Rano

256 9 0
                                    

Z pohledu Dariny

Doufam, ze prijde. Jdu cela polamana do koupelny a snazim se, jako kazde rano udelat ze sebe cloveka. No jak to na dnesek vidim nic nepomuze. Ani vlasy dneska neposlouchaji, proto je musim mit zase rozpustene. Jdu dolu do kuchyne, kde do sebe dostanu jen caj, beru svacinu a jdu na autobus.
Z pohledu Michala

Moc jsem se nevyspal a to jsem byl dost utahanej z treninku. Vylezl jsem z postele, umyl se, ucesal a oblek. Byl jsem brzo hotov tak ksem jeste cekal nez jsem se vydal za ni, na jeji zastavku.

O neco pozdeji.......
Z pohledu Dariny
Cekala jsem na zastavce o 10 minut driv nez prijede autobus, ale kvuli nemu bych vydrzela cokoliv. Kdybych ho jen mohla videt a vsechno mu vysvetlit. Necekalo se zrovna prijemne, protoze jemne snezilo. Potom se ho uvidela prichazel na zastavku a snih mu padal na jeho blond vlasy. Byl hrozne rozromily. Hned jak jsem ho uvidela, udelal se mi usmev na tvari.
Z pohledu  Michala

Vysel jsem z domu a vsiml jsem si, ze snezi. Uz jsem vsak nechtel stracet ani vterinu a tak jsem sel jen tak a snih mi padal vsude. Kdyz jsem prichazel  na zastavku bylo jeste brzo, ale ona uz tam stala. Byla mala, mela zimni bundu, cepici s bambuli jen rukavice ji chybeli a tak ji mrzly ruce. Asi me uvidela tak jsem nahodil usmev a sel za ni. Rad bych ji nejak pomohl , aby nemrzla, ale sam jsem mel jenom bundu a to me mrzelo.

Laska z autobusuKde žijí příběhy. Začni objevovat