Taehyung:
Brutál módon boldog voltam Izzy miatt, annak ellenére, hogy tudtam, ez biza kőkemény menet lesz mindkettőnk részéről. Sietősen megjártuk a boltot és mire hozzánk értünk, anyáék már teljes harci készültségben toporogtak. Sokszor vigyáztunk mi Iseullal a kicsikre. Szerettem volna, ha a szüleim házassága tökéletesen működik és ebben partner voltam. Anyáék gyors búcsút követően mentek is, négyesben hagyva minket.
Anna hatalmas szemekkel pislogott rám, míg csípőre tett kézzel, komoly ábrázattal méregettem a két pelenkást.-Pelenkás Gengszter Gang, a következő pár órát hadifogságban töltitek a napokban elkövetett bűneitek miatt. A bíróság által kiszabott büntetésetek pedig nem más, mint... BABA PIZSI BULI!!!
-EZSAZS! BUJII!! – ugrándozott Anna vidáman.
Nevetnem kellett kishúgom édes szavajárásán. Marcus egyszerűen csak utánozta a nagyobbat, bár szerintem, fogalma sem volt, minek örülünk.
-Elkísérlek titeket kezet mosni, aztán főzünk.
-Ájájé csina nyamnyam? – csillantak fel szemei Annának.
-Bizony ám. Készítünk mini pizzát és csokis kekszet és Marc, nem esszük meg az összes alapanyagot. A csokis süti azért csokis süti, mert csoki van benne – emeltem fel mutatóujjam, amin mindketten nevettek.
Kézen fogtam a két törpét, elvonulva a fürdőbe velük. Szerettem azokat a napokat, amikor én vigyáztam rájuk. Elszomorított, ha arra gondoltam, a fősuli kezdetével kevesebbet leszünk együtt. Ügyesen elvégeztük a műveletet, majd visszatértünk a konyhába, ahol Izzy előkészítette a szükséges dolgokat és két széket is odahúzott a pulthoz a segédek számára. Öcsitől kaptam egy cuppanós puszit, melyet Anna is követett. Várakózón néztünk Iseulra, aki kacagva ingatta fejét.
-Izzy, puci, puci – bólogatott Anna elszántan.
Reménykedve tekintettem a lányra, abban bízva, megkegyelmez és megszán egy hülye puszival. Izzy meghajolva a fensőbb hatalom akarata előtt hozzám lépett, aztán tenyereibe fogta arcom. Igyekeztem nem arra koncentrálni mennyire baszottul dübörög a szívem, a gyomrom diónyi méretűre zsugorodott és enyhén izzadtam is. Levegőt sem vettem. Egyszerűen nem mertem. Lassított felvételként észleltem, miként egyre közelebb hajol hozzám, végül olyan közel került, forró lehelete perzselte arcom. Éreztem, kipirul a fülem, valamint zúgni is kezd. Röpke hezitálás után alig egy pillanatra, de puha, finom ajkait az enyéimre illesztette. Lehetetlenül gyorsan vágtázott a ketyegőm. Gerincem mentén jóleső borzongás kúszott fel, mellkasom megtelt forrósággal. Egyetlen kicseszett másodperc sem volt, mégis szét zilált. Kissé egy idióta koreai drámáéra hajazhatott a jelenet. A csaj, akiért eret vágtam volna, megcsókolt, én meg csak kigúvadt szemekkel lesokkolódtam. Hát, de hogyan is maradhattam volna nyugodt, amikor Iseul Kim SZÁJA HOZZÁÉRT AZ ÉN SZÁMHOZ EMBER?!
Izzy tündéri mosollyal hajolt hátrébb, levéve kacsóit kivörösödött képemről. Továbbra sem voltam hajlandó magamhoz térni, még akkor sem, mikor megjegyezte.-Ez nem is volt annyire rémes, mint amire számítottam.
-HOZZÁERT A SZÁD A SZÁMHOZ!!! – kiáltottam fel.Anna kegyetlen kacarászásba kezdett, míg Iseul homlokon csapta magát, vigyorogva.
