Psikolog Seansı

90 36 1
                                    

Bölüm için şarkı önerisi: Sezen Aksu Farkındayım.

Selin ve Yamaçın yoğun ısrarları sonucu anneannemin vefatından 50 gün sonra bir psikologla görüşmeye ikna  olmuştum. Terzi kendi söküğünü dikemiyordu neticede. Olayları üçüncü bir gözden görmek gerekiyordu. Yamaç psikoloğum Özgür beyle bir randevu ayarladı. Odasına geldiğimde Özgür beyde en az benim kadar heyecanlıydı. Hal hatır sorduktan Sonra

Özgür bey
- Yamaç bey sizinle görüşmemi rica edince çok şaşırdım çünkü sizin gibi işinin ehli biri...

- Terzi kendi söküğünü dikemiyor işte. Takdir edersiniz ki üçüncü bir gözlem daha iyi olur.

- Tabi buyurun o zaman.

- Nerden başlayayım nereyi anlatayım bilmiyorum.

- Lise zamanınızdan başlayalım isterseniz. Amerikaya yerleşme kararını nasıl aldınız orada neler yaşandı?

- Yamaç üniversite için gitti ben lise birinci sınıftayken. Ondan ayrı kalma fikri beni çok ürkütüyordu. Çünkü en yakın arkadaşım ve bu dünyada beni tam anlamıyla anlayan tek kişi. Bana baktığında ne olduğunu anlayacak kadar iyi tanıyor beni. Bir sene öyle geçti. Yamaç olmadan ben yazın gelir sanıyordum ama çok yoğundu gelemiyordu çok çalışırdık oradayken. Sonra ben lise iki deyken yazın onu ziyarete gittim. Orada yaşama kararı aldım. Yamaçın yanında. Liseyi orda bitirdim. Zor bir süreçti çok ders çalışırdık. İki sene  yatılı okulda kaldım. Reşit değildim. Sonra arkadaşlarım Selin ve Kübra da oraya yerleşti üniversite için. Üniversitenin ikinci dönemi eve çıkma kararı aldık. Güzeldi aslında eğlenirdik de ama genelde ders çalışmaya dayalı bir hayatımız vardı. Çok okur çok yazardık. Hepimiz...

- Üniversiteyi üç yılda bitirmişsiniz. Oldukça zor olmalı.

- Zordu. Aslında yapacak başka bir şey yoktu ders çalışıyorduk sadece. Gün 24 saat.

- Üniversite ikinci sınıfta gelmişsiniz Türkiye ye.

- Evet öyle bir hata yaptım. Yamaç stajını burada yapmak istiyordu. Onun için gelmiştim onunlada dönecektim. Ama Yamaç benim daha önceden gitmem gerektiğini söyledi. Annemde öyle istiyordu. Bizim gelenek haline gelen bir aile yemeğimiz var tam 4 sene katılmamıştım. Annem katılmam konusunda ısrarcıydı. Yamaçta bir kaç aylık işi kaldığını ve gitmemin en doğru karar olduğunu söyledi dinlenmeyi hak ediyormuşum öyle söylediler. Ama ben pişmanım keşke onları dinlemeyip Yamaçla dönseydim Türkiye ye hatta keşke hiç dönmeseydim.

- Yamaç beyle olan arkadaşlığınız ne boyutta?

- Birbirini çok iyi tanıyan iki yakın arkadaşız bütün çocukluğumuz beraber geçti en güzel yollarımız, en güzel yaşlarımız. Ve... Ve Yamaç benim ilk aşkım

Dedim gözlerimin kızardığına emindim özgür beyle göz göze geldim. Sonra devam ettim.

- Yamaça aşıktım bundan yıllar önce ama o beni arkadaşı hatta kızı gibi görüyordu. Yamaç çok koruyucu biri bana hep evdeymiş gibi hissettirdi. Dört yaş var aramızda. Amerikayada ondan ayrı kalmamak için gittim. Ama sonra ona olan bu aşkım hayranlık oldu. Çok güzel bir dostluğumuz vardı bu dostluğu bozmaya hiç niyetim yoktu. Çocuktum o zamanlar beni korumasını yanlış anlamıştım belkide. Arkadaşlığımız on yılı geçti. Bir kere bile kavga etmişliğimiz yok. Yamaç koca koca yangınlardan bile beni sağ çıkarmayı başardı. Benim için çok ayrı bir yerde anlayacağınız.

- Yamaç beye bu hislerinizden bahs ettinizmi sonrasında.

- Hayır! Gerek duymadım. Sonuçta kendi içimde yaşadığım bir şeydi.

DİREN  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin