"Že by den D"

268 5 0
                                    

Darina

No, samozřejmě. Dneska zaspím, ale musím stihnout první autobus. Takže ráno pojedu, jako strašidlo. Doufám, že se mě Michal nelekne a nezdrhne pryč. Letím z postele přímo do kuchyně, kde do sebe na snídani narvu jen jogurt. Potom se rychlostí blesku přesouvám do koupelny. No, trocha koretoru, řasenka a lesk na rty a je to ! Už jen mé zrádné vlasy. Tolik výrůstků, které trčí. Tak si udělám jen culík, ale výrůstky pořád trčí. Navlékám se do džínu a nasazuji si moje nejoblíbenější oblečení košily. Popadnu tašku, klíče, boty a bundu. Spěchám na autobus, kde už stojí i on, ale z malou návštěvou Maxem.

Michal

Rán jsem se hrozně lekl. No, řekněte, který kluk by byl nadšený (kromě gayů), že se probudí vedle polonahého kluka. Prosím, jen ať se tento pohled už nikdy neopakuje. Jdemem dolů na snídani, je vidět,že je tu návštěva. Na stole čekají palačinky. Všechno sníme, oblečem se, berem tašky a směr autobus. Darina tam ještě není, tak ji vyhlížím to se, ale nelíbí Maxovi. Za pár minut přibíhá Darina. Je hrozně roztomilá hlavně, když jí trčí neposedné vlasy.

Hej, volá realita, žduchne do mě Max. Já se konečně probudím a uvědomím si, že jsem koukal příliš dlouho. Darina dochází k nám, ale místo mě první obejme Maxe. Co to jako je? vyletne ze mě nečekaně. Darina se začne smát a říká : Snad nežárlíš, víš, že mám ráda jen tebe. A taky to nejlepší nakonec ne? Max se tváří trochu uraženě, ale zachvíli má opět svůj neutrální výraz. " Promin, já nevím co to do mě vjelo?" vysoukal jsem ze sebe. Darina přistoupila ke mně a já ji pevně objal. Ona mě políbila na pozdrav a my nastoupili do autobusu. Tam se baví o různých věcech ( zde nepoužitelných) a hrozně se smějeme. Myslím, že nás chtěl ceý autobus zavraždit.

Autobusové nádraží

Všichn čekají jen na náš příjezd. Přidáváme se k nim a vypadáme jako velký nebezpečný gen. Jediné naše zbraně však byli smích, blbé kecy a láska. Smáli jsme se různým věcem, ale snažili jsme se vyhnout tématu dnešní odpoledne a večer. A tak to bylo až do té doby než jsme se museli vystupovat a jít do školy každý jinam.

Škola

Darina

Holky se už rozkecaly o dnešním rande, bohužel ve špatnou chvíli. Všechno slyšel náš učitel matematiky a ten si tuhle informaci nemohl nechat pro sebe. Takže celý zbytek hodiny jsme ztrávili tím, jak všichni řešili, že máme rande. V tom jsem si toho všimla. Než jsem potkala Michala dlouho se mi líbil jeden kluk ze třídy. Měla jsem ho moc ráda nebo ještě mám? No byl na mě milý i hodný, ale teď měl smutek v očích a proboddával mě pohledem. Proč nic jsem mu neudělala nebo jo? A nebylo to jen zdání celý den se mnou nemluvil, což mě ničilo já si s ním ráda povídala a jak moc. Vypustila jsem z hlavy Michala a rande, v havě byl jen onen spolužák.

Michal

S klukama jsme společně pozorovali, jak holky mizí někde v dálce. Přerušili jsme ticho a začali mluvit, jak to večer provedeme. Už jsem se nemohl dočkat, protože jsme se s Darinou domluvili, že se uvidíme až v kině. Prý mám být překvapený a oproti ostatním by to nebylo fér. Ale stejně jsem ji chtěl vidět.