-Jézus Isten! – simítottam tenyerem mellkasomra, tenyerem alatt érezve kalapáló szívem őrült ritmusát – Azt a rohadt! – léptem át a csaphoz, engedve egy nagy pohár hidegvizet. Annyira remegett a kezem, inni sem tudtam rendesen. – Azt most mondom, ha először fogunk szexelni, tuti nem áll fel. Hát, már ettől sokkot kaptam. Rohamom van, cseszd meg! HOZZÁÉRT A SZÁD A SZÁMHOZ! – csattantam fel megint – Viagrát kell majd bevennem. Minimum egy dobozzal. Nem fog felállni Izzy. Impotens leszek és meg fogsz csalni. Nyalhatok, mint Lessie. Hozzáért a szád a számhoz!
Iseul a pultot csapdosva nevetett, a kicsik pedig rajta, valamint a kiakadásomon is. Imádtam, amikor Izzy teljes szívből, őszintén kacagott, mindig megmosolyogtatott. Persze, Jimin a Bélpoklos tökéletesen tönkre cseszte a momentumot. Tornádóként illedelmesen berúgta az ajtót, aztán megállva a nappali közepén, csatakiáltást mímelt.
-Cső srácok, jöttem ahogy tudtam. Hol a kaja?!
-ISEUL SZÁJA HOZZÁERT A SZÁMHOZ! – osztottam meg vele a hírt.
-Ki a faszt érdekel?! Hol a kaja?! – háborodott fel.
-Jimin! Iseul megcsókolt! – ismételtem el a felnőttes verzióban.
-Csodás – eresztett sóhajt – Tökre örülök, meg minden, látom a szuper jövőképet, amint pár hónap múlva közös lakásotok nappalija attól zeng „Izzy, miért csupa pinaszőrös a kedvenc borotvám?”. Na, és most térjünk a lényegre! HOL A KAJA?! Még neki sem álltatok?! – tárta szét karjait.
-El ne bőgd már magad, visszatekerős retro kazetta! Nekiálltunk, csak hát Iseul szája hozzáért a számhoz és strokeot kaptam – dugtam zsebre mancsom.
-Fasza. Most hogy jobban vagy, igazán nekiállhatnál főzni. Éhesek a gyerekek. Anna hercegnő, nem éhes a pocakod? Nem szeretne nyamnyamozni? – bazsalygott a húgomnak.
-Mem – vágta rá a kislány.
-Marcus kapitány? – pislogott utolsó lehetséges megmentőjére.
-Mem – ingatta fejét a kisfiú is.
-Beszoptad éhenkolbász – gúnyolódtam.
-Segítek nyomikáim. Mi a törpékkel bevonulunk játszani, ti meg főzhettek szupersebességgel romantikus hangulatokban. Anna, lehetek megint balerina? – hajolt le a kiscsajhoz.
-Igen – pattant le a székről a kérdezett.
-Gyere Mini 2Pac, te meg lehetsz gengszter – vette karjaiba öcsémet, elindulva a gyerekszoba felé.-Jimin te buzi vagy amúgy? – kiáltottam utána.
-Nem! Balerina vagyok! Balerina!!! És az egyáltalán nem buzis!
-Kicsit sem... – motyogta Izzy.
Buzerantó Balerina Jiminnek hála kettesben maradtunk Iseullal és akármennyire is kaptam sokkot az előbb, reméltem megismételjük ezt a „hozzáér a szája a számhoz” sztorit, mert szar ám a stroke, de nem haltam bele. Meg ugyebár, beégni sem akartam előtte. Elcsesztem az első csókunkat. Marha fasza vagy Taehyung Kim.
VOCÊ ESTÁ LENDO
My Panic room |K.T.H.|
FanficElhatol a lélekig, az arc elfehéredik Félelem, hogy nem lehet visszacsinálni A telefonomon nincs térerő Ez libabőrössé tesz Ez a csend túl hangos A fények villognak és szikráznak A hatalmas szörnyekkel, Akiket már nem tudok irányítani Üdvözöllek a p...