Kamaradi Michala

327 11 3
                                    

Z Michalova pohledu

Bylo mi  lito, ze jsem uz musel vystouoit a nemohl jsem se dal bavit s Darinou. Kdyz jsem s ni bavil, poznal jsem, ze je jina v nejlepsim slova smyslu. Chtel jsem ji poznat vic a myslel jsem si na ni i navic nez jen kamaradku. Ale nedokazal bych ji to jen tak rict, protoze nevim, co citi ona. Po vystupu z autobusu jsem sel za kamosema. Ovsem jsem necekal, ze uvideli me a Darinu. Vite oni se me, ikdyz jsou kluci snazi chranit, kvuli holce, kterou jsem mel predtim. Ja totiz neco citim, citim to naplno a toho ta holka vyuzila. Sice se kluci o bali, ale museli se na ni zeptat hlavne Max, ktery byl hrozny devkar." Co to bylo za kocku?" zeptal se Max.

"To je Darina, holka kterou jsem vcera potkal." odpovedel jsem.

"Jen doufam, ze jsi se nezabouchl." rypnul do me Josh.

Odmlcel jsem se.

"Ne, ja mam pravdu, ty ses fakt zabouchl" Josh zavrtel hlavou.

"Ale ona je jina vim to, neni jako Tereza, ktera me jen vyuzivala,"

rekl jsem nastvane.

"Dobre, tak se uklidni bracho, jen nechceme, aby si byl  mimo jako naposled." rekl Dimi ( celym jmenem Dimitrij)

"Ale mohli bychom ji trochu proklepnout." navrhl Luk

"To at vas ani nenapadne!" vykrikl jsem

"Dobra, ale potom ji nam musis predstavit a kdyby mela nejake kamaradky, co by vypadali k svetu a meli aspon trochu IQ, tak by to nebylo k zahozeni". Nahodil Josh
"No, jo ty myslis jen na holky, ale muzu se zeptat." rekl jsem

"Uz bychom meli jit, Konrad na nas ceka" rekl Dimi

Tak jsme vyrazili a bavili se o fotbale, dokud jsme nepotkali Konrada. To se tema opet zmenilo na Darinu a me, jeji kamaradky.

Laska z autobusuKde žijí příběhy. Začni objevovat