15. - "Ne szórakozz velem"

161 14 4
                                    

Taehyung:


Tétlenül bámultam a másik srácra, aki szinte könyörögve pislogott rám. Agyamban egymást kergették a gondolatok azon kattogva, mi is lenne most a helyes lépés tőlem úgy, egyikük se sérüljön. Tény, Izzyt sokkalta jobban féltettem, mégis elszomorított a tudat, Jungkook konkrétan a fél világot átszelte azért, hogy megtalálja a féltestvérét.


- Nem tudom, volt e már nála a szocmunkás...


- Volt, de Izzy eléggé elutasítóan állt ehhez a témához - ingattam fejem.


- Figyelj, nem indítottam veled a legfényesebben, de megtennéd, hogy felhozod neki ezt újra? Azt hiszem, bizonyos értelemben hatással vagy rá és nagyon szeretném megismerni a húgomat - kért őszinte kétségbeeséssel.


- Persze. Beszélek vele - ígértem - Holnap vissza jöhetnél. Elfelejtetted a számlát - paskoltam vállon.


- Kösz- bólogatott valamelyest vidámabban.


Búcsúzóul biccentettünk egymásnak, majd a ház felé vettem az irányt, hogy végre kettesben lehessek Iseullal. Hallottam miként Jungkook beindítja a kétkerekűt és elhajt. Cipőimből kibújva figyeltem a konyha padlóján ücsörgő lányt, mosolyogva buzgóságán. Mindig is szerettem benne azt, mennyire házias és dolgos. Perpillanat épp azzal kókmányolt, mindent a megfelelő helyre tudjon elpakolni. Mögé guggoltam, majd hátulról átölelve csendben követtem szememmel ténykedését.


- Találtam kávéfőzőt- jelentette ki diadalmasan.


Nevetnem kellett a nyilvánvalóra, valószínűleg azt kutatta fel először, van e kávéfőző. Puszit nyomtam illatos hajába, élvezve a pillanatot ennyire közel lehetek hozzá. Pár nappal ezelőtt legmerészebb álmaimban sem gondoltam volna, hogy alkalmam lesz vele kettesben lenni. Távol mindentől és mindenkitől. Mérhetetlen energiával töltött fel a tudat, csakis mi vagyunk. Haját szaglászva azonban rájöttem, vele ellentétben én minden bizonnyal bűzlők, így felkelve mögüle a fürdőszobát terveztem felavatni. Valóban pontosan olyan volt, akár a képeken. Megnyitottam a csapot, megvárva amíg a víz meleg lesz, aztán kibújva ruháimból hanyagul a földre hajítottam azokat. Jóleső sóhajt hallattam beállva a kellemesen meleg vízsugár alá. Leszegett fejjel relaxálgattam percekig, majd realizáltam, semmit sem hoztam be magammal. Annyira elterelte Jungkook a figyelmemet, megfeledkeztem a bőröndökről. Kelletlenül szitkozódtam orrom alatt. A vendégeknek oda készített tisztálkodószereket nem akarództam használni, érzékeny bőröm miatt, így más lehetőség híján elkiabáltam magam.


- Iseul!


A lány szinte rögtön felbukkant a helyiségben. Általános esetben nem vagyok egy szégyenlős típus, de kifejezetten zavarba jöttem Izzy zöldesbarna szemeinek mustrálásától. Nagyot nyeltem, míg ő lassan, szinte tanulmányozva engem vezette tekintetét rajtam végig. Először az arcomat nézte, a nyakamat, vállaimat, a mellkasomat, a hasamat, majd elakadt figyelme. Próbáltam nem rástresszelni a tökre nyilvánvalóra, Iseul épp a farkamat bámulja és megemberelve magam, megköszörültem a torkomat.


- Behoznád a táskámat a kocsiból?


- Hmm? - pillantott ismét szemeimbe.


- A táskám. A csomagtartóban van - ráncoltam homlokomat.


- Oké - bólintott, aztán kiviharzott a fürdőből.