Po škole

Darina

S holkama jsme se rozdělily na dvě skupiny, jedna se šla chystat k nám a druhá šla k Lucce. ( Luccka měla být dohozená Konrádovi, aby nebyl sám. Takže se tam uvidí poprvé) Ke mě šla samozřejmě Dakota a potom i Arana. K Lucce šly Klara a Karolína. Já poprvé neuvěřitelně zvolila sukni střiženou do A, lehce modré tričko s dlouhým rukávem, musela jsem si však nechat své milované tenisky, rozpuštěné vyžehlené vlasy a řasenku s tvářenkou, leskem a samozřejmě nejoblíbenější voňavku Intimity Beckham. Dakota zvolila kraťasy, tílko s nápisem LOVE, tenisky, z vlaů si udělala drdol, použila šátek s mašlí dopředu a nakonec bronzer,řasenku a rudou rtěnku. Arana si vzala fialové šaty po kolena, boty na podpatku, vlasy zapletené do copu, řsenku, lehké oční stíny a růžovou rtěnku. Za to holky u Luccky. Karolína si vzala legíny, tenisky a černo-červenou kostkovanou košily, do nakrátko ostříhaných vlasů vložila sponku ve tvaru kytky, namalovala se tvářenkou,řasenkou a baby-lips, vše ukončila teniskami a kabelkou ve tvaru rtů. Klara měla jako jediná džíny, šedé tílko se sovičkou, stříbrný svetr, poprvé vyžehlené vlasy, řasenku, lesk a opět tenisky. Poslední byla Luccka, která měla bílé šaty s výkrojem na zádech, vlasy do drdolu, svetřík, řasenku, lesk skoro černý a boty na podpadku. Všechny jsme byli nachystané, sraz jsme měli na autobosuvém nádraží. Vyjeli jsme na náš sraz a pak honem do kina za klukama, kteří měli určitě méně starostí něž my.

Michal

Jel jsem domů ostatně, jako všichni kluci. Zbývaly dvě hodin, než jsme se měli sejít s holkama. Dal jsem si sprchu. Měl jsem čas, tak jsem se šel dívat ještě na fotbal. V tom mi začal brnět a zvonit mobil. To mi buď kluci volali nebo posílali sms. Bože ti s tím nadělají. Už zbývala jen hodina začal jsem se oblékat. Vzal jsem si na sebe bílé tričko s V výstřihem, černé uplé džíny, černou koženou bundu, černé tenisky, černé brýle a vlasy jsem nechal v mírném rozcuchu. Vyšel jsem z domu a jell autobusem na místo. V nákupním centru, kde bylo i kino, jsem jí koupil růži a šel na kluky a holky čekat. Zdálky jsem je už viděl a všiml jsem si, že jsem neměl jako jediný nápad koupit růži.

Darina
Dorazily jsme na místo s jasným předstihem, ale kluci už tam stáli a v rukách drželi růži. Všechny je s radosti přijmuly, jen venmně začaly pochyby. Díky tomu klukovi ze třídy a taky že růže moc nemusím. Přemohla jsem se byla s ním v objetí, ale polobek jsem mu dát nemohla, pořád jsem viděla toho kluka. Když jsme byli v sále v kině, se to uz zlepsilo a já byla schoulená u Michala a i na polibek už došlo. Film skončil a ja šla na parkoviště, kde na mě měl čekat táta. Michal šel se mnou ja mu dala pusu a poděkovala, ale ty divné pocity, co jsem mêla předtím nezmizely. Hlavou mi šlo "Je to láska nebo jen vzplanutí?"

Michal
Co přišla byl jsem moc nervozní, ale ona najednou byla jiná. Až v sále v kině byla zase svá. Přemýšlel jsem co se asi mohlo stát. Nechtěl jsem se jí dnes ptát, abych nepokazil večer, ale až bude vhodná chvíle budu muset.
Doprovodil jsem ji před parkoviště. Políbili jsme se a ona mi poděkovala. Popřál jsem ji dobrou noc a šel svou vlastní cestou domů.

Na začátku je film, na který jsme šli. Omlouvam se, že píšu nový díl až teď, ale nebyl čas. Tak se budu snažit přidávat delší kapitoly, ale s malým spožděním.

Laska z autobusuKde žijí příběhy. Začni objevovat