Popis Darininych kamaradek

424 10 0
                                    

Darina mela spoustu pratel, ale mezi ty nejvetsi patrily ctyri kamaradky Arana, Karolina, Klara a Dakota, se kterou si byla nejblize. Kazda byla jina a kazda byla necim vyjimecna.
Arana: Arana byla jedina, ktera nebydlela primo ve meste, ale musela dojizdet. Ji to vsak vubec nevadilo, proteza bydledla na horach, kde to milovala. Mela sestru, kterou nekdy nesnasela, ale ja myslim, ze ji jen tak ma moc rada a nechce si to priznat. Arana jako jedina z nasi party mela kluka a opravdovy vztah. Ten vsak skoncil spatne kvuli tomu klukovi, ktery ji rekl , ze je blazen. Mel stesti, ze jsme ho nepotkali, jinak by dostal za takovou lez do nosu. Nedivim se, ze se do ni  predtim zamiloval. Arana totiz mela hubenou postavu, jemne zvlnene brunet a blond vlasy, modre oci a dva dulky ve tvarich, ktere se objevili vzdy, kdyz se smala.
Karolina: Byla jako posledni, ktera se mezi nas pridala. Vsechny jsme se divily, ze nebyla mezi nama uz davno. Mela totiz svuj smysl pro humor, ktery te vzdy dokazal prekvapit. Bydlela v mensim domku a take mela sestru ale narozdil od Arany starsi. Karolina mela sestru rada a nikdy o ni nic zleho nerekla. Karolina mela blond rovne vlasy, ktere si nedavno nechala ostrihat na kratko, k tomu mela modre oci a hubenou postavu.
Klara: Klara byla jedina, ktera nemela sestru, ale mladsiho bratra. Toho mela rada, ale kvuli tomu jak se nekdy choval ho povazovala za velmi neinteligentniho. V tomto pripade jsme ji to vsak nerozmlouvaly, ba naopak jsme s tim souhlasily. Klara patrila mezi ty, ktere mely bryle. Krome bryli, ktere zakryvaly jeji modre oci, mela kratke, huste, kucerave hnede vlasy, ty daly praci nez je ucesala. Taky mela hubenou postavu, protoze delala balet.
Dakota: Darinina nejoblibenejsi kamaradka ze vsech, protoze si nejvice rozumneli a byly si nejvice podobne. Dakota jako Darina se nedavno prestehovaly a tak to do skoly meli bliz. Dakota mela velke nadani pro sport. Proto byla hubena, mela opalenou plet, hnede kratsi rovne vlasy a hnede cokoladove oci.

Laska z autobusuKde žijí příběhy. Začni objevovat