Kdyz si rekli "Miluji te", museli uz vystupovat. Dneska jsem jim od sebe jeste vic nechtelo. Po vystupu to Michal uz nevydrzel a polibil Darinu, ktera s nim zacala ihned spolupracovat. Vubec si nevsimli, ze jejich party kamaradu se k nim priblizili. Az do chvile, kdy jejich kamaradi zacali tleskat a kolemjdouci taky. Hned se od sebe odtrhly a Michal zacal delat ruzne gesta, jako ze dekuje za potlesk. Zacali se tomu spolu s Darinou smat.
Tuhle kouzelnou chvili, vsak prerusili jejich pratele.
"Tak tohl je ta buchta, doktere jsi se zabouchl? Pronesle Max a pridal tupy usmev.
"Ta takzvana buchta ma jmeno!" zastala se Dakoty AranaV teto chvili jsem si vsimla, ze mezi Aranou a Maxem to dost zajiskrilo. Buh vi, co z toho vznikne.
" Dobre, dobre jen brzdi kote!" rekl Max
"Nejsem zadny kote!" vyhrkla nastvana AranaDo debaty jsem se radsi hned zapojila.
" Tohle je Arana, jedna z mych kamosek z party". rekla jsem
"Hm, hezky jmeno, ale to kote ti sluselo vic." rekl Max
"Asi bych mela predstavit sebe i zbytek kamosek. "
"Tohle je Klara, ale pozor ona na to nevypada. Kdyz ji nastvete tak je dost drsna." ukazala jsem na malou, brunet divku s brylemi. Vsichni se zasmali.
"Tohle je Karolina a prosim nedivte se, kdyz bude najednou mimo. To je u ni obvykle." ted jsem ukazala na na kratko ostrihanou blondynu s cepici Hipster. Opet se vsichni zasmali.
" Tohle je Dakota, je to moje nejblizsi kamoska je jako moje dvojce." ted jsem ukazala na nejvyssi z nas, brunet divku.
"A tohle je Ilona ta s nama jezdi jen nekdy, ale chodi s nama do tridy." naposled jsem ukazala na az vychrtlou divku s brylemi a kabelkou. Nakonec jsem rekla: " A ja jsem Darina, ale vetsinou mi rikaji Dari."
Michal me k sobe pritiskl jeste vic nez jsme byli predtim a zacal predstavovat sve kamarady."Tohle je Max, jak jste si mohli uz vsimnout, ale pozor je hrozny devkar!"
Vsichni dostali zachvat smichu az na Maxe, ktery se tvarul dost nevrle.
Mimochodem Max byl vysoky, mel vysportovanou postavu, modry oci a hral fotbal ve stejnem tymu, jako Michal. Jako vsichni co tam, byli z jeho party az na Konrada, se kterym se seznamite pozdeji. Michal pokracoval. " Tohle je Josh, ktery je podle me z nas nejchytrejsi." Ukazal na chlapce s brylemi, jemnymi pihami ale vypracovanym telem coz je dost dobra kombinace. "Tohle je Dimi(Dimitrij), ten je nejvice zapaleny do sportu". Ukazala na kluka s trochu delsymi vlasy, hnedyma ocima a malou jizvou. " Predposledni je Luk, ten je tady pres tu historii atd." Ukazal na zrzaveho kluka, s lehce strizenymi vlasy a zase vysportovanou postavou. "Nakonec ja jsem Michal" prohrabl si vlasy a vypadal u toho dost roztomile a mimochodem taky mel vysportovane telo.Dekuji tem co ctou tento pribeh. A moc se omlouvam za chyby, vim ze mi chybi hacky...atd. a taky se omlouvam, ze nekdy je to spatne zpracovane, ale pisu na tabletu a samo se to blbe opravuje.