlarla görüşmek istemiyor.- Fatih amcamla teyzem ne tepki verdi.
Asya
- Rezalleti dayım kalp krizi geçirdi duyunca yengem zaten berbattı. Herkes hemen restini çekti. Esra yengem kızımdan vazgeçmem dedi.- Teyzemle amcama üzülüyorum.
Selin
- Neden üzülüyorsun. Herkes seçimlerinin bedelini öder onlarda kızlarının seçiminin bedelini ödüyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİREN
ChickLitHer şeyden vazgeçip sana ev olmaya çalışırken sokakta kaldım. Sende anahtarı sende olan o evin kapısında kalmayı öğreneceksin... Öğreteceğim! Bu hikaye benim sana karşı verdiğim mücadele, ve tek başıma dimdik ayakta duruşumun haklı gururunun hikayes...