Mosolyogtam hallva talpainak ritmusos dobogását a fa padlón, amiből pontosan tudhattam, merre jár épp. Hallottam, mikor alig néhány perc múlva már nagy csattanással levágta a fekete bőröndöt a földre és elé térdelve kinyitotta.


- Oldalsó kis zseb- navigáltam.


Mázlimra rögtön megtalálta és közvetlenül elém állva átadta a flakont. Arra számítottam, menekülőre fogja, ám Izzy ott maradt.


- Köszi - mondtam, egyfajta célzásképp, magamra hagyhat.


- Zuhanyozhatok veled? - kérdezte teljesen lesokkolva.


Szemöldökeim megugrottak a meglepetéstől.


- Hát... - dadogtam.


Esélyt sem adott arra, elutasíthassam. Dermedten követtem mozdulatait, ahogyan kigombolja nadrágját, lecsúsztatja lábain és végül a földön landolt a ruhadarab. Trikójából is kibújt, mire elakadt a lélegzetem, hiszen nem viselt melltartót, így premierplánban láthattam mindent. Sosem feltételeztem volna, hogy Iseul ennyire merész is tud lenni egy ilyen helyzetben. Ráadásul, velem szemben. Kapkodva fordítottam el fejem, mikor hezitálás nélkül szabadult meg a bugyijától is. Egyáltalán nem számítottam ehhez hasonló szituációra itt tartózkodásunk alatt és ez rohadtul frusztrált. Agyam kásássá vált, egymást kergetve a lehetőségek. Nem szerettem volna megijeszteni Izzyt, ám mégis kegyetlenül vágytam rá, ami egyfajta patthelyzetet generált. Úgy markoltam azt a tetves tusfürdőt, belesajdultak az ujjaim. Rettenetesen ideges voltam. Iseul velem ellentétben teljes természetességgel lépett be mellém a szűk zuhanyrészbe. Hátát a falnak vetve figyelt, ezúttal az arcomat, amíg én próbáltam bárhová máshová nézni, csak rá nem. A vízsugár valahol kettőnk között leledzett, mégis lehetetlenül forrónak éreztem egyszeriben a levegőt.


- Zuhanyoztál már valakivel? - érdeklődte halkan.


Megráztam fejem, továbbra is kerülve azt, rá nézzek. Kivette kezemből a tusfürdőt, aztán tenyerébe nyomva abból egy keveset kezdett el mosdatni, beszappanozva vállaimat. Olyannak hatott az egész, mintha szerepet cseréltünk volna. Izmaim megfeszültek, ahogyan puha tenyerével mellkasomat simogatta. Kitartóan összeszorítottam pilláimat, azért fohászkodva, menjen inkább ki és kiverhessem magamnak, mert brutális módon kikészített. Persze gondoltam, hogy fogunk majd csókolózni esetleg. Napok múlva, mikor már kellőképpen felengedett Iseul és megbarátkozott a ténnyel, akarom őt. Ez azonban mindent felülmúlt. Fogaim csikorgattam, ahogyan közelebb lépett hozzám és lábujjhegyre pipiskedve a nyakamra csókolt. Iseul mintha a tűréshatáromat próbálta volna feszegetni, apró csókokkal hintette be bőröm. Akaratlanul is felnyögtem megérezve ujjait merevedésemen.


- Nem esik jól? - súgta fülembe, mire bólintottam - Akkor mi a baj? Nem csinálom jól?


- Izzy... - nyögtem elkínozottan - Nem akarlak megrémiszteni...


- Nem találsz vonzónak? - kérdezte enyhe sértettséggel.


- De - vágtam rá- De... te mondtad, hogy nem érzed késznek rá magad- préseltem ki a szavakat.


- Talán meggondoltam magam.


- Ne szórakozz velem Iseul, kérlek - néztem szemeibe szenvedve.


- Csak szeretnék megismerkedni a testeddel. Kitapasztalni, mi jó neked és mi nem.


- Minden ami csinálsz, jó nekem Izzy - biztosítottam.


My Panic room |K.T.H.|Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